Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 - Afleveringen

This site may earn commission on affiliate links.
En als je met het SC belt en er naar vraagt? Van de LM verwacht sowieso jackshit in informatie voorziening. beetjes net als Tesla

Via SC heb ik 1 VIN kunnen traceren maar de bestuurder heeft hierover nog geen bericht gehad, dat is twee dagen geleden. Van de LM hoef je inderdaad niets te verwachten, stelletje cowboys. Mijn vader leerde mij niet over een kam te scheren, in dat voerlicht dan ook 'No offence'!
 
Ik denk dat alles wat op die “Chinese” boot zit al dik verkocht is, daar hoeven ze geen korting meer op te geven.
Wanneer ik p de Belgische Tesla website doorklik op 'bekijk op onze inventory modellen' vind ik zowat alle mogelijke combinaties opgelijst, dat valt dus nogal mee. En er staat ook steeds een korting van 4000 EUR aangegeven

Korting? De auto kost toch al maanden €47.995?
Bij iedere SR+ in voorraad of onderweg staat op de Belgische website een korting van 4000 EUR.
 
Ja zou wel weer humor zijn als de model 3 op nr 1 komt met verkopen EV's 2020. Snoert direct de mond weer van hoop haters

Nou, Tesla doet er inderdaad alles aan om dat te bereiken.

Dit is wel een nieuwe manier, de "Lydden", een RoRo car carrier, is onderweg van de US east coast direct naar Amsterdam. Die Model 3s (geen S/X, die gaan per container naar Tilburg) zijn dus eerst over land (per trein) naar New York gegaan en daar op dit schip gegaan. Meer info in dit zeer informatieve draadje:

2020 Shipping Movements

De Lydden is hier te volgen, afhankelijk van AIS range:

MarineTraffic: Global Ship Tracking Intelligence | AIS Marine Traffic

Actuele kentekenregistraties hier:

Tesla Model 3 op kenteken

Daar zie je overigens ook heel duidelijk de einde kwartaal en einde jaar push.

Oh ja, in januari 2021 is de verkoop van Tesla wederom volledig ingestort. Leuk voor de clicks :).
 
Vandaag heb ik mijn model 3 opgehaald in Amsterdam. Het verschil met de levering van de model S in 2014 in Tilburg was best wel groot, maar laat ik niet nostalgisch worden. Ondanks de drukte ging het allemaal best wel vlot. De medewerker vertelde me dat er alleen al vandaag 270 Tesla’s aan hun nieuwe eigenaar geleverd worden. Net als alle feestjes is het bijtellingsfeestje wat soberder geworden, maar in dit tempo komen er alleen in december weer een stuk of 5.000 Tesla’s bij op de weg.