Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Leaseplan 100 tesla's levering Soesterberg

This site may earn commission on affiliate links.

RoderikS

First timer EV, used to be MINI/ BMW adept.
Feb 11, 2019
64
34
Utrecht
Ik krijg mijn leaseplan 4% tesla (27-12-2018) het weekend van de 23e op een vip event op luchthaven soesterberg... Anderen die daar ook hun tesla krijgen die hier op het forum komen?! Leuk even kennis te maken
 
Ik krijg mijn leaseplan 4% tesla (27-12-2018) het weekend van de 23e op een vip event op luchthaven soesterberg... Anderen die daar ook hun tesla krijgen die hier op het forum komen?! Leuk even kennis te maken
Ik neem aan dat het dan niet om een model 3 gaat? Hoe kom je aan deze info? Uitnodiging van leaseplan? En vermelden ze daarin dan ook dat het om 100 Teslas gaat?
 
Ik neem aan dat het dan niet om een model 3 gaat? Hoe kom je aan deze info? Uitnodiging van leaseplan? En vermelden ze daarin dan ook dat het om 100 Teslas gaat?
Ho ho rustag, LP heeft nog 400 S en X gekocht en in december op kenteken gezet. 100 leveren ze er uit op een speciaal event.

Daar voor heb je een tijdslot gekregen en is op invitation only. Ik vroeg mij af of er hier meer mensen zijn die daar heen mogen om hun S of X in ontvangst te nemen?
 
Een ander forum lid poste gisteren dat de model 3s in het laatste weekend in Soesterberg uitgeleverd worden. Van Tesla hoorde ik ook dat alle openstaande orders van Leaseplan voor het eind van de maand uitgeleverd gaan worden, maar noemde geen locatie.

Ik vraag me nu af of de M3 uitleverdag info ook klopt of dat iemand de S/X uitleverdag op heeft gevangen.

We shall see!
 
Een ander forum lid poste gisteren dat de model 3s in het laatste weekend in Soesterberg uitgeleverd worden. Van Tesla hoorde ik ook dat alle openstaande orders van Leaseplan voor het eind van de maand uitgeleverd gaan worden, maar noemde geen locatie.

Ik vraag me nu af of de M3 uitleverdag info ook klopt of dat iemand de S/X uitleverdag op heeft gevangen.

We shall see!
Ze hebben er wel wat meer dan de 100 uit te leveren, hebben er veel nog voor 4%, de S krijgen ik en een collega in ieder geval zeker die zaterdag.
 

S en X only zo te zien.

Ik moet wel toegeven dat ik me heb moeten verbijten om geen sneer onder die post te zetten qua totaal gebrek aan fatsoenlijke coördinatie en communicatie in het hele Model 3 levertraject...
 
Tja, ik hoorde hier en daar al wat gevloek dat ik een Tesla afgeleverd krijg die ik pas 6 weken geleden besteld heb... en dat collega's maar zitten te wachten op de Model3. Zou niet weten waar het probleem zit?.. maar geloof wel dat Tesla onder druk staat momenteel :) zowel bij het afleveren van auto's als het verlenen van service... maar dat krijg je exponentiele groei... kun je beter een Kia kopen op een accu...
 
Tja, ik hoorde hier en daar al wat gevloek dat ik een Tesla afgeleverd krijg die ik pas 6 weken geleden besteld heb... en dat collega's maar zitten te wachten op de Model3. Zou niet weten waar het probleem zit?.. maar geloof wel dat Tesla onder druk staat momenteel :) zowel bij het afleveren van auto's als het verlenen van service... maar dat krijg je exponentiele groei... kun je beter een Kia kopen op een accu...
Ik heb geen probleem met mensen die hun S of X eerder krijgen, zelfs mensen die hun 3 voor mij krijgen: ik gun het ze van harte.

Het enige waar ik me in dit hele verhaal echt aan stoor is het totaal gebrek aan een zichtbaar plan en de heldere communicatie. Of je moet de uitspraak van leaseplan "hou maar rekening met mei, dan kan het alleen maar meevallen" als een plan en heldere communicatie opvatten :)
 
  • Funny
Reactions: RoderikS
Tja, ik hoorde hier en daar al wat gevloek dat ik een Tesla afgeleverd krijg die ik pas 6 weken geleden besteld heb... en dat collega's maar zitten te wachten op de Model3. Zou niet weten waar het probleem zit?.. maar geloof wel dat Tesla onder druk staat momenteel :) zowel bij het afleveren van auto's als het verlenen van service... maar dat krijg je exponentiele groei... kun je beter een Kia kopen op een accu...
Die Kia's zijn omwille van de accu's ook niet leverbaar :confused: