Frankieboy
Member
ook van leaseplan rijders?@Frankieboy Ik mag hem van de LM in Tilburg afhalen, dus die gaat niet eerst naar de LM toe. De eerste leveringen voor leaserijders staan deze week gepland (zie sheet).
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ook van leaseplan rijders?@Frankieboy Ik mag hem van de LM in Tilburg afhalen, dus die gaat niet eerst naar de LM toe. De eerste leveringen voor leaserijders staan deze week gepland (zie sheet).
Net aan de lijn met Leaseplan. Blijkt dat de afspraak met Leaseplan en Tesla op losse schroeven staat. Daarom duurt het langer. DIT OS TOCH NIET TE GELOVEN!! auto aanbieden en geen goede afspraak hebben met de leverancier.
Ik begrijp al die negativiteit echt niet...Mijn moeder zei vroeger: “Lieverkoekjes worden niet gebakken.”
Ik begrijp dat je het liever anders had gezien. Ik ben ook altijd voor eerlijkheid. Alleen zo werkt het zelden en zeker niet bij een Amerikaans bedrijf wat (opnieuw) door ‘Delivery hell’ gaat. Ook is de term ‘Elon time’ met een reden ontstaan.
Tesla denkt iedere keer opnieuw te makkelijk over realisatie. En moet daarom klanten elke keer teleurstellen. Maar waarschijnlijk is dat overdreven optimisme precies de reden waarom ze wel erin slagen om gigantische stappen voorwaarts te maken, waar anderen falen.
Omdat de producten zoveel beter zijn, accepteren we dat / zijn we gedwongen om dat te accepteren. Kortom, heb geduld, laat al je ideeën over eerlijke regels / volgorde maar vallen, heb begrip voor werknemers die hier ieder moment mee worstelen en tegelijk vriendelijk moeten blijven, en wacht rustig af. Ook als 5 maart 5 april wordt. Uiteindelijk maakt het niets uit. Die auto komt er echt wel, ook voor jou.
Ik heb een bestelling sinds 2018-12 en reservering sinds iig een jaar. Tesla zegt dat ze nog geen VIN hebben voor mijn auto. (lease via mobility serviice). levering lijkt in ieder geval langzamer te lopen voor lease rijderszijn er al Tesla 3 uitgeleverd van een lease maatschappij?
Met Tesla Levering in Tilburg gebeld, viel mee, 20 min wachten:
- Mijn afspraak voor ophalen heb ik verschoven naar dinsdag 26/2, vanwege werkafspraken. Iemand wordt nu dus weer blij gemaakt dat die donderdag kan.
- Morgen en woensdag was ook nog ruimte. Zaterdag niet.
- Ik heb nu ook een kenteken (moest er wel naar vragen). XP 9xx F
- EAP2 die voor aflevering besteld wordt, wordt altijd meegenomen in de fiscale waarde, die geldt voor de bijtelling.
- Een EAP2 trail voor € 5800 komt vast, maar wanneer is onduidelijk. (Hm...)
- Er is een taxidienst tegen gereduceerd tarief van station naar Tesla. Fresh cabs.
- Over 6 maanden gratis Superchargen met de referral hoef ik me geen zorgen te maken. Dat komt goed. Oké...
- Mijn Tesla app werkt sinds een week niet meer, geen gekoppeld product, maar dat moet goed komen bij levering. Wel controleren.
- Nu betaling en verzekering regelen. Carmeleon of insuremytesla.
- Twijfel, zal ik nog winterbanden bestellen, of gok ik erop dat de nieuwe zomerbanden volstaan? Hm, ik denk eerste. Zelfs voor 1 maand, ik rij teveel in de nacht.
Dat eerste telefoongesprek is alleen om je erop te wijzen dat je gegevens moet uploaden.Zijn er nog meer mensen die op 6.2 gebeld zijn om op te halen en nu nog steeds geen leverafdpraak hebben?
Dat eerste telefoongesprek is alleen om je erop te wijzen dat je gegevens moet uploaden.
En misschien om in te schatten hoe soepel/moeilijk de levering gaat verlopen?
Je krijgt via SMS en/of mail (wat je zelf ingesteld hebt in je account) bericht over aflevermoment.
Zelfde configuratie. 2 april 2016 reservatie en 14/12 besteld. Maar vorige week konden ze me echt niets aan de telefoon zeggen. Ook niets van welke boot of dergelijke...Yup...aankomst begin maart in Zeebrugge (zit nu nog voor Panama) en dan nog een week of twee mogelijks tot de wagen in een SeC geraakt zeker
re Winterbanden... hebben wij in 2e instantie, stonden ineens op de verrassende 'Final Invoice 2' en idd ik had er per email naar gevraagd..., hup apart betaald. Maarruh de winterbandjes, de Model 3 1950,- set, moeten dus nog nageleverd worden. Ik ga vanm 's bellen, op emails en ook berichtjes via het Tesla Account nada terugkoppeling ! Wij rijden meestal overdag en er gaat dus, na nalevering, ALTIJD een zomer- of winterband als reserveband mee in de bak....Met Tesla Levering in Tilburg gebeld, viel mee, 20 min wachten:
- Mijn afspraak voor ophalen heb ik verschoven naar dinsdag 26/2, vanwege werkafspraken. Iemand wordt nu dus weer blij gemaakt dat die donderdag kan.
- Morgen en woensdag was ook nog ruimte. Zaterdag niet.
- Ik heb nu ook een kenteken (moest er wel naar vragen). XP 9xx F
- EAP2 die voor aflevering besteld wordt, wordt altijd meegenomen in de fiscale waarde, die geldt voor de bijtelling.
- Een EAP2 trail voor € 5800 komt vast, maar wanneer is onduidelijk. (Hm...)
- Er is een taxidienst tegen gereduceerd tarief van station naar Tesla. Fresh cabs.
- Over 6 maanden gratis Superchargen met de referral hoef ik me geen zorgen te maken. Dat komt goed. Oké...
- Mijn Tesla app werkt sinds een week niet meer, geen gekoppeld product, maar dat moet goed komen bij levering. Wel controleren.
- Nu betaling en verzekering regelen. Carmeleon of insuremytesla.
- Twijfel, zal ik nog winterbanden bestellen, of gok ik erop dat de nieuwe zomerbanden volstaan? Hm, ik denk eerste. Zelfs voor 1 maand, ik rij teveel in de nacht.
Hmm dat baart wel zorgen. Ik vond het sowieso vreemd dat ze je persoonlijke reserveringsnummer laten koppelen, terwijl daar niet naar gekeken lijkt te worden (bij mij mei als levermaand met een persoonlijke reservering uit 2016, terwijl particulieren die nu vers bestellen het volgens Tesla dan eerder zouden ontvangen).Net aan de lijn met Leaseplan. Blijkt dat de afspraak met Leaseplan en Tesla op losse schroeven staat. Daarom duurt het langer. DIT OS TOCH NIET TE GELOVEN!! auto aanbieden en geen goede afspraak hebben met de leverancier.
Idem hier, zou bij mij zelfs nog niet op een boot zitten maar aangezien ik vroeg gereserveerd heb gaan hij zien wat ze kunnen doen. Hopelijk vandaag of morgen iets van nieuws.Rond 10 uur heb ik ook maar eens gebeld. Ik was onmiddelijk binnen.
De vriendelijke man gaf aan dat het niet normaal was bij de huidige status van mijn dossier, dat er nog geen VIN aan gekoppeld was. Hij ging er achteraan en gaat me morgen terugbellen. Hij was ook op de hoogte van mijn nummerplaat (staat blijkbaar in mijn dossier)
Hij gaf wel aan dat op de eerste boten bijna geen 19" velgen zaten.
Hij volgde het forum en wist wat hier leefde.
afwachten op zijn telefoontje dan maar.
Ik gooi er straks direct vierseizoenenbanden onder. Tot nu toe altijd apart winter- en zomer, maar ik ga het niet meer doen.re Winterbanden... hebben wij in 2e instantie, stonden ineens op de verrassende 'Final Invoice 2' en idd ik had er per email naar gevraagd..., hup apart betaald. Maarruh de winterbandjes, de Model 3 1950,- set, moeten dus nog nageleverd worden. Ik ga vanm 's bellen, op emails en ook berichtjes via het Tesla Account nada terugkoppeling ! Wij rijden meestal overdag en er gaat dus, na nalevering, ALTIJD een zomer- of winterband als reserveband mee in de bak....
@Rohodo ik kan je geen PM sturen....Zijn er nog meer mensen die op 6.2 gebeld zijn om op te halen en nu nog steeds geen leverafdpraak hebben?
Is nu al zo vaak voorbij gekomen:Net "bevestiging" gekregen dat mijn 3 blijkbaar op boot 5 zou zitten. Waarschijnlijk iets te maken met mijn specifieke config (Silver "19) als ik de afleveringen zie want ik heb een reservatie van april 2016. Jammer dat het zo lang duurt maar op zijn minst heb je dan een idee waar je je kan aan verwachten.
Sterkte. Ligt het dus een keer niet aan Tesla...Net aan de lijn met Leaseplan. Blijkt dat de afspraak met Leaseplan en Tesla op losse schroeven staat. Daarom duurt het langer. DIT OS TOCH NIET TE GELOVEN!! auto aanbieden en geen goede afspraak hebben met de leverancier.
Je hebt helemaal gelijk.Ik begrijp al die negativiteit echt niet...
5 maart is nog altijd "einde februari, begin maart" dat Tesla communiceerde over het begin van de leveringen.
Bij de meeste andere merken hoor je helemaal niks over VIN, en blijft de auto 2 weken op de parking van je dealer achter een hek staan, tot ze tijd hebben om 'm te wassen en klaar te maken voor levering.
Wil je eerlijkheid? Tesla vergaloppeert zich om zo snel mogelijk auto's uit te leveren...