Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 - Afleveringen

This site may earn commission on affiliate links.
Naast ons hoor ik mensen de koop annuleren. Hun auto is niet klaar en ze zijn er klaar mee.

Ergens ook wel weer een soort van grappig dit soort verhalen.

Staan er ook advocaten hun visitekaartjes uit te delen, lijkt me toch overduidelijk een gevalletje gedorven levensvreugde. Beetje advocaat moet hier toch wel wat smartengeld uit weten te halen :p
 
Valt toch wel mee? Ik snap het wel dat je er flink klaar mee bent als je 4x een afspraak maakt die vervolgens wordt afgezegd.
Voor de meeste zal het 'gewoon een auto' zijn. Niet iedereen is zo gek als wij hier :)

Maar hey! Dan heeft iemand anders z'n auto weer ietsje eerder

Het is toch ook wel weer een flink knap stukje amateurisme. Dat je 1x de afspraak afzegd omdat er onverwachte issues zijn, vooruit. Maar 4x? Dan neem je jezelf toch niet serieus meer als bedrijf?
Ja @Tozz. Was het bij ons toch beter geregeld. Ik lees hier mee. Deels met plezier omdat het zo kinderlijk lachwekkend is maar grotendeels met buikpijn.
 
Ik heb zelf ook al overwogen om te annuleren.

Wanneer ik zie hoe het er nu allemaal al aan toe gaat dan vraag ik mij echt af hoe ze binnenkort voor mij/ons gaan zorgen wanneer de eerste problemen met al die geleverde model 3’s opduiken.

Voorts zijn er nog niet genoeg snelladers aangepast voor model 3. Mijn skiverlof naar Zwitserland met de model 3 zal al niet lukken.

Een auto van 68k kopen om uiteindelijk de trein te nemen ... Ik heb het er moeilijk mee.
 
  • Disagree
Reactions: Herbie65 and Edi99
Ik heb zelf ook al overwogen om te annuleren.

Wanneer ik zie hoe het er nu allemaal al aan toe gaat dan vraag ik mij echt af hoe ze binnenkort voor mij/ons gaan zorgen wanneer de eerste problemen met al die geleverde model 3’s opduiken.

Voorts zijn er nog niet genoeg snelladers aangepast voor model 3. Mijn skiverlof naar Zwitserland met de model 3 zal al niet lukken.

Een auto van 68k kopen om uiteindelijk de trein te nemen ... Ik heb het er moeilijk mee.

de wereld van laadpalen, zelfs snellaadpalen is véél groter dan de superchargers.

in 2013/2014 gingen de Teslarijders ook op wintersport met de Tesla hoor.
Ze gingen zelfs naar Turkije, Rusland, ....
 
  • Like
Reactions: Jooop
Mijn skiverlof naar Zwitserland met de model 3 zal al niet lukken.
Een auto van 68k kopen om uiteindelijk de trein te nemen ... Ik heb het er moeilijk mee.

Serieus? Fastned? Ionity?
460D0BFC-C55C-4731-B1BB-2C3C2A0BC684.jpeg
 
Gefeliciteerd @Merijn!

@Tozz je mist nog een paar boten in je tracker, dit is de huidige status zo ver ik het heb kunnen achterhalen:
Glovis Cosmos -> Zeebrugge ~9 Feb (nu voorbij de azoren)
Glovis Symphony -> China Xinhua ~10 Feb
Grand Aurora -> Zeebrugge ~15 Feb
CSCC Europe -> Panama -> Zeebrugge?
Morning Cindy - > China Shanghai ~20 Feb
Emerald Ace -> SFO, nu aan het inladen
Glovis Courage -> SFO om in te laden op ~7 Feb (draait stationair voor de haven)
 
Gefeliciteerd @Merijn!

@Tozz je mist nog een paar boten in je tracker, dit is de huidige status zo ver ik het heb kunnen achterhalen:
Glovis Cosmos -> Zeebrugge ~9 Feb (nu voorbij de azoren)
Glovis Symphony -> China Xinhua ~10 Feb
Grand Aurora -> Zeebrugge ~15 Feb
CSCC Europe -> Panama -> Zeebrugge?
Morning Cindy - > China Shanghai ~20 Feb
Emerald Ace -> SFO, nu aan het inladen
Glovis Courage -> SFO om in te laden op ~7 Feb (draait stationair voor de haven)

U vraagt wij draaien
 
ik had gehoopt dat ze in europese M3 meteen AP3 zouden steken, daarom mijn vraag. Er waren geruchten aangezien de AP3 schemas gereleased waren rond 7 januari en de testautos hadden ook geen autopilot enabled.

Op Facebook stond net een "gerucht" dat M3's in Europa helemaal geen EAP hardware zouden hebben. Zou achteraf ingebouwd moeten worden. Lijkt mij onzin, maar wie weet.