Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 draadje

This site may earn commission on affiliate links.
'tuurlijk, zolang we nieuwe TMC-leden maar niet op verkeerde ideeën brengen. Wij kennen Elon-tijd, zij niet. En ik heb al serieuze speculatieve onzin zien verkondigen op dit forum (natuurlijk niet door jou, Olivier!) aan mensen die einde lease waren en hun M3 in juni 2018 of zo verwachtten. Hoop van harte dat het geloven in dat optimisme (genre, "M3 zal er medio 2018 zijn in Nederland, en ik heb mijn bronnen") hen niet te veel geld gekost heeft.

Eens! Overigens zouden de Model 3's die nu geproduceerd worden niet voor klanten zijn, maar demomodellen. Elon Musk heeft eerder al (volgens mij bij Q3 call) aangegeven dat in januari begonnen wordt met Model 3 voor EU. Ik heb ook nog niemand gehoord die al zijn/haar Model 3 kan samenstellen. Al kunnen ze natuurlijk ook batches maken en die uitdelen aan de personen die die uitvoering willen. Dat zou opnieuw (net als nu met midrange) aantonen dat Elon Musk steeds meer underpromised en overdelivered :)
 
Maarja, wanneer gaat de RDW goedkeuring geven voor FSD

Zolang er iemand met een rijbewijs achter het stuur zit die in een bepaalde interval steeds een nag krijgt is er geen goedkeuring nodig. Pas zodra de auto zonder (actieve) bestuurder gaat rijden op de openbare weg EN autonoom zal de RDW pas eens om de hoek komen kijken en uiteraard ook gewoon de huidige regelgeving.
 
Dat zou mij verbazen. Containerhandling bijv is te doen zonder chauffeurs, bijv.

Het voordeel van complete import is de kostenbesparing (Tilburg) maar zolang er importtariefverschillen zijn tussen componentinvoer of gerede auto, is dat de bepalende factor.

Uiteraard is RoRo goedkoper.

Anders zouden toch ook alle afgewerkte auto's vanuit pakweg het verre oosten met containers komen.
 
  • Like
Reactions: Adm and PaulusdB
Hadden jullie deze registratie al voorbij zien komen? Kenteken: TN270G / WIT / Fiscaal 55.000 EUR
Schermafbeelding-2018-11-03-om-18-47-03.png
 
  • Informative
Reactions: pvkeep
Ik volg dit topic al enige tijd, zojuist geregistreerd na een testrit met een model 3 performance in denver. De medewerker van tesla die mee was tijdens de testrit gaf aan dat hij verwachtte dat de model 3 afgebouwd zou worden in Nederland net als de s , verder gaf hij aan dat hij verwachtte dat de lr rwd wel te bestellen is in Europa bij de eerste leveringen .

Geen idee welke informatie hij had, maar bij deze deel ik het even.

Testrit was mooi overigens , grijze model 3 p met wit interieur.
 
Ik volg dit topic al enige tijd, zojuist geregistreerd na een testrit met een model 3 performance in denver. De medewerker van tesla die mee was tijdens de testrit gaf aan dat hij verwachtte dat de model 3 afgebouwd zou worden in Nederland net als de s , verder gaf hij aan dat hij verwachtte dat de lr rwd wel te bestellen is in Europa bij de eerste leveringen .

Geen idee welke informatie hij had, maar bij deze deel ik het even.

Testrit was mooi overigens , grijze model 3 p met wit interieur.

Oh dat is een prachtige combinatie! Ben benieuwd of het klopt. Zou geweldig zijn als we hier de LR RWD kunnen bestellen. Dat is in mijn ogen de beste Model 3 die je kunt kopen.
 
  • Like
Reactions: PaulusdB