Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 draadje

This site may earn commission on affiliate links.
Schermafbeelding 2019-01-19 om 15.58.12.png
 

Mijn cameramateriaal zal ik maar niet in de koffer laden zeker :). Moet toch te verhelpen zijn.

Die naden die niet overal exact gelijk zijn daar kan ik nog wel mee leven maar dit is niet best hoor.
Hiermee kan je toch wel zien dat Tesla (nog) geen volwassen autobouwer is.
De kofferklep maar heel goed poetsen zodat het water er altijd af rolt...

Ik hoop dat ze hier snel een passende oplossing voor vinden maar heel simpel zal dat denk ik niet zijn.
 
Die naden die niet overal exact gelijk zijn daar kan ik nog wel mee leven maar dit is niet best hoor.
Hiermee kan je toch wel zien dat Tesla (nog) geen volwassen autobouwer is.
De kofferklep maar heel goed poetsen zodat het water er altijd af rolt...

Ik hoop dat ze hier snel een passende oplossing voor vinden maar heel simpel zal dat denk ik niet zijn.

Ik wil niks goedpraten, maar autobouwers zoals VW hebben dit probleem ook:

Heeft volgens mij te maken met type model. Sedans hebben hier nu eenmaal snel last van. Hatchbacks (zoals Model S) niet, omdat daar achteruit onderdeel is van achterklep.
 
  • Like
Reactions: MusQueTear
Ik wil niks goedpraten, maar autobouwers zoals VW hebben dit probleem ook:

Heeft volgens mij te maken met type model. Sedans hebben hier nu eenmaal snel last van. Hatchbacks (zoals Model S) niet, omdat daar achteruit onderdeel is van achterklep.

Geen goed vergelijk. Sneeuw is natuurlijk heel wat anders dan water.
Als Tesla de gap tussen het achterraam en de kofferrubber iets groter had gemaakt had het water netjes in het randje gekomen.
Ik kan hier niet zien of het met water ook zou zijn gebeurd met deze VW.
 
Geen goed vergelijk. Sneeuw is natuurlijk heel wat anders dan water.
Als Tesla de gap tussen het achterraam en de kofferrubber iets groter had gemaakt had het water netjes in het randje gekomen.
Ik kan hier niet zien of het met water ook zou zijn gebeurd met deze VW.

Volgens mij is het een prima vergelijk, maar een nieuwe zoektocht levert het nodige op van fabrikanten die al 100 jaar bestaan: water gets in trunk when opening - Google Search

En nogmaals, niet om dit goed te praten, maar wel om het in perspectief te zetten.
 
  • Informative
Reactions: Klaas and S-19910
Volgens mij is het een prima vergelijk, maar een nieuwe zoektocht levert het nodige op van fabrikanten die al 100 jaar bestaan: water gets in trunk when opening - Google Search

En nogmaals, niet om dit goed te praten, maar wel om het in perspectief te zetten.

Dat je het niet goed wil praten is duidelijk maar als je iets in perspectief wil zitten moet je wel een goede vergelijking maken natuurlijk. Waarom is volgens jou water vergelijken met sneeuw een prima vergelijk?
De eigenschappen zijn immers totaal anders.
 
Dat je het niet goed wil praten is duidelijk maar als je iets in perspectief wil zitten moet je wel een goede vergelijking maken natuurlijk. Waarom is volgens jou water vergelijken met sneeuw een prima vergelijk?
De eigenschappen zijn immers totaal anders.

De hoeveelheid water zal minder zijn als sneeuw (in voorbeeld), maar allebei schuift het in de achterbak als je die open doet.
 
  • Informative
Reactions: AnalysiZ