RobsEV
Active Member
Mijn auto had wat aflever issues maar alles wat betreft service is tot op heden altijd perfect opgevolgd. Ja, ik heb een keer voor niks bij Tesla gestaan om meteen weer huiswaarts te keren omdat de onderdelen er nog niet waren dus communicatie kan beter als ook het combineren van meerdere service afspraken.
Nu ook weer, service in gepland via de app. Wat verzoekjes en perfect.
Maar... gelukkig heb ik geen grote issues. Ik heb *gelukkig* nog geen grote degradatie. Wel een beperking wat betreft laadsnelheid. In het begin was het gemiddelde vermogen op een sessie gewoon hoger ook al piekt deze nu in het begin op 143kW. Echter, het boeit me weinig want dat is enkel op die paar lange ritten per jaar dat ik een SuC nodig heb. Hier ook weer, communicatie en verwachtingen. Laadsnelheid reductie over de looptijd heen die nergens vermeld staan.
Toch blijft dit de beste auto die ik ooit heb gereden en ik zie mijzelf niet zo snel naar een ander merk gaan tenzij deze OTA updates, NOA, e.d. allemaal op de rit hebben maar dat alternatief is er helaas niet. Daarnaast, aan de huidige beurskoers te zien gaat Tesla zeker een aandeel verkopen om te investeren. Het is bizar hoeveel kapitaal Tesla indirect kan gaan aanspreken. Zoals Elon Musk al een hele tijd geleden zei:
Game, Set, and Match
Succes andere merken
Idd ik heb redelijk grote issues gehad in het begin en dat is allemaal opgelost, soms duurde dat veel langer dan dat ik graag zou willen maar nooit heeft men issues ontkent of er over gelogen.
Het liegen over issues is iets dat ik bij andere merken wel gehad heb.
Of het nu Duits, Frans, Japans of Koreaans was.