Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 draadje

This site may earn commission on affiliate links.
Lekker wakker worden zo, not. Tesla heeft 1 van mijn 3 Model 3 reserveringen geannuleerd , de reserveringen waren voor mijn bedrijf. Heb ze gemaild dat die reservering moet blijven staan aangezien ze nu ons doel beletten in EV transport voor de zaak. Beetje erg jammer dit. Misschien toch een iets te grote kluif gepakt Tesla. 'Tesla annuleert grote orders voor Model 3'

Hetzelfde bericht hier: http://www.hln.be/hln/nl/927/Auto/a...sla-annuleert-grote-orders-voor-Model-3.dhtml

Blijkbaar zijn sommigen te greedy geweest. Drie voor je bedrijf is OK. 20 reserveren als reporter vind ik persoonlijk erover...
 
Lekker wakker worden zo, not. Tesla heeft 1 van mijn 3 Model 3 reserveringen geannuleerd , de reserveringen waren voor mijn bedrijf. Heb ze gemaild dat die reservering moet blijven staan aangezien ze nu ons doel beletten in EV transport voor de zaak. Beetje erg jammer dit. Misschien toch een iets te grote kluif gepakt Tesla. 'Tesla annuleert grote orders voor Model 3'
Dat zouden ze toch beter kunnen afhandelen door maar 2 van de 3 orders vooraan in de wachtrij te houden en de 3e naar achteren te schuiven... Annuleren is dan een keuze voor de klant geworden, wel zo netjes...
 
Ik kwam deze al elders tegen:
13kdhu.jpg
 
Idem hier.

Actie zal wel een dreun geven aan de beurskoers, maar een opstoot aan de overnameprijs van reservaties.

Het annuleren van de derde en volgende reservatie was nu juist een actie om zogenaamde scalpers af te blokken. Kan me onmogelijk inbeelden dat Tesla gaat meewerken aan het overnemen van de reservatie van iemand anders. Dus dat overnemen zal niet zo gemakkelijk worden.

En voor Glitch is het jammer, maar Tesla moest ergens de lijn trekken. En die trokken ze bij 2 wagens per persoon. Lag die bij 3 dan was iemand anders teleurgesteld die er 4 voor zijn bedrijf nodig had...
 
Ik vrees dat Tesla Motors die meer-dan-twee reserveringen zelf in de hand heeft gewerkt en het nu ook niet 1-2-3 oplost.
Tijdens de fameuze 31ste maart werd op de Amsterdamse locatie het uitgangspunt gehanteerd van 'maximaal twee reserveringen per credit card'. Zo was er een tweetal mensen in de rij voor mij (ik dacht dat het o.a. @jm71 was) dat zeven stuks reserveerde.
De reserveringen zijn natuurlijk -technisch- eenvoudig te ontdubbelen op e-mailadres en/of credit card nummer, maar geen van beide is natuurlijk een correcte methode als beoogd wordt per persoon te ontdubbelen.
Er worden/zijn sowieso natuurlijk veel Tesla's zakelijk aangeschaft en gereserveerd, dus slaat dat per persoon eigenlijk al helemaal nergens op.