Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Leveringen Model Y RWD Europa

This site may earn commission on affiliate links.
Was gisteren bij SEC (Groningen). Daar was verwachting dat levering van Y RWD dit jaar zou zijn bij nu bestellen.

Ongetwijfeld al eerder benoemd: Altijd made in China, LPF batterij en uitvoering gelijk aan AWD.

Toch maar proefrit maken….
 
als ik zie wat de wielcovers kosten (289$ ) zonder douane kosten ( is me nog de vraag hoeveel er nog bij komt ) en de zwarte induction velgen van tesla kosten (+2200€ ) , waarom dan kiezen voor de covers ? Ik heb nu een model Y van februari 2022, met zwarte induction velgen , maar overweeg een Tesla Y RWD te voorzien voor de kinderen . Dacht ook aan de induction velgen , deze wielcovers zijn nu misschien een optie , maar verschil in prijs is toch niet mega groot
Ik heb zelf deze besteld voor de winterbanden set. Kan er verder nog niets over zeggen, heb ze nog niet binnen.

Set van 4 Uberturbine 19 inch wieldoppen voor Tesla Model Y
 
Volgens SEC Gent komt er een boot aan in oktober, dus je zou wel eens bij de gelukkigen kunnen horen. Vingers kruisen !
Voorlopig lijkt het echter om alleen een paar Model 3's te gaan. Zie:

 
Was gisteren bij SEC (Groningen). Daar was verwachting dat levering van Y RWD dit jaar zou zijn bij nu bestellen.

Ongetwijfeld al eerder benoemd: Altijd made in China, LPF batterij en uitvoering gelijk aan AWD.

Toch maar proefrit maken….
Ze hebben geen RWD proefrit auto’s dus je zult een rit maken in de AWD. Daar baalde ik wel van, want wilde juist de rwd testen qua “snelheid”.
 
3A7BEDDC-8EC3-4959-A43C-03CFCC54E43E.jpeg


Zo Rimetrix binnen, nu de auto nog!

Ziet er top uit, ook zeer netjes ingepakt.
 
  • Like
Reactions: DuurzameHenk
Vandaag besteld, wit/zwart, 19”, trekhaak. Volgens Sales Rep R’dam worden bestellingen in deze spec die voor zaterdag a.s. zijn gedaan dit jaar uitgeleverd.

Op zich wel interesse in de Rimetrix, maar enkel te bestellen met creditcard en die heb ik niet en weiger ik ook te gaan gebruiken. Iemand nog een idee hoe dit dan te fiksen is?
 
Vandaag besteld, wit/zwart, 19”, trekhaak. Volgens Sales Rep R’dam worden bestellingen in deze spec die voor zaterdag a.s. zijn gedaan dit jaar uitgeleverd.

Op zich wel interesse in de Rimetrix, maar enkel te bestellen met creditcard en die heb ik niet en weiger ik ook te gaan gebruiken. Iemand nog een idee hoe dit dan te fiksen is?
Er bestaan prepaid kredietkaarten.
 

Deze zien er 100% hetzelfde uit als de Rimetrix; Rimetrix zal ze ook in China laten produceren lijkt mij. Daarnaast zijn alle prijzen op Aliexpress nu incl. BTW.
En toen was de keuze reuze..! Dank voor deze aanvullende tip. Ik ga de gok wagen en een set bestellen. Eens kijken hoe de kwaliteit van de spullen is. Ik ga voor de uberturbine look.