You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mijn eerste post hier op het forum maar al lang een volger.
Zojuist een testrit gemaakt in Tilburg met de M3. Op het eerste gezicht leek dit om een blauwe performance versie te gaan (20 inch velgen, rode remklauwen, carbon achter spoiler en ook badging op de achterkant met dual moror underlined), echter gaf de medewerker aan dat het om een non-performance model ging. De software in de auto gaf dit ook aan, daarnaast ontbrak de track mode.
Voor mij persoonlijk was dit de 2e keer dat ik een Tesla heb gereden, de vorige keer was een testrit in een MS 100D een jaar geleden. Super enthousiast over de rijervaring. Een paar dingen die me tegen vielen (had meer de configuratie van de demo auto te maken).... De demo auto had geen enhanced autopilot, deze kon ik jammer genoeg ook dus niet testen. Mede vanwege de sneeuw mocht er alleen in chill mode gereden worden. De auto had een zwart interieur, mijn bestelde M3 heeft het witte interieur en ik had gehoopt deze in levende lijven te mogen aanschouwen. Het rondje rijden was ongeveer 20 min, voornamelijk binnen de bebouwde komen, met op het einde een stuk 80km/u weg waar we even iets sneller konden. Mijn eerste ervaring in de M3 is eigenlijk hetzelfde als het merendeel van de reviews die je online ziet. Stuurt lekker strak en leuk, mooi geluid (speaker systeem), even wennen zo dicht op het raam te zitten, vering is comfortabel.
Al met al is mijn enthousiasme alleen maar toegenomen en kijk ik uit naar de levering over een paar weken!
Thx! Heb je ook gezien wat voor soort banden de auto heeft? Zomer of all weather?Mijn eerste post hier op het forum maar al lang een volger.
Zojuist een testrit gemaakt in Tilburg met de M3. Op het eerste gezicht leek dit om een blauwe performance versie te gaan (20 inch velgen, rode remklauwen, carbon achter spoiler en ook badging op de achterkant met dual moror underlined), echter gaf de medewerker aan dat het om een non-performance model ging. De software in de auto gaf dit ook aan, daarnaast ontbrak de track mode.
Voor mij persoonlijk was dit de 2e keer dat ik een Tesla heb gereden, de vorige keer was een testrit in een MS 100D een jaar geleden. Super enthousiast over de rijervaring. Een paar dingen die me tegen vielen (had meer de configuratie van de demo auto te maken).... De demo auto had geen enhanced autopilot, deze kon ik jammer genoeg ook dus niet testen. Mede vanwege de sneeuw mocht er alleen in chill mode gereden worden. De auto had een zwart interieur, mijn bestelde M3 heeft het witte interieur en ik had gehoopt deze in levende lijven te mogen aanschouwen. Het rondje rijden was ongeveer 20 min, voornamelijk binnen de bebouwde komen, met op het einde een stuk 80km/u weg waar we even iets sneller konden. Mijn eerste ervaring in de M3 is eigenlijk hetzelfde als het merendeel van de reviews die je online ziet. Stuurt lekker strak en leuk, mooi geluid (speaker systeem), even wennen zo dicht op het raam te zitten, vering is comfortabel.
Al met al is mijn enthousiasme alleen maar toegenomen en kijk ik uit naar de levering over een paar weken!
Thx! Heb je ook gezien wat voor soort banden de auto heeft? Zomer of all weather?
Dit is wel heel interessant. Volgens mij geeft dit nogmaals aan dat de performance en AWD dezelfde motoren hebben (en alleen andere remklauwen, remmen, banden, etc.). Ik denk dat ze dus bij die testauto later nog de performance software op kunnen zetten en dan zal hij alsnog sneller optrekken.
De catalogusprijs bij rdw zujn ook voor Performance dis zo worden ze ook verkocht straksDit is wel heel interessant. Volgens mij geeft dit nogmaals aan dat de performance en AWD dezelfde motoren hebben (en alleen andere remklauwen, remmen, banden, etc.). Ik denk dat ze dus bij die testauto later nog de performance software op kunnen zetten en dan zal hij alsnog sneller optrekken.
Overigens bedankt voor de tips om nog eens bij m'n reservering te kijken. Ik had nu de mogelijkheid om extra dingen in te vullen, rijbewijs en kvk, maar ook hoe ik wilde betalen en of er een inruilauto is. Ik heb alles maar weer geupload, maar wel raar want aan de telefoon vertelde de dame me dat ze alle documenten van mijn Model S zou overzetten...
Niet heel aandachtig gekeken maar vrij zeker dat het de Michelin Pilot Sport banden waren, waarschijnlijk dus zomer banden?
Het lijkt wel zeker dat een performance versie altijd dmv een sofware aanpassing 'gedowngrade' kan worden naar een NON-P versie. De vraag is alleen of het omgekeerde ook kan... Het lijkt me vrij aanzienlijk dat ze deze testauto later terug omzetten naar een performance versie met eventueel ook EAP bij verkoop.
Bij "Mijn Tesla" was er een en ander veranderd. Ik moest enkele keuzes maken en bevestigen omtrent overname huidig voertuig, verzekeraar, en ook het leveringsadres. Ik ben blij, want ik kan 'm in Zaventem gaan ophalen. Paar posts eerder had ik begrepen dat levering in België op een beperkter aantal plaatsen zou gebeuren.
Hij werkt bij Tesla en is Regional Delivery Operations Manager, Western Europe & Middle East. Hij rijdt ze niet zelf tot bij de klantkan iemand dit artikel volledig lezen en samenvatten?
Maaseikenaar (29) brengt Tesla Model 3 naar klanten in heel Europa
Mijn eerste post hier op het forum maar al lang een volger.
Zojuist een testrit gemaakt in Tilburg met de M3. Op het eerste gezicht leek dit om een blauwe performance versie te gaan (20 inch velgen, rode remklauwen, carbon achter spoiler en ook badging op de achterkant met dual moror underlined), echter gaf de medewerker aan dat het om een non-performance model ging. De software in de auto gaf dit ook aan, daarnaast ontbrak de track mode.
Voor mij persoonlijk was dit de 2e keer dat ik een Tesla heb gereden, de vorige keer was een testrit in een MS 100D een jaar geleden. Super enthousiast over de rijervaring. Een paar dingen die me tegen vielen (had meer de configuratie van de demo auto te maken).... De demo auto had geen enhanced autopilot, deze kon ik jammer genoeg ook dus niet testen. Mede vanwege de sneeuw mocht er alleen in chill mode gereden worden. De auto had een zwart interieur, mijn bestelde M3 heeft het witte interieur en ik had gehoopt deze in levende lijven te mogen aanschouwen. Het rondje rijden was ongeveer 20 min, voornamelijk binnen de bebouwde komen, met op het einde een stuk 80km/u weg waar we even iets sneller konden. Mijn eerste ervaring in de M3 is eigenlijk hetzelfde als het merendeel van de reviews die je online ziet. Stuurt lekker strak en leuk, mooi geluid (speaker systeem), even wennen zo dicht op het raam te zitten, vering is comfortabel.
Al met al is mijn enthousiasme alleen maar toegenomen en kijk ik uit naar de levering over een paar weken!
Zojuist wel, net als veel anderen hier, ingelogd op mijn Tesla account en gezorgd dat alle 'vinkjes' afgecheckt zijn. Die informatie had ik ook al per mail gestuurd, maar goed. Nu staat mijn bestelling wel eindelijk op 'Voorbereiden voor levering'.
PDF lukte bij mij ook niet, maar wel als PNG.Ik had in eerste instantie mijn kvk als PDF geüploaded. Dat accepteert hij niet. Vakje blijft rood omrand. Dat het misschien?