Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 - Afleveringen

This site may earn commission on affiliate links.
Ik dacht dat dit via je CC op je Tesla account geregeld werd.
klopt, maar de OP hééft geen creditcard.
en de vraag was : hoe zou het dan geregeld worden ;)

hopelijk voor diegene die geen CC hebben, is DD ook al doorgedrongen tot Tesla.


edit : of zoals Rohodo zegt : dat je dan gewoon krediet krijgt tot de eerste onderhoudsbeurt.
Maar persoonlijk betwijfel ik dat dit lang zal blijven werken op deze manier - dat zou immers betekenen dat je onbeperkt zou kunnen laden zonder betalen tot je ooit eens bij een SeC langs moet voor een onderhoud.


CC : credit card,
DD : direct debit,
 
Hoe weet jij dat @eelcodb geen zakelijke cc heeft?
Eelcodb ?
bij de les blijven hé mannen;)

Screen Shot 02-26-19 at 12.57 PM.PNG


was een antwoord op de vraag van Orca_m3, dat was in deze discussie de OP
 
klopt, maar de OP hééft geen creditcard.
en de vraag was : hoe zou het dan geregeld worden ;)

hopelijk voor diegene die geen CC hebben, is DD ook al doorgedrongen tot Tesla.


edit : of zoals Rohodo zegt : dat je dan gewoon krediet krijgt tot de eerste onderhoudsbeurt.
Maar persoonlijk betwijfel ik dat dit lang zal blijven werken op deze manier - dat zou immers betekenen dat je onbeperkt zou kunnen laden zonder betalen tot je ooit eens bij een SeC langs moet voor een onderhoud.


CC : credit card,
DD : direct debit,
Iedereen zal toch een CC aan zijn Tesla account gekoppeld hebben, anders kan je toch geen Tesla bestellen?
 
  • Like
Reactions: Michel3
Het is al even stil op de sheet, kleine reminder om deze in te vullen als je je 3 ontvangen hebt!

De volgende personen hebben al een leverdatum die in het verleden ligt maar nog niet bevestigd dat ze de 3 daadwerkelijk geleverd gekregen hebben:
ReijLa
Tim
Otto
Stream
Arjan
Rudolpuss
Tim
@DB020
@infernix
Remier
Omar
Ejb (@Ejb001 ?)
@joesgarage
Kadasz
@Unit106
gerrit1978
Moeten we nog wel door gaan met de sheet? Wat is de daadwerkelijk toegevoegde waarde?
 
Iedereen zal toch een CC aan zijn Tesla account gekoppeld hebben, anders kan je toch geen Tesla bestellen?

Ik heb geen Creditcard gekoppeld. Ik heb de voorbetalingen en eindfactuur van de M3 ook gewoon per bankrekening/overschrijving betaald. En superchargen is ook gewoon aansluiten en laden. Zal na 9 mnd free chargen misschien anders zijn, maar dan verwacht ik gewoon een zakelijke rekening. Toch?
 
Waar staan eigenlijk al die Model 3s die wachten op kenteken c.q. uitlevering?
Blijven ze in Zeebrugge staan of is er ergens een heeeeel groot grasveld in Tilburg?

Andere kant denk ik dat er helemaal niet zoveel besteld zijn.

Nu bestellen, is leveren in maart volgens de site.