Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Leden van de 400.000 km club

This site may earn commission on affiliate links.
Scherp opgemerkt FrankNL.
Ik heb een after market, niet van Tesla, maar van QCP laadunit gekocht en geïnstalleerd waardoor ik nu Chademo 50kW kan snelladen. Dat is de enige manier waardoor ik nu nog afstanden kan rijden met een praktische range van 175 km.
De laadunit simuleert regeneratie waardoor de computer van slag raakt en na 10 minuten laden op 160 km springt na eerst door de 999 te zijn gegaan. Na 50 km rijden is dit weer verdwenen. Je begrijpt dat ik dus net had geladen bij een Fastned.
 
SeC aan de lijn: er wordt een nieuwe drive-train gemonteerd vanwege schade door lekkend koelwater (garantie).

Nieuwe drive-train, replacement battery, updated software... dit wordt zo langzamerhand mijn eerste auto die na 400.000 km beter is dan na 300.000!
 
  • Like
Reactions: Maurice1
Een schril contrast met de garantie voor de rest van de auto: max. 80.000km. :(

Waar je dan dus inderdaad in 1 jaar doorheen trapt, nog voordat de spiegels zijn vastgeroest. Voor mij is de beperkte garantie op de accu en drive-train van de M3 een reden om dat type niet te overwegen.

Edit: ik las net wel in een ander draadje dat ik met mijn vastgeroeste spiegels minder hinder zal ondervinden op de Autobahn boven 200 km/h :)
 
Last edited: