Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 draadje

This site may earn commission on affiliate links.
Help me even. Hoe kom jij aan informatie dat die trekhaak er komt? Eentje met daadwerkelijk trekgewicht of alleen voor de fietsendrager?

Enneh, betekend dat dat de eerder geleverde model 3’s ook n trekhaak kunnen gaan voeren ?
Tweet van Tesla. Maar waar ook weer? Ik volg zoveel momenteel, haha. Ik ga even zoeken en voeg het toe.
Geen idee welk trek- of draaggewicht.
Lijkt me vreemd als een trekhaak niet after market aangebracht kan worden.

EDIT: In ieder geval hier, al in 2016, al was dat niet wat ik bedoelde. Tesla Model 3 Details. Everything known so far
Want ik kwam afgelopen dagen een recent bericht tegen.
 
Last edited:
Tweet van Tesla. Maar waar ook weer? Ik volg zoveel momenteel, haha. Ik ga even zoeken en voeg het toe.
Geen idee welk trek- of draaggewicht.
Lijkt me vreemd als een trekhaak niet after market aangebracht kan worden.

Kom maar door als je m kan vinden.
Elin heeft t jaar of 1,5? geleden wel beloofd per tweet maar nooit waargemaakt.

Gaat erom dat de auto ook een typegoedkeuring moet krijgen voor trekgewicht. Daar zit de pijn. Trekhaak aftermarket vinden is idd niet zo’n probleem.
 
Nee, het punt van de trekhaak is dat de garantie door Tesla niet vervalt. Op dit moment zeggen ze, alles wat zonder onze toestemming aangebracht wordt en verbonden wordt met het elektrisch systeem doet de garantie vervallen.
Het gaat dus niet om de mechanische constructie, maar om de elektrische verbinding, nodig voor een stopcontact.
 
Vanmiddag een bezoekje gebracht aan Tesla Gent.
20181208_133753.jpg
20181208_134226.jpg
20181208_134841.jpg
20181208_134846.jpg
20181208_134506.jpg
20181208_134651.jpg
20181208_134846.jpg
20181208_134445.jpg

Afwerking van deze is top, deuren sluiten makkelijk en de naden mooi uitgelijnd.
Stuur is klein, dik en ligt zalig in de hand.
Scherm is veel groter in het echt en reageert snel.
Voorstoelen veel zijdelingse steun maar voor mij te zacht.
Achterbank is waardeloos, vormloos en veel te laag .
Koffer is echt groot en nog een mooie verborgen ruimte eronder.
Hij is mooier in het echt dan op foto.
Rood is wel mijn ding niet en ziet er op foto beter uit dan in het echt.
Het zal hoogstwaarschijnlijk midnight gray worden.
 

Een paar geukkige Europeanen die alvast zeer positief zijn over de model 3.

Zie ik nu een NL kenteken die je normaal bij een aanhanger gebruikt?



Ps: mijn eerste post. M3 reservation holder sinds okt ‘18. Heb al heel veel gehad aan jullie input vanuit dit forum! Thanks!
 

Attachments

  • 88A0DDE6-5D31-4884-BC52-2D0B02D0C94E.jpeg
    88A0DDE6-5D31-4884-BC52-2D0B02D0C94E.jpeg
    780.6 KB · Views: 24
  • Like
Reactions: Keezje and job-lek
Kilometer stand is van belang voor de restwaarde, en dus voor financial lease. De auto wordt niet volledig afgeschreven in de periode van de financial lease (althans bij de meeste constructies, er is heel vaak een restbedrag aan het eind van de lease).
 
Kilometer stand is van belang voor de restwaarde, en dus voor financial lease. De auto wordt niet volledig afgeschreven in de periode van de financial lease (althans bij de meeste constructies, er is heel vaak een restbedrag aan het eind van de lease).

Okay duidelijk. Is dat restbedrag dan gegarandeerd als je onder die km stand blijft? En door Tesla gegarandeerd? Niet door ABNAMRO waarschijnlijk