Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Leveringen Model Y RWD Europa

This site may earn commission on affiliate links.
Is hier wel heel erg stil geworden. Voor de MSM'ers onder ons - de vergeten groep - ik heb zojuist de afleverings SMS ontvangen voor S-665-GK in het prachtige Midnight Silver Metallic. 16 januari naar Tilburg om deze Grizzly op te halen. Happy!
Hier nog een blijkbaar-toch-niet-zo-vergeten MSM'er onder ons. Ook maandag de sms ontvangen, aflevering 16 januari in Tilburg. Mijn kenteken verschilt 2 cijfers met die van JayWayB, verder identiek. Ik zou zeggen; tot maandag!

Wat ik niet begrijp; hoe kan het dat in tegenstelling tot de december-gekte waar op de minuut getrackt werd waar de boten bleven, deze levering blijkbaar buiten de radar is gebleven. Zeker omdat MSM "echt pas eind Q1" zou komen. Of zijn het maar een paar auto's? Ach, misschien moet je wel niet alles willen begrijpen.. Ben benieuwd maandag.
 
Hier nog een blijkbaar-toch-niet-zo-vergeten MSM'er onder ons. Ook maandag de sms ontvangen, aflevering 16 januari in Tilburg. Mijn kenteken verschilt 2 cijfers met die van JayWayB, verder identiek. Ik zou zeggen; tot maandag!

Wat ik niet begrijp; hoe kan het dat in tegenstelling tot de december-gekte waar op de minuut getrackt werd waar de boten bleven, deze levering blijkbaar buiten de radar is gebleven. Zeker omdat MSM "echt pas eind Q1" zou komen. Of zijn het maar een paar auto's? Ach, misschien moet je wel niet alles willen begrijpen.. Ben benieuwd maandag.
Het lijkt erop dat deze auto's over waren in Zuid Europa en toen op transport zijn gezet naar NL. Was ook voor de NL medewerkers een verrassing.
 
Hier nog een blijkbaar-toch-niet-zo-vergeten MSM'er onder ons. Ook maandag de sms ontvangen, aflevering 16 januari in Tilburg. Mijn kenteken verschilt 2 cijfers met die van JayWayB, verder identiek. Ik zou zeggen; tot maandag!

Wat ik niet begrijp; hoe kan het dat in tegenstelling tot de december-gekte waar op de minuut getrackt werd waar de boten bleven, deze levering blijkbaar buiten de radar is gebleven. Zeker omdat MSM "echt pas eind Q1" zou komen. Of zijn het maar een paar auto's? Ach, misschien moet je wel niet alles willen begrijpen.. Ben benieuwd maandag.
hoe kom je aan je kenteken ?
 
Eerste post hier.

Zijn er nog belgen die via Arval wachten op een Y LR Blauw/wit?
Besteld al in Maart 22, maar bestelling is nog geblokkeerd tot 13/1.

Volgens Tesla Brussels is het eind van het kwartaal. Ik hoop wel dat die sneller kan komen.
Ik kreeg net hetzelfde te horen over mijn M3P bestelling van Arval. On hold tot 15/01 zeiden ze mij... Uitleg gevraagd aan Arval, maar kreeg het antwoord dat de blokkering niet door hen kwam. Dus ik weet niet wie je moet geloven. Mijn OD 01/08/22
 
Ik kreeg net hetzelfde te horen over mijn M3P bestelling van Arval. On hold tot 15/01 zeiden ze mij... Uitleg gevraagd aan Arval, maar kreeg het antwoord dat de blokkering niet door hen kwam. Dus ik weet niet wie je moet geloven. Mijn OD 01/08/22
Bij mij komt het vooral door mijn lopend leasecontract tot 13/1 (zeggen ze).

Ik heb ze gebeld begin deze week, maar eigenlijk wisten ze amper iets. Verder dan het standaard antwoord : einde van kwartaal kwamen ze niet.

Ik ga nog eens bellen einde van de maand, en dan horen of ze iets meer weten.
Zet jij ook jouw informatie hier?
 
Ik denk dat eind Q1 vrij accuraat is en veel specifieker kan het ook niet. Chinees Nieuwjaar is van 21/1 tot 20/2. Niemand weet wanneer de laatste boten vóór het Nieuwjaar zullen vertrekken, maar de kans dat je order wordt gematcht aan een auto op zo'n boot is erg klein. De volgende mogelijkheden ontstaan bij de auto's die vanaf 20/2 geproduceerd worden. Voor die in NL worden uitgeleverd ga je richting eind Q1.