You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tot nu toe onze favoriete SuC locatie. Het restaurant is inderdaad van goede kwaliteit voor wat opgezet is als charger shop.
Zo ziet het er bij de SuC in Montemor-o-Novo (Portugal) uit:
View attachment 819229
Been there! Roadtrip met zoonlief van (toen) 10 jaar naar de Alentejo (vrouw vloog met dochter). Komen we aan bij die SUC, staat de parkeerplaats vol met Lambo’s, Ferrari’s en meer van dat spul vanwege een uitje van Portugals welgestelden. Maakte het plaatje wel af..Wacht maar tot je in Montemor-o-Novo in Portugal bent geweest
Voor de meesten ligt dit niet op de route, maar als je toch in de buurt bent, de moeite waard om te stoppen.
Die ligt helaas iets minder op de route inderdaadWacht maar tot je in Montemor-o-Novo in Portugal bent geweest
Voor de meesten ligt dit niet op de route, maar als je toch in de buurt bent, de moeite waard om te stoppen.
Dit soort filmpjes werkt de acceptatie van EV’s niet in de hand.Niet Tesla maar EV in de pers. Vernietigend, jammer dat Tesla niet genoemd wordt waarbij alles wél werkt.
Met laadstress naar je vakantieadres: 'Ze lopen hier erg achter'
Met laadstress naar je vakantieadres: 'Ze lopen hier erg achter'
Steeds meer mensen gaan met een elektrische auto op vakantie. Zeker in landen waar nog niet overal laadpalen zijn, valt dat niet altijd mee, zoals in Frankrijk. Laadpaalstress ligt op de loer. Onze correspondent neemt je mee naar de e-pomp.nos.nl
Precies de reden waarom Tesla niet genoemd wordt: omdat die geen problemen ervaren.Niet Tesla maar EV in de pers. Vernietigend, jammer dat Tesla niet genoemd wordt waarbij alles wél werkt.
Met laadstress naar je vakantieadres: 'Ze lopen hier erg achter'
Met laadstress naar je vakantieadres: 'Ze lopen hier erg achter'
Steeds meer mensen gaan met een elektrische auto op vakantie. Zeker in landen waar nog niet overal laadpalen zijn, valt dat niet altijd mee, zoals in Frankrijk. Laadpaalstress ligt op de loer. Onze correspondent neemt je mee naar de e-pomp.nos.nl
En dankzij Tesla de andere ook minder en minderPrecies de reden waarom Tesla niet genoemd wordt: omdat die geen problemen ervaren.
En dat was niet de bedoeling van het stuk.
Het is natuurlijk geen vergelijken, want 50kW is niet echt de batterij voor lange afstanden.
Ik moet eerlijk toegeven dat ik met de X75D ook de routes moest plannen. En overnachtingen strategisch kiezen, zodat je s'ochtends met een volle batterij weer op pad kunt. Vanuit Friesland naar Berlijn rijden was 2 jaar geleden eigenlijk niet te doen zonder 100+ km om te rijden voor de superchargers.Precies de reden waarom Tesla niet genoemd wordt: omdat die geen problemen ervaren.
Deels ben ik het met je eens; maar als je op een rit die je met een ICE in zo'n 12 uur gewend bent te rijden er 22 uur over doet, omdat je zo'n beetje na elke uur/anderhalf uur drie kwartier / uur staat te laden dan zou ik ook niet meer genieten van de reisIk denk niet dat afstand het probleem is met een "kleinere" accu, maar meer de ziekte van de tijd, namelijk "tijd"...
Geniet nu eens eindelijk van je vakantie als je de deur thuis achter je dichtslaat en niet pas vanaf je op je bestemming aankomt...
Inderdaad mijn M3 SR+ met 48kWh is meer dan voldoendeHet is natuurlijk geen vergelijken, want 50kW is niet echt de batterij voor lange afstanden.
De man die op het forum een tijdje geleden voorbij kwam en met z'n Enyaq 50 naar Italië wilde rijden; wil ik best geloven dat die laadstress heeft en het onhandig vindt rijden. 10 laadstops/7,5 uur laden en 14 uur rijden vs dezelfde bestemming met de M3 LR: 6 laadstops/2 uur laden en nog geen 12 uur rijden.
Het is natuurlijk geen vergelijken, want 50kW is niet echt de batterij voor lange afstanden.
... voor een auto met de aerodynamica van een SUV en een laad capaciteit van max 50 kWInderdaad mijn M3 SR+ met 48kWh is meer dan voldoende
maar als je op een rit die je met een ICE in zo'n 12 uur gewend bent te rijden er 22 uur over doet
Ik neem inderdaad aan dat de niet-Tesla’s goed naar Tesla hebben gekeken en ook een doorontwikkeling hebben doorgemaakt....net zoals Tesla-eigenaars nog altijd vinden dat het voor een niet-Tesla moeilijk blijft.
Vooroordelen kunnen hardnekkig zijn.