Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 draadje

This site may earn commission on affiliate links.
8B3F25DB-065B-4235-97CC-EAFE4E0A9ABA.jpeg E3F7EB39-2006-41C5-830F-364877C2C224.jpeg 438B6362-1E2D-4565-BB5B-9C61459A962E.jpeg F9709A89-0C26-4BBE-B7AC-4ADB24839AD2.jpeg 9BE7DF23-0FDA-404A-AB1B-7F7B90EE3D69.jpeg Paint Protection Film aanbrengen
 
Wat is het commando om een Bugreport te doen? Ik weet dat het in het Engels 'Bugreport' is, maar in NL lijkt 'Report' te werken? Ik zie daarna mijn input niet meer en weet niet of ik het in het Engels moet verwoorden of in het Nederlands.

Heb best geregeld dat het scherm gaat knipperen en dan zichzelf herstart of dat het scherm zelf vastloopt. Dan werkt ook niks van input (scrollwieltjes/het scherm aanraken etc), dus lastig om dat direct te reporten.
 
ik wil zeer binnenkort een model 3 bestellen, maar wilde de 19 inch velgen later bestellen om de catalogusprijs te drukken. Ik had hier gelezen dat dat kon, aanvinken na op kenteken zetten en voor levering.
Zojuist met tesla gebeld en dame van tesla vertelde me dat de velgen dan als accessoire nageleverd wordt, voor 3400 euro. Dat was ook niet mijn bedoeling.
Weet iemand hier of het mogelijk is en hoe dat dan moet? alvast bedankt
 
Welke winter ? En range zat voor NL.

Ik leg er gewoon all-season onder (die zijn vrij goed tegenwoordig en winter goedkeuring Duitsland/Oostenrijk). Heb ik nu ook onder de Kona, maakt niks uit in verbruik. Of ik koop een gebruikt Aero setje (want die komen wel op de markt, de 19" niet zo snel).

Maar iedereen heeft zo zijn voorkeur.
 
Je went er wel aan maar @_Moose_ heeft hier zeker een punt.
Je rekent logischerwijs met de eenheden die je aan boord hebt in je accu of je tank, liters, kwh, whatever.
En dan is het meest logische in km's per eenheid brandstof en niet andersom.
Dat die energiedichtheden van die brandstoffen verschillen maakt niet uit want je vergelijkt ze niet onderling met elkaar.

10km per liter is een heel duidelijk verbruik als je weet dat je totaal 50 liter bij je hebt.
5km per kwh is een heel duidelijk verbruik als je weet dat je totale accu 75kwh is.

Juist, was daarom benieuwd of je het verbruik kunt uitlezen in aantal km/kWh.
Zal niet meer dan 5 minuten programmeren zijn denk ik.
En iedereen die Wattuur makkelijker vindt kan dat ook zo uitlezen.
 
  • Like
Reactions: Niels77