You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Daar ben ik niet zo zeker van. Er is bijvoorbeeld ook geen apart topic van de EQC.Traditiegetrouw
Informatieve video:
Tegen range-anxiety helpen TWEE dingen:Altijd goed de jongens van Auto Motor & Sport. EQS blijkt vooral super zuinig te zijn met een verbruik van ongeveer 15kWh per 100 km op autobahn. Daarnaast laadt hij ook zeer snel op. Op dit moment de beste EV die te krijgen is volgens hen. (wel in het Duits, maar goed te volgen voor ons Hollanders)
eetje wrapfolie met mat Carbon en probleem is grotendeels opgelost.Mooie auto. Er zal, ondanks de ongetwijfeld torenhoge prijs, zeker een markt voor zijn. Zelf zou ik er ik er echter nooit in willen rijden. In het filmpje is vanaf 30:50 te zien waarom: je wordt knettergek van de weerspiegeling in al die schermen aan bijrijderszijde (en andersom de bijrijder ook)
Nochtans had jij een tijdje geleden aangegeven dat deze EQS 200Wh/100 km zou verbruiken bij die snelheden en we dus op een bereik van 540 km moesten rekenenKnappe range en verbruik, maar ik kan me er niet aan ontdoen dat dat niet aan typisch Duitse snelheden gebeurde
Laden hangt af van hoe groot je batterij is, en met een grote batterij met veel individuele cellen heb je daar natuurlijk een voordeel aan.
Ik heb 150km rangeverlies bij 120 km/h op de wltp-range van 406 km.Maar het belangrijkste aan dit filmpje is de uitleg dat de WLTP waarde afhankelijk van de uitvoering met meer ongeveer 30% wijzigt. Bij zo'n extreem aerodynamisch voertuig gaat iedere wijziging aan de koets (door een pack) of door een minder aerodynamische velg dus echt wel gigantisch veel range kosten, dat zou dus kunnen oplopen tot 150 km rangeverlies bij 120 km/h. Ik zie al zo het geklaag voor me van mensen die aangeven dat ze nog niet de helft van de range halen in de winter met hun oversized velgen en bodykit...
Wat jij aangeeft is dat de WLTP range niet representatief is voor reële gebruiksomstandigheden (ook al haal ik nu op mijn woon-werkverkeer makkelijk 600 km range met mijn Model 3 - ik zit typisch op 125 Wh/km), maar dat is grotendeels over wegen aan 50 en 70 km/h, geen autostrade.Ik heb 150km rangeverlies bij 120 km/h op de wltp-range van 406 km.
In de winter haal ik nog niet de helft van de wltp-range met de 18-inch aero velgen.
In de zomer haal ik de wltp-range als ik op de rechterbaan blijf rijden tussen de truckers op 83 km/h.
Ik rijd een Tesla Model 3 Standard Range Plus en zou wel kunnen wennen aan de nieuwe S-klasse