Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 draadje

This site may earn commission on affiliate links.
<voor wat het waard is - start>
Kreeg van iemand waarvan ik aanneem dat hij het kan weten te horen dat er een plan is geweest om de 3 omstreeks juni in NL te presenteren. Auto's zouden al; in R'dam staan - US uitvoering dan wel te verstaan. Gedacht werd aan een meerdaags event waarop alle first-orders zouden worden uitgenodigd. Afgeblazen vanuit de top. Idee zou nu zijn om binnenkort een eerste twee auto's naar NL te halen - één voor de PC Hooftstraat in A'dam en één voor Groningen en dan verder langs andere locaties. Inclusief een uitnodiging naar de 5.000 mensen die als eerste besteld hebben om de auto te komen bekijken.
<voor wat het waard is - end>

Lijkt me een geweldige stunt - de duurste winkelstraat van NL geblokkeerd door honderden wachtende Tesla fans en kopers... Om allemaal 2 minuten de auto te mogen zien. -;)
 
Voor de massa zou dat eerder bevestigen dat we gekkies zijn denk ik. Ze zouden nog gelijk hebben ook.

Dat past dan toch perfect?

Elon Musk: "I think a Tesla is the most fun thing you could possibly buy, ever. That's what it's meant to be. It's not exactly a car. It's actually a thing to maximize enjoyment. Make maximum fun."

Maar ik houd het nog even op de Masters of Luxury
 
  • Funny
Reactions: ramonneke
Mail gekregen van Tesla dat Silver en Black Metallic enkel als limited edition te verkrijgen zijn met een opleg van 2100 euro:confused:
Nu nog slechts 5 kleuren verkrijgbaar. Ik wilde Silver metallic en nu zal het gelijk welke basis kleur worden en ik gooi er wel een wrap omheen.
 
Mail gekregen van Tesla dat Silver en Black Metallic enkel als limited edition te verkrijgen zijn met een opleg van 2100 euro:confused:
Nu nog slechts 5 kleuren verkrijgbaar. Ik wilde Silver metallic en nu zal het gelijk welke basis kleur worden en ik gooi er wel een wrap omheen.

Helaas ook het einde van unlimited supercharging voor nieuwe auto's. Volgens mij zou het teruggebracht worden tot 1 jaar gratis supercharging (en daarna 400 kWh) per jaar maar kennelijk is dat vervallen en nu €.100,00 (wat overeenkomt met 500 kWh bij 0,20 per kWh).

Kijken hoe het verder zal gaan.
 
Mail gekregen van Tesla dat Silver en Black Metallic enkel als limited edition te verkrijgen zijn met een opleg van 2100 euro:confused:
Limited edition alleen maar voor 1 week volgens Electrek.co!
This will be effective on Thursday, September 13, 2018, after which Metallic Silver and Obsidian Black Metallic will be offered only as limited edition colors via special request at a cost of $2,000 only until Friday, September 21, 2018.
Bron : Tesla to eliminate some paint options to increase production efficiency, gives last chance to order
 
upload_2018-9-16_12-23-26.png
 

Attachments

  • upload_2018-9-16_12-23-26.jpeg
    upload_2018-9-16_12-23-26.jpeg
    246.7 KB · Views: 35
Heeft het nog nut voor mij om te reserveren?


Wilde eerst een reservering overnemen maar dat is heel ontwikkeld gemaakt
Dan laat je gewoon de reservering bij degene die hem heeft.
Je maakt een eenvoudige overeenkomst dat jij de auto t.z.t. configureert en afneemt.
De prijzen daarvoor zullen in de bandbreedte zitten van 1000 tot 4000 euro.
Dit bedrag zul je vooruit moeten betalen.

Zelf reserveren kan natuurlijk ook. Als Tesla op volle toeren produceert zal het verschil in leverdatum van de eerste in Nl bestelde exemplaren en degenen die nu bestellen hooguit een paar maanden bedragen.
Tesla heeft dat eerder laten zien met dure Signature versies die maanden eerder zouden komen dan de standaardversies.
Ze stonden uiteindelijk op dezelfde boot.