Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 draadje

This site may earn commission on affiliate links.
met lagere prijs bedoel ik aan fabrieksprijs. Als compensatie voor de ongemakken die zij als testpersonen nog zullen ervaren

Dat zou erg verrassend zijn. Tesla hanteert standaardprijzen voor de hele wereld. Er is zelf wat ophef geweest vorig jaar toen kortingen werden verstrekt...daar was Elon het niet mee eens.

Natuurlijk zullen werknemers bepaalde voordelen krijgen. Zoals, sneller geholpen misschien bij een probleem, of gunstigere voorwaarden bij financiering. Waarschijnlijk krijgen ze vooral een non-disclosure contract te tekenen zodat ze geen screenshots van de configurator publiceren ;). Hopelijk zijn er vele ondeugende mensen aan het werk bij Tesla.
 
Dat zou erg verrassend zijn. Tesla hanteert standaardprijzen voor de hele wereld. Er is zelf wat ophef geweest vorig jaar toen kortingen werden verstrekt...daar was Elon het niet mee eens.

Natuurlijk zullen werknemers bepaalde voordelen krijgen. Zoals, sneller geholpen misschien bij een probleem, of gunstigere voorwaarden bij financiering. Waarschijnlijk krijgen ze vooral een non-disclosure contract te tekenen zodat ze geen screenshots van de configurator publiceren ;). Hopelijk zijn er vele ondeugende mensen aan het werk bij Tesla.
Ik meen me te herinneren dat ie z'n eigen familieleden ook geen korting geeft op een Tesla.
 
  • Informative
Reactions: Defiant
Dat is omdat die sukkels het verschil niet weten tussen incl. of excl. btw als t ze zo uitkomt:confused:.
Los van de kwalificatie :D: wie herinnert zich nog de reactie van de Staatsscretaris in de kamer op de protesten van D66 tegen de teslataks? Iets van: jullie kennen je vakbladen niet want er komt gewoon een 35.000 euro tesla model aan... sufferd. Oops, nou zeg ik t toch.
 
is er nu al zekerheid omtrent de toegankelijkheid tot de kofferruimte achteraan want dat wzs/is toch punt van kritiek. Musk beloofde na de kritiek dat dit zeker ging aangepakt worden. dus iemand al kunnen checken of de beta's van de model 3 deze aanpassing reeds hebben? zoniet vrees ik dat de model 3 veel kandidaat kopers gaat mislopen.
 
Ik meen me te herinneren dat ie z'n eigen familieleden ook geen korting geeft op een Tesla.
Hij heeft zelf gezegd zichzelf geen korting te geven een koopt de auto zelf volledig aan.

is er nu al zekerheid omtrent de toegankelijkheid tot de kofferruimte achteraan want dat wzs/is toch punt van kritiek. Musk beloofde na de kritiek dat dit zeker ging aangepakt worden. dus iemand al kunnen checken of de beta's van de model 3 deze aanpassing reeds hebben? zoniet vrees ik dat de model 3 veel kandidaat kopers gaat mislopen.
Kort: neen
Lang: er is geen enkele zekerheid omtrent enige specificatie van de Model 3. Er zijn een hoop quotes, beloftes, hints, wishes; maar niks is zeker tot de final reveal (of finale bestelling?)
 
A propos Frank.
Wat is de situatie van personeelsbestellingen van ex-medewerkers?
die is overgezet naar het prive email account van mijn dochter, de lage RN nummer is gebleven. geen idee welke van de twee er eerst gaat komen.
er staat wel nog steeds bij dat de reservatie is gemaakt op 17 maart 2016 (vandaag één jaar geleden dus;))
 
Last edited:
Digitaal tekenen op basis van door Tesla verstrekte filmpjes van de auto, lijkt me niet de bedoeling. Het extreem verkorten van de instructie is een briljant idee. Zouden ze via een e-learning module moeten doen. Met voortgangscontrole zodat de aflevering alleen kan plaatsvinden nadat je de e-learning hebt doorlopen :).

Groepje mensen tegelijk binnen halen (3-5), welkom in de familie, etc, doeken eraf, iedereen 10-15 minuten de eigen auto's laten inspecteren, tekenen, deur van de showroom open...en naar buiten met die auto's. Presto...gemiddeld 5 min per aflevering :).
 
't is dacht ik niet 'belangrijkste' optie maar gewoon de meest aangeklikte (onafhankelijk van prijs, dus). Denk inderdaad dat in Belgenland velen eerst een mooie kleur kiezen en vervolgens verdere opties aanklikken. Dat AP niet beter scoort dan een metaalkleur lijkt me dus niet zo verwonderlijk; zegt wellicht meer over de voorliefde van andere naties voor zwarte en witte wagens dan over hoe belangrijk bewoners van verschillende naties AP beschouwen :)