Ik denk zowel onwetendheid van de onervaren verkopers/call center agents, als het feit dat ik me goed kan voorstellen dat Tesla (nog) geen rekening houdt met de fiscale regels in Nederland.
Heel vervelend dat iedereen die nu graag EAP zou willen hebben (en zakelijk wil verrekenen: dus waarschijnlijk 80% van de kopers/leasers) nu met de vraag zit of/hoe dit nu als "accessoire" kan worden aangeschaft.
Laten we in ieder geval dit punt allemaal in het contact met Tesla aangeven, wellicht dat ze daar dan wakker worden en iets regelen: hetzij in de vorm van een aparte factuur, hetzij in een "proefperiode" die onmiddellijk na aanschaf beschikbaar komt. Denk dat dit ook voor Tesla een behoorlijke extra verkoop van EAP oplevert.
P.s. Over onwetendheid: verkoop bij het SC in Rotterdam had nog nooit van iemand gehoord dat je ook rekening moet houden met 2,7% correctie voor "BTW privegebruik". Dat komt dus er ook voor EAP ook nog bij!
Heel vervelend dat iedereen die nu graag EAP zou willen hebben (en zakelijk wil verrekenen: dus waarschijnlijk 80% van de kopers/leasers) nu met de vraag zit of/hoe dit nu als "accessoire" kan worden aangeschaft.
Laten we in ieder geval dit punt allemaal in het contact met Tesla aangeven, wellicht dat ze daar dan wakker worden en iets regelen: hetzij in de vorm van een aparte factuur, hetzij in een "proefperiode" die onmiddellijk na aanschaf beschikbaar komt. Denk dat dit ook voor Tesla een behoorlijke extra verkoop van EAP oplevert.
P.s. Over onwetendheid: verkoop bij het SC in Rotterdam had nog nooit van iemand gehoord dat je ook rekening moet houden met 2,7% correctie voor "BTW privegebruik". Dat komt dus er ook voor EAP ook nog bij!