Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 draadje

This site may earn commission on affiliate links.
Is er al bekend wanneer de eerste demo model 3s in Nederland komen? Een testrit lijkt me wel wat. Zal wel een wachtrij voor zijn.

Afgezien van enkele US Model 3's in Tilburg voor trainingsdoeleinden zijn er nog geen andere demo modellen in NL. Ik schat dat de eerste leveringen/demo's in maart gebeuren. Maar als je hem eerder wil zien moet je naar de Masters of LXRY gaan in december.
 
is er ondertussen nu al ergens verschenen wanneer de non premium versie (geen glazen dak) als configuratieoptie beschikbaar wordt. Denk dat er velen op het gewone dak wachten (wat ik ook inbraakveiliger acht). verzekering zal ook wel lager uitvallen als je gewoon metalen dak neemt? en wat productie betreft kan dit toch niet ingewikkelder zijn dan een glazen dak
 
Er verschijnen nu meerdere mailtjes over het bezichtigen van een model 3 in de Europese Tesla winkels, bijvoorbeeld Parijs, in Zweden en Noorwegen. Iemand deze mail al gehad over een Nederlandse store?

Edit: Zelfde in Duitsland, München en Düsseldorf. Benieuwd of dit dus echt de EU versie is, of een toch nog een US.

Bijvoorbeeld:
482413c255c921d8765fe24e5a9a4fff


brqf98p753y11.jpg
 
Last edited:
  • Informative
Reactions: ERvee and robertvg
is er ondertussen nu al ergens verschenen wanneer de non premium versie (geen glazen dak) als configuratieoptie beschikbaar wordt. Denk dat er velen op het gewone dak wachten (wat ik ook inbraakveiliger acht). verzekering zal ook wel lager uitvallen als je gewoon metalen dak neemt? en wat productie betreft kan dit toch niet ingewikkelder zijn dan een glazen dak

Ik denk niet dat het glazen dak veiliger is tegen inbrekers. Meestal gaan die via deuren en niet via daken. Overigens is achterste deel van dak altijd van glas. Ook bij non-premium. Sommigen op het internet denken zelfs dat het glazen dak standaard wordt en dus ook onderdeel is van non-premium. We gaan het zien.
 
Er verschijnen nu meerdere mailtjes over het bezichtigen van een model 3 in de Europese Tesla winkels, bijvoorbeeld Parijs, in Zweden en Noorwegen. Iemand deze mail al gehad over een Nederlandse store?

Edit: Zelfde in Duitsland, München en Düsseldorf. Benieuwd of dit dus echt de EU versie is, of een toch nog een US.

Bijvoorbeeld:
482413c255c921d8765fe24e5a9a4fff


brqf98p753y11.jpg
Ook in Zaventem vanaf morgen.
 
  • Love
Reactions: Carl