shoot72
Member
Op de vraag of de motor achter het zelfde is, maar dat is voor mij ook een aanname. Maar verder ook niet heel relevant, dat wordt in het filmpje wel duidelijk.Op welke van mijn 2 vragen is jouw antwoord "Ja"?
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Op de vraag of de motor achter het zelfde is, maar dat is voor mij ook een aanname. Maar verder ook niet heel relevant, dat wordt in het filmpje wel duidelijk.Op welke van mijn 2 vragen is jouw antwoord "Ja"?
Op de vraag of de motor achter het zelfde is, maar dat is voor mij ook een aanname. Maar verder ook niet heel relevant, dat wordt in het filmpje wel duidelijk.
In Detailed specs of the motors in the RWD, AWD, and AWD-P model 3 cars : teslamotors ( zie hiervoor al post #7694 ) wordt volop gespeculeerd / uitgelegd waarom de combinatie van in principe gelijke motoren achter anders uit kan pakken qua vermogen bij AWD en RWD. De link naar de tabel van post #7705 wordt daar volop besproken. Heppiereadin...Voor mij is dat zeker wel relevant
Iemand anders die dat misschien weet?
Ik heb het op internet nog niet kunnen vinden.
Op 3:30 in dat filmpje zegt ie dat alle Model 3 varianten een permanent magnet reluctance motor gebruiken. De AWD en Performance hebben daarnaast ook nog een induction motor voorin, die het 'gat' opvult zodat je instant torque krijgt.
Motor achteraan is identiek tussen RWD en AWD.
4 Specifications
In Detailed specs of the motors in the RWD, AWD, and AWD-P model 3 cars : teslamotors ( zie hiervoor al post #7694 ) wordt volop gespeculeerd / uitgelegd waarom de combinatie van in principe gelijke motoren achter anders uit kan pakken qua vermogen bij AWD en RWD. De link naar de tabel van post #7705 wordt daar volop besproken. Heppiereadin...
Ah zo. Nee, ik zat al op 3 x 25. Maar die moest nog naar buiten worden gebracht. Heb nog een EV. Wanneer die staat te laden is één fase helemaal belast. Dan wilde ik terug kunnen naar 2 x 24 ipv 3 x heel weinig. Nu wordt dat dus 2 x 16. En dan ben ik al weer terug naar 7 kW. Die andere EV naar drie fase in helaas geen optie. Of je moet zoiets in de strijd gooien:
Ratio EV Transformer Charger (3 x 16A -> 1 x 32A)
Dan kan ik 3 x 16 naar de TM3 sturen en de rest naar die andere EV. Maar ja, da's ook weer niet gratis
Klopt. Kost ongeveer hetzelfde. Maar gebruikt maar twee van de drie fasen. Dan zit je nog met scheve belasting.Dit kan ook: Kona Archieven - Snelautoladen
Moet je die mens daar nu mee lastig vallen? koop het gewoon, of laat het zitten.Ik heb Elon nog maar eens even gevraagd om mee te denken over de aanschaf van EAP bij aankoop, zonder bijtelling
Geoff van den Ouden on Twitter
denk ik niet.Volgens mij gaan er ook eerst een hoop naar de SeC. Demo wagens om testritten mee te doen bvb.
Is het echt zo teleurstellend?
Ik zie op publieke palen nooit meer dan 11kW, en thuis voorzie ik zelf ook niet meer dan 11kW.
De Model 3 is ook nog eens zuiniger dan de Model S en Model X.
Wel, met 11kW zeg ik "dank u Tesla" .
Ik zal sowieso 22kW voorzien om beide auto's binnen aanneembare tijd op te laden 's nachts.
Je moet het wel correct bekijken... Jaguar claimt een maximum van 7,5kW wat al aan de lage kant is, maar ondersteunt dit enkel op enkelfase aan 40A. Dan moet je al 50 tot 60A hebben om ook nog de wasmachine en de oven te kunnen gebruiken.Maar één van mijn grootste kritieken op bvb de IPace (e.a ) is het trage laden op AC. Wat Tesla beter voor mekaar heeft.
Maar, wel opnieuw een stap terugzet. En dat vind ik wel jammer.
Van (optioneel) 22kw, naar 16.5, naar 11...
Je kan twee telefoons koppelen via bluetooth en je kan op beide telefoons met dezelfde account inloggen op de Tesla app.Kun je ook 2 telefoons koppelen aan een M3 voor open en sluiten en de andere functies?