Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Minder sjieke tesla eigenaren door verkoop succes model 3

This site may earn commission on affiliate links.
De titel indachtig, denk ik dat er in de laatste maanden maar erg weinig níeuwe eigenaren bijgekomen zijn.
De bestaande eigenaren(lease maatschappijen) kochten gewoon vrijwel alle M3’s. Een aantal jaren geleden kochten die de duizenden diesel Renault megane’s, daarna duizenden Mitsubishi PHEV’s en Volvo PHEV’s waarin ze hun klanten, gelokt met lage tarieven in lieten rijden.
Ik weet niet of deze groep nu minder sjiek is of gewoon minder geïnteresseerd in een auto in het bijzonder. De groep rijdt gewoon in de beste deal voor dat moment. Het maakt wel dat de exclusiviteit van een merk daarmee op slag verdwenen is;)
 
Ik erger me nog steeds aan de titel van dit draadje. “Verkoop succes” moet zijn verkoopsucces! Dat is gewoon één woord. Dat is ook hoe het heurt!
Zijn we dat verleerd of komt het door de slechte spellingcontrole van onze mobieltjes?
Aangezien mobieltjes Tesla met een hoofdletter willen zien denk ik niet dat het daaraan ligt.
 
Als dit geen bewijs is (bron Tesla Model3 BE NL Eigenaars, Bestellers en Fans) ... :D:D:D

82392716_10215461022746642_2005857694119886848_n.jpg
 
Typisch een model S rijder: valsspelen :)

Off topic: Wij model 3 paupers draaien wel eens rap-muziek. Volgens mij is dat technisch niet mogelijk in een S. En dit is het nummer dat ik altijd placht op te zetten als ik naast mijn kaste-genoten in een golf gti bij het stoplicht sta:
(net zo vrouwonvriendelijk als alle rap, waarvoor excuses. Gelukkig in het Gronings zodat niemand het begrijpt).


Helaas in mijn jeugd heel wat weekjes bij mijn oma en tantes in Appingedam en Delfzijl doorgebracht...... :D:D:D:D:D:D

Geweldig nr. :cool:
 
Wat een grappig topic, dat ik dit vorige jaar gemist heb schandalig. Even over de meeste recente toevoegingen aan de Tesla's het youtube en netflix. Het is de teloorgang van het sociaal aspect bij de SuC's. Al die rijders maar autistisch naar het schermpje kijken ipv eens een praatje maken. Gelukkig is daar dan nog de Tesla owners club waar praatjes wel gemaakt kunnen worden :) .
 
Maar laatst reed ik op een lege autosnelweg met AP aan (115km/h). Toen kwam er een model 3 bij het oprit.
Hij reed tot laatste paar meter om toch nog voor mij te kunnen in te voegen...dat was minder prettig
Een echte gentleman schuift bij een lege snelwegnaar het tweede vak om plaats te maken als er iemand komt oprijden. Ik zou ook niet blij geweest zijn.

helemaal minder prettig is extra brake-check die ik kreeg direct na invoegen...
Dat is er natuurlijk ook weer ferm over.
 
  • Like
Reactions: Paco