Adm
Active Member
Hier een gevalletje schade met een Model 3 incl foto's en de kosten. Niet bij een Tesla eigen schadewerkplaats.
Model 3 Crash And Repair Story : teslamotors
Model 3 Crash And Repair Story : teslamotors
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Heeft het nog nut voor mij om te reserveren?
Das kras,
Vanochtend een reservering gemaakt. Vervolgens gekeken naar de verwachte levering.
Begin 2019....
Dus klopt met bewering schone lucht!
Waar zie je die verwachting dan? Na een proefrit in de Kona gelijk een reservering op een M3 genomen, net nog even ingelogd, maar geen verwachtte leveringenDas kras,
Vanochtend een reservering gemaakt. Vervolgens gekeken naar de verwachte levering.
Begin 2019....
Dus klopt met bewering schone lucht!
Waar zie je die verwachting dan? Na een proefrit in de Kona gelijk een reservering op een M3 genomen, net nog even ingelogd, maar geen verwachtte leveringen
Edit: inmiddels gevonden. Ook begin 2019... Is toch niet geloofwaardig? Waarom zou je als bedrijf dit soort beweringen doen?
Q1 van welk jaar? ;-)Omdat dat de bedoeling is. Men verwacht in Q1 al aardig wat te kunnen uitleveren.
Mijn vermoeden: om potentiële klanten voor Tesla te laten kiezen en niet voor een van de concurrenten. In jouw geval: stel dat je binnen enkele maanden een EV wil rijden en je leest dat de levering ten vroegste eind 2019 of 2020 zal plaatsvinden, dan zou je voor de Kona kunnen gaan. Met een levering begin 2019 ga je voor de M3 omdat je die, ook al ken je de prijs nog niet, toch meer value for money of gewoon fijner vindt.Ook begin 2019... Is toch niet geloofwaardig? Waarom zou je als bedrijf dit soort beweringen doen?
Touche haha
Bij welke beloftes komt hij steeds dichterbij dan? V9.0 is later dan beloofd, en de cross America rit is uitgesteld naar wanneer v10 geïnstalleerd wordt, wat over 1-2 jaar zou moeten zijn. En laten we de Model 3 niet vergeten..Maar het wordt wel krapper want hij komt steeds dichter bij beloftes
Maar het wordt wel krapper want hij komt steeds dichter bij beloftes
zo'n beetje zoals de Duitsers hebben gedaan al die jaren, wacht maar er komt een EV van ons...Mijn vermoeden: om potentiële klanten voor Tesla te laten kiezen en niet voor een van de concurrenten. In jouw geval: stel dat je binnen enkele maanden een EV wil rijden en je leest dat de levering ten vroegste eind 2019 of 2020 zal plaatsvinden, dan zou je voor de Kona kunnen gaan. Met een levering begin 2019 ga je voor de M3 omdat je die, ook al ken je de prijs nog niet, toch meer value for money of gewoon fijner vindt.
Voor diegenen die een ritje naar Parijs wel zien zitten om Model 3 te bekijken heb ik goed nieuws:
Officiel : Tesla exposera la Tesla Model 3 au Mondial de l'Auto de Paris
Wow, dit had ik gemist!
Bij de model X hebben ze hem op het autosalon in Genève voorgesteld en vlak daarvoor hebben ze de configuratie opengesteld voor de reservatiehouders. Zouden ze bij deze voorstelling aan het grote publiek ook de configuratie openstellen voor de eerste reservatiehouders?
Dan moet ik eens dringend gaan bedenken welke configuratiemogelijkheden er zijn en alle afwegingen maken
Wat ik graag zou hebben: LR, AP, premium package en gewone velgen.
Kleur weet ik niet, ik dacht -na lang nadenken en te twijfelen over een wrap- zilvergrijs te nemen, maar dat hebben ze weer duurder gemaakt en met waarschijnlijk ook een veel langere levertijd
Verder de keuze RWD of AWD, iemand die daar voor- of nadelen van kan geven?
Zijn er nog dingen te kiezen?
AWD heeft ~5% minder bereik op snelweg en ~8% minder bereik in stad.
AWD is sneller met sprint naar 100 km/u 4,7 seconden tegenover 5,3 seconden voor RWD.
AWD biedt meer grip, al zijn goede banden veel effectiever.
Ik zou zelf lekker die ~5.000 Euro in de zak houden en voor de RWD gaan. EAP kost ook ~5.000 en vind ik veel interessanter.