Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Leveringen Model Y RWD Europa

This site may earn commission on affiliate links.
Heeft iemand ervaringen met bestellen bij Athlon Nederland na 1 januari dit jaar?

Vriend van me heeft de model Y niet in de bestel lijst staan, terwijl budget wel zou moeten kloppen. Zie hier op t forum dat er vorig jaar in ieder geval Athlon model Y’s zijn besteld en geleverd.

Edit. En ik zie m veel liever in n Y rijden dan een ID4 of Kia oid ;)
Een Model Y RWD van 47k is gewoon een no-brainer nu. Geen idee wat er bij Athlon aan de hand is, maar wellicht heeft het te maken met de prijsdalingen? Ze moeten de prijzen aanpassen dus model van de bestellijst gehaald tijdelijk?
 
  • Like
Reactions: freegeeks
We
Een Model Y RWD van 47k is gewoon een no-brainer nu. Geen idee wat er bij Athlon aan de hand is, maar wellicht heeft het te maken met de prijsdalingen? Ze moeten de prijzen aanpassen dus model van de bestellijst gehaald tijdelijk?
Lijkt mij ook een no brainer.
Model Y stond afgelopen 4 weken al niet in de lijst bij hem.

Maar goed, wil graag horen of er mensen zijn die hetzelfde ervaren (niet bestelbaar sinds dit jaar) of 'm juist wel kunnen bestellen.
 
08-11 een model Y RWD Black met de 20'' velgen besteld via de leasemaatschappij. Tot op heden nog niks gehoord over een leverdatum. Vorige week met Tesla Eindhoven gebeld en die gaven aan dat mijn order open stond voor koppeling maar verder niks konden vertellen.... Erg benieuwd wanneer de auto gaat komen.
 
Iemand enig idee hoe snel je een smsje met afspraak voorstel krijgt nadat het schip met je auto aan land is? Vermoed dat de mijne op de Hoegaarden Asia staat of Grande Victoria, met als info van Tesla verwachte levering laatste week januari, eerste week februari?
 
Als je levering 30-12 of later had bieden ze aan om het prijsverschil terug te storten. Wel raak je de gratis SuC km’s kwijt.

Alleen voor privé aankopen. Even bellen en dan helpen ze je verder.

Specifieke datum ivm herroepingsrecht (t/m 14 dagen na levering). Ze willen de juridische rompslomp niet van eventuele herroepingen.
dank bulletje! dankzij deze post heb ik net voor einde 14 dagen (45 mins) met succes een compensatie kunnen regelen
1674248414081.png
 
  • Like
Reactions: Cascada and Flummox