Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 - Afleveringen

This site may earn commission on affiliate links.
Ik heb zelf ook al overwogen om te annuleren.

Wanneer ik zie hoe het er nu allemaal al aan toe gaat dan vraag ik mij echt af hoe ze binnenkort voor mij/ons gaan zorgen wanneer de eerste problemen met al die geleverde model 3’s opduiken.

Voorts zijn er nog niet genoeg snelladers aangepast voor model 3. Mijn skiverlof naar Zwitserland met de model 3 zal al niet lukken.

Een auto van 68k kopen om uiteindelijk de trein te nemen ... Ik heb het er moeilijk mee.

ervaar die wagen een maand en ik vermoed dat je anders spreekt, je neemt de miserie en het geknoei er graag bij.
Zo was het bij mij toch.
Succes!
 
lijkt me niet mogelijk, de hardware wordt voor meer gebruikt dan enkel AP.

Yes, ik las net dat de typegoedkeuring voor de M3 er nog niet is. Dus eerst wachten op de RDW voordat EAP wordt aangeslingerd voor de Europese model 3's. Enige reden dat ik kan bedenken waarom die goedkeuring niet wordt overgenomen van de S/X is dat daa dan toch de AP3 HW in zit
 
  • Informative
Reactions: Jooop
Ik heb zelf ook al overwogen om te annuleren.

Wanneer ik zie hoe het er nu allemaal al aan toe gaat dan vraag ik mij echt af hoe ze binnenkort voor mij/ons gaan zorgen wanneer de eerste problemen met al die geleverde model 3’s opduiken.

Voorts zijn er nog niet genoeg snelladers aangepast voor model 3. Mijn skiverlof naar Zwitserland met de model 3 zal al niet lukken.

Een auto van 68k kopen om uiteindelijk de trein te nemen ... Ik heb het er moeilijk mee.

Zodra je er 100 meter mee gereden hebt...ben je alles weer vergeten ;)
 
  • Like
Reactions: Karim DB
Dat je teleurgesteld bent, begrijp ik heel goed. Maar dan roep je dat je hem niet meer wilt, en dan ga je wat doen? Een C klasse bestellen en daar een week of 12 op wachten? Of toch voor een KIA e Niro, omdat je graag elektrisch gaat rijden? En dan 12 maanden mag wachten?

Je leert mensen wel kennen zo. Kunnen omgaan met dingen die anders gaan dat je verwacht had is niet iedereen meer gegeven in deze verwende maatschappij. Natuurlijk hoop je dat alles op rolletjes verloopt, maar wat een aanstellerij om dan de order te cancellen. Daar hebben ze echt alleen zichzelf mee.
 
Op Facebook stond net een "gerucht" dat M3's in Europa helemaal geen EAP hardware zouden hebben. Zou achteraf ingebouwd moeten worden. Lijkt mij onzin, maar wie weet.
Ja precies. Ook remschijven kwamen ze tekort en worden pas na levering ingebouwd, naar schatting medio maart (maar ja, dat is Elon time!). Regeneratief remmen werkt intussen natuurlijk wel, maar voor de laatste meters voor een stoplicht graag zonodig portier openen en met linkervoet meeremmen.
 
Oh WoW, gefeliciteerd man (en vrouw)!!
Waar/hoe laat gaan jullie morgen met de 3 rijden?
Lijkt me leuk een stukje mee op te rijden
#Model3IsHere
Een zootje S&X er achter zou prachtig zijn.

Werk morgen vanuit huis dus de Model 3 staat rustig aan de laadpaal morgen naast z’n grote broer. :D

73722442-57DD-4EB5-806F-A4B74B56657B.jpeg


Misschien dat ik nog even naar een 175 kW Fastned station rijd om te testen hoe het laden daar gaat.
Mocht ik nog een ritje gaan maken dan waarschuw ik wel hier.