Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 draadje

This site may earn commission on affiliate links.
Hmms, mijn model 3 bestelling staat nu niet meer in de Tesla app zag ik.
Direct na bestellen wel, maar openende de app zojuist, en nu is het "No products linked"

Online staat ie wel (gelukkig) nog. Evenals een link naar een "Best Rate Guarantuee" document die op undefined uitkomst
 
Onder account in de app staat ie toch gewoon? Met link naar filmpjes enzo? Bij mij wel

Is wrsch alleen in de app bij nieuwe nog niet-Tesla rijders. Hun Tesla-produkt moet nog gemaakt worden! Tot dusver kon je als nog niet Tesla-rijder (-produktbezitter..) na bestelling dus ook via de app inloggen en op je smartphone alvast de M3 instructiefilmpjes zien, met rechtsboven nog een mysterieus schatkistje. Dat kan nu niet meer... :(
 
  • Like
Reactions: SeBsZ
Is wrsch alleen in de app bij nieuwe nog niet-Tesla rijders. Hun Tesla-produkt moet nog gemaakt worden! Tot dusver kon je als nog niet Tesla-rijder (-produktbezitter..) na bestelling dus ook via de app inloggen en op je smartphone alvast de M3 instructiefilmpjes zien, met rechtsboven nog een mysterieus schatkistje. Dat kan nu niet meer... :(
klopt, bij mij tot paar dagen geleden in app wel mogelijk nu niet meer. Via web-interface wel gewoon order te zien, dus weinig aan de hand lijkt me
 
Inmiddels ook configuratie link ontvangen. Hierin staat dat ik de levering in februari 2019 kan verwachten. Zijn er zoveel afmeldingen van reserveringen? Dat ik deze week reservering heb gedaan en nu al kan configureren en levering al zo snel kan verwachten?
 
Ik heb wat onduidelijkheden over het bestellen van de auto icm mijn leasemaatschappij.

Ik heb de reservering en bestelling op mijn eigen naam gedaan. Maar de leasemaatschappij betaalt de 2000 euro aan en koopt de auto, maar ik wordt economisch eigenaar. Kan ik de reservering op mijn eigen naam laten staan of dient de leasemaatschappij zelf een reservering te plaatsen. Hoe gaat dit precies in z'n werking. Te auto wordt wel tenaamgesteld op mijn eigen (bedrijfs)naam. Tesla is hier nogal onduidelijk over.
 
Ik heb wat onduidelijkheden over het bestellen van de auto icm mijn leasemaatschappij.

Ik heb de reservering en bestelling op mijn eigen naam gedaan. Maar de leasemaatschappij betaalt de 2000 euro aan en koopt de auto, maar ik wordt economisch eigenaar. Kan ik de reservering op mijn eigen naam laten staan of dient de leasemaatschappij zelf een reservering te plaatsen. Hoe gaat dit precies in z'n werking. Te auto wordt wel tenaamgesteld op mijn eigen (bedrijfs)naam. Tesla is hier nogal onduidelijk over.
Bij het naderen van de afleverdatum neemt de lease-maatschappij bestelling over. De 1000 + 2000 eur wordt als (een deel van) de eerste verhoogde betaling beschouwd begreep ik.
 
Even een newby vraagje. Zijn er nog meer referral codes die gebruikt kunnen worden bij de bestelling van de Model 3 behalve de 6 maanden Supercharging.
Vragen is prima, al is het hier wel te vinden. Nee, het is andersom. Gebruik van een referral code van een Tesla eigenaar kan je iets opleveren. Dat verandert in de tijd. Nu is het 6 maanden supercharging. In het verleden was het anders/meer. Het kan ook stoppen. Je kunt niet kiezen, het is geen recht.
 
Schrijf die 4 tot 6 jaar bescherming maar op je buik. Mijn Model S heeft diezelfde uni-zwarte lak, het is een drama om dat netjes te houden. Direct na aflevering in 2014 Modesta behandeling laten geven, maar ik zou het niet nog eens doen. Zonde van het geld. Overigens is het grootste deel van het genoemde bedrag bestemd voor de arbeid die de voorbereiding kost. André doet dat zeer secuur, je auto staat er als nieuw bij na die behandeling (de mijne was een week oud, maar veel mooier dan bij aflevering), maar de meerwaarde van de Modesta coating is mij tegen gevallen.

Ik vraag mij af of transparante wrap uitkomst kan bieden. Iemand hier ervaring mee of ooit gezien in het echt?