Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 draadje

This site may earn commission on affiliate links.
Eta Clovis Captain 2 Februari.

D43994CC-696A-4246-89DC-ACC3001E5407.jpeg
 
Ik las ergens dat ze gewoon een set configuraties die boot op hebben geduwd, en al varend deze gematchet hebben op gedane bestellingen... Als dat zo is, is het goed mogelijk dat hele vroege reserveringhouders met iets afwijkende specs ook nog een weekje moeten wachten.
 
  • Like
Reactions: Michel3
Ik las ergens dat ze gewoon een set configuraties die boot op hebben geduwd, en al varend deze gematchet hebben op gedane bestellingen... Als dat zo is, is het goed mogelijk dat hele vroege reserveringhouders met iets afwijkende specs ook nog een weekje moeten wachten.

Kan bijna niet anders, logistiek gezien. Een voordeel van de beperkte mogelijkheden van configuraties.
 
  • Like
Reactions: Michel3
Dat afladen zal absoluut niet het probleem zijn. De afhandelde is een ervaren partij voor wie een paar duizend auto’s kinderspel zijn. Het is de logistiek erna waar ik voor vrees. Vergeet niet : is ook piekmoment voor S/X leveringen. En als je afgaat op de onwetendheid van medewerkers bij Tesla over hoe het allemaal precies in zijn werk moet gaan, dat belooft niet soepel te gaan.

Overigens, toen er vrijwilligers in Amerika gingen helpen bij Tesla, dat zou in België en Nederland echt zomaar niet kunnen. Beeld je het maar in dat de sociale inspectie op een bouwwerf zou horen dat die mensen die er rond lopen bakstenen te sjouwen ‘vrijwilligers’ zijn.