Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 - Afleveringen

This site may earn commission on affiliate links.
dat doe ik al.... en ik kijk elke dag huilend uit het raam op kantoor, waar ik zie dat bij het pand tegenover ons steeds meer Tesla's komen te staan....

Wat je nog kan doen? Wat we allemaal gedaan hebben: review Tesla model google-n en alle filmpjes in den treuren bekijken om uiteindelijk nog ongeduldiger te worden en bij iedere scheet en zucht op het forum in de boom te vliegen. Succes ;)
 
Afgelopen maandag heb ik m'n Tesla M3 bij de leasemaatschappij besteld.
zojuist krijg ik een mailtje van Tesla om mijn account te bevestigen, weet iemand wat er dan verder gaat gebeuren, wat ik nog moet doen of hoe lang verdere communicatie vanuit Tesla nog duurt ? Voor mij is alles nieuw en onbekend :(
 
Afgelopen maandag heb ik m'n Tesla M3 bij de leasemaatschappij besteld.
zojuist krijg ik een mailtje van Tesla om mijn account te bevestigen, weet iemand wat er dan verder gaat gebeuren, wat ik nog moet doen of hoe lang verdere communicatie vanuit Tesla nog duurt ? Voor mij is alles nieuw en onbekend :(

Ik kan alleen vertellen hoe het bij mij ging, want het gaat overal anders lijkt wel:

1. je account bevestigen en de 1000,- overmaken
2. je krijgt een RN (reserveringsnummer)
3. je kijkt de komende maanden elke dag op je account, maar ziet niets gebeuren.
4. na enkele maanden word je nerveus en ga je Tesla lastig vallen met belletjes "weten jullie waar hij blijft?"
5. je wordt wanhopig en gaat in de source zoeken naar een vin en de boten tracken.
6. na een hele lange tijd radiostilte krijg je een mail of sms met een voorlopige leverdatum die 2, 3 weken later is. En opeens word je nerveus, want je moet nog een laadpaal regelen, vrij vragen, 55K overmaken, verzekeringen vergelijken.
7. je krijgt een definitieve datum, dus de vrije dag die je had geregeld kun je toch werken en je vraagt opnieuw vrij aan en regelt weer vervoer.
8. je krijgt de definitieve factuur een week voor levering, je betaalt hem, krijgt een kenteken en meldcode, regelt een verzekering en je kunt de kar ophalen.
9. je rijdt rond met een smile van oor tot oor.

Succes!
 
  • Funny
Reactions: Kiprich
Je vergeet stap 5.5: geïrriteerd kijken naar Tesla rijders en je hopeloos afvragen "waarom zij wel..."

Ik kan alleen vertellen hoe het bij mij ging, want het gaat overal anders lijkt wel:

1. je account bevestigen en de 1000,- overmaken
2. je krijgt een RN (reserveringsnummer)
3. je kijkt de komende maanden elke dag op je account, maar ziet niets gebeuren.
4. na enkele maanden word je nerveus en ga je Tesla lastig vallen met belletjes "weten jullie waar hij blijft?"
5. je wordt wanhopig en gaat in de source zoeken naar een vin en de boten tracken.
6. na een hele lange tijd radiostilte krijg je een mail of sms met een voorlopige leverdatum die 2, 3 weken later is. En opeens word je nerveus, want je moet nog een laadpaal regelen, vrij vragen, 55K overmaken, verzekeringen vergelijken.
7. je krijgt een definitieve datum, dus de vrije dag die je had geregeld kun je toch werken en je vraagt opnieuw vrij aan en regelt weer vervoer.
8. je krijgt de definitieve factuur een week voor levering, je betaalt hem, krijgt een kenteken en meldcode, regelt een verzekering en je kunt de kar ophalen.
9. je rijdt rond met een smile van oor tot oor.

Succes!
 
  • Funny
Reactions: Marker78
Afgelopen maandag heb ik m'n Tesla M3 bij de leasemaatschappij besteld.
zojuist krijg ik een mailtje van Tesla om mijn account te bevestigen, weet iemand wat er dan verder gaat gebeuren, wat ik nog moet doen of hoe lang verdere communicatie vanuit Tesla nog duurt ? Voor mij is alles nieuw en onbekend :(
Gegevens invullen en afwachten. wordt dan waarschijnlijk februari
 
vandaag met Tesla gesproken over mijn levering. LM heeft 4-10 besteld nu zegt Tesla dat zij de bestelling pas de 17e hebben verwerkt en er daardoor geen garantie meer is voor leveren dit jaar. deadline was voor Tesla 14-10 uiterlijk bestellen. Kortom lekker verhaal.
 
Sinds vorige week VIN in de source code. Vandaag toch maar gebeld want ik had al half oktober een mailtje gehad met 'bereid voor op levering'. De delivery agent wist te melden dat de auto nu in Zeebrugge zou zijn en al een kenteken had.

Ik was zo van plan niet zoals de rest hier te zijn en als een junkie op zoek te zijn naar mijn shotje. Maar ik heb gefaald :) kan niet lang meer duren nu.
 
Sinds vorige week VIN in de source code. Vandaag toch maar gebeld want ik had al half oktober een mailtje gehad met 'bereid voor op levering'. De delivery agent wist te melden dat de auto nu in Zeebrugge zou zijn en al een kenteken had.

Ik was zo van plan niet zoals de rest hier te zijn en als een junkie op zoek te zijn naar mijn shotje. Maar ik heb gefaald :) kan niet lang meer duren nu.

"bereid je voor op de levering" heeft in mijn account gestaan van 10-2016 tot en met 08-2019. Zegt dus niet zo veel :D
Fijn dat je hem binnenkort hebt!