You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Gefeliciteerd en je gaat er vast geen spijt van krijgen.Nachtje erover geslapen en zojuist besteld. Eind september krijg ik hem.
(En als ik de Tesla teveel ga missen dan is het maar voor 4 jaar )
Veel fijne en veilige kilometers gewenst!Nachtje erover geslapen en zojuist besteld. Eind september krijg ik hem.
(En als ik de Tesla teveel ga missen dan is het maar voor 4 jaar )
Zeker, zal ik doen.Veel fijne en veilige kilometers gewenst!
Hou je ons op de hoogte van je ervaringen?
EQS 350 Luxury Line in grafietgrijs met een paar opties waaronder stoel ventilatie, trekhaak (voor de atb), akoestisch glas. ‘Standaard’ zit er al heel veel op de luxury line zoals panorama dak, alle intelligentie systemen etc. Verder het gewone scherm, niet hyper screen.Welke versie is het geworden?
Het is wel een auto die een donkere kleur nodig heeft, want mooi is (in mijn ogen!) anders, en dat zie je heel goed in een lichte kleur. Ben benieuwd hoe dit zich technisch gaat houden.
Gelukkig weer een serieuze EV erbij, gaat alleen maar helpen om de transitie op gang te brengen (of houden).
Eens. Ik vind de EQS best mooi maar niet zo mooi als een S. De S is wat mij betreft schitterend en tijdloos en dan kan een auto (bijna) elke kleur hebben. Dat geldt niet voor de EQS (vind ik persoonlijk). Daarom bewust voor deze donkergrijze kleur gekozen. Dan lijkt hij ook nog iets minder groot.Het is wel een auto die een donkere kleur nodig heeft, want mooi is (in mijn ogen!) anders, en dat zie je heel goed in een lichte kleur. Ben benieuwd hoe dit zich technisch gaat houden.
Dat is nu net de prijklasse waarmee Tesla de transitie op gang gebracht heeft.Of Jan met de pet echt zit te wachten op een EV van >100.000€, betwijfel ik ten zeerste.
Ik denk om de transitie op gang te brengen dat er andere modellen moeten ontwikkeld worden...
Helemaal eens met bovenstaande en heb me heel breed georiënteerd voor deze keuze. Ik wilde iets bijzonders (en daarmee vielen de model y en q4 etron af), iets ruims (daarmee vielen de taycan (sport turismo), eqe, i4 en etron gt af) en iets met voldoende range (daarmee vielen de eqc en de etron af (plus relatief oud model maar wel mooi)). Een nieuwe s leasen was significant duurder dan deze eqs dus daarom nu niet gewacht op een derde model s. Verder heeft de ix40 net te weinig range en is de ix50 weer een stuk duurder.Ja en nee, de EQS gaat shoppen in de regionen waar de Model S ook in gaat shoppen. Je kan ja-maar-en maar Mercedes heeft ook de EQA en EQB, auto's in het populaire segment van luxury compact CUV's, en de EQC, de luxury SUV.
Identiek zit BMW met de iX3 en i4 goed om het meest populaire segment van hun gamma te voorzien, en dan zijn de iX en i7 geschikte halo cars.
Zelfs Audi heeft met de Q4 e-tron iets in dat segment. Enkel jammer dat het wachten is op elektrische equivalenten van de C-klasse en Audi A4, maar ik denk dat die segmenten inderdaad onder druk staan door de populariteit van CUV/SUV segmenten.
Waar het natuurlijk tekort schiet is het niet zo zichtbare tekort aan batterijen. De Q4 e-tron is al enkele maanden beschikbaar maar zie je nauwelijks rijden. Zelfs de Ford Mustang Mach-E is al op korte termijn op achterstand gezet tov de Tesla Model Y.
Laat het nu net de C klasse of de 3 reeks zijn die toch wel het lease landschap (in Belgie) overheerst.Ja en nee, de EQS gaat shoppen in de regionen waar de Model S ook in gaat shoppen. Je kan ja-maar-en maar Mercedes heeft ook de EQA en EQB, auto's in het populaire segment van luxury compact CUV's, en de EQC, de luxury SUV.
Identiek zit BMW met de iX3 en i4 goed om het meest populaire segment van hun gamma te voorzien, en dan zijn de iX en i7 geschikte halo cars.
Zelfs Audi heeft met de Q4 e-tron iets in dat segment. Enkel jammer dat het wachten is op elektrische equivalenten van de C-klasse en Audi A4, maar ik denk dat die segmenten inderdaad onder druk staan door de populariteit van CUV/SUV segmenten.
Waar het natuurlijk tekort schiet is het niet zo zichtbare tekort aan batterijen. De Q4 e-tron is al enkele maanden beschikbaar maar zie je nauwelijks rijden. Zelfs de Ford Mustang Mach-E is al op korte termijn op achterstand gezet tov de Tesla Model Y.
Mijn woorden niet uit zijn context trekken Phil. Top schreef: "gaat alleen maar helpen om de transitie op gang te brengen (of houden).".Dat is nu net de prijklasse waarmee Tesla de transitie op gang gebracht heeft.
De transitie opgang brengen is ook niet direct het doel van deze S-klasse, daar hebben ze andere modellen voor. En om de transitie op cruis speed te brengen, zijn er andere merken dan Mercedes.
Dat is niet mijn tekst . In mijn beeld heeft Tesla de boel wakker geschud maar zijn het nu vooral de ev6, e-Niro, ionic 5 en enyaq. En daarna de modellen daaronder die het verschil gaan maken. Daarnaast denk ik dat nieuwe mobiliteitsconcepten zoals Lync&co goed zullen aanslaan. Nb zo’n carsharing model was volgens mij ook al onderdeel van Elons masterplanTop schreef: "gaat alleen maar helpen om de transitie op gang te brengen (of houden)."
Dat is niet mijn tekst . In mijn beeld heeft Tesla de boel wakker geschud maar zijn het nu vooral de ev6, e-Niro, ionic 5 en enyaq. En daarna de modellen daaronder die het verschil gaan maken. Daarnaast denk ik dat nieuwe mobiliteitsconcepten zoals Lync&co goed zullen aanslaan. Nb zo’n carsharing model was volgens mij ook al onderdeel van Elons masterplan