Michel3
Love those Aero's
Ze worden als complete auto’s geïmporteerd. Kans groot dat we dezelfde banden krijgen.
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ben benieuwd hoe snel ze om gaan, als ze hier en op andere fora zien hoeveel er gereserveerd hadden maar toch niet voor deze versies, en nu onzeker zijn of zelfs afhaken omdat ze niet weten of en wanneer RWD, MR, andere kleuren (Silver), luchtvering etc nog gaan komen.
Zijn er hier ook mensen die 'm particulier aanschaffen?
En hoeveel duurder ben je ongeveer als particulier uit tov alle zakelijke voordelen bij vijf jaar rijden a 20.000km pj?
Als je zo gaat rekenen... kun je beter een Ionic of een Kona kopen. Véél goedkoper en ongeveer dezelfde range.Tuurlijk alles mag je afschrijven. Maar als je die extra range bijvoorbeeld alleen op vakanties gaat benutten wordt het een dure grap, die zeg al gauw 'netto €400 per uitgespaard uur' kost.
Ik ben uitgegaan van het (financial) leasevoorstel van Tesla: na vijf jaar nog €22.796 laatste termijn. Dat bedrag zal niet ver van de verwachte marktwaarde afliggen in 2024. Stel dat je voor een M3 MR op dat moment €27.000 kan beuren, dan schat ik dat een grote groep mensen ongeveer €3.000 over hebben voor die tijdsbesparing tijdens hun vakanties. Zeker geen €6.000, lijkt mij.
Omdat het vroeger, toen ik (1,5 jaar later dan de rest) wilde reserveren en hoog in de lijst wilde staan (toeleek het nog of dat relevant was) mogelijk was om een dag 1 reservering via mistergreen te krijgen. Daar heb ik 1000 euro voor aanbetaald en die ben je kwijt als je alsnog afziet van de lease.Een vraag , waarom zou je voor mr green kiezen als je via tesla direct ook kan leasen?
Even een vraagje. Ik heb in augustus 2017 mijn reservering gedaan voor een model 3. Nu las ik op electrek dat er al Nederlandse reserveringhouders zijn uitgenodigd om hun Model 3 te configureren. Is er hier iemand die al is uitgenodigd en zo ja wanneer heb je je reservering geplaatst?
Iemand een plaatje uit de configurator met de grijze kleur? Of een idee hoe de kleur officieel heet?
Ik voel me toch in dubio.
2 reserveringen gedaan ttv het 'maar' 35k zou zijn
Nu het dubbele.
Ik voel er niet veel voor - voor die prijs veel liever een 2de hands model s!
Ik voel me toch in dubio.
2 reserveringen gedaan ttv het 'maar' 35k zou zijn
Nu het dubbele.
Ik voel er niet veel voor - voor die prijs veel liever een 2de hands model s!
Je hebt wmb wel een punt, maar de vraag is of de Model 3 er is voor 95,45 procent van de mensen, en of het veel zegt dat de gemiddelde dagelijkse rit minder dan 40 km per dag is.Je kan je idd de vraag stellen of die extra range de 9000 euro meerprijs wel waard is. Wie zit er 400 km aan een stuk in de wagen op weg naar zijn bestemming? Dat zullen er weinigen zijn. Met het uitbreidende netwerk aan suc's, de alsmaar vetere batterijen die minder degraderen en vooral de hogere laadsnelheden die beloofd worden lijkt mij dit echt overbodig, tenzij je elke dag 300 km op de baan bent. SR of MR dekt voor 9 5,45 procent van de mensen de noden en is ook nog eens minder belastend voor het milieu. Dat is toch ook niet onbelangrijk, of heb ik hier geen punt?
zie de voorgaande 300 posts...Even een vraagje. Ik heb in augustus 2017 mijn reservering gedaan voor een model 3. Nu las ik op electrek dat er al Nederlandse reserveringhouders zijn uitgenodigd om hun Model 3 te configureren. Is er hier iemand die al is uitgenodigd en zo ja wanneer heb je je reservering geplaatst?
Is de eerste keer dat ik dit hoor.Dat hebben de S en X nu ook. Na het 1e jaar:
- Geen streaming media
- Geen "Sattelite view" in navigatie
- Vast nog meer, maar dit waren de 2 belangrijkste.
De auto blijft connected, App blijft werken, etc. Maar dataslurpers werken niet meer.