Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 draadje

This site may earn commission on affiliate links.
Komt goed overeen met de 148 stuks die leaseplan twee weken terug heeft ingeschoten (ging per batches van 30, waarschijnlijk zat er al een batch bij de vorige update).

@Odie gefeliciteerd! Je komt nu helaas wel in een ontzettend bureacratische rommel terecht tussen leaseplan en tesla. Kan wel even duren voordat je je user account en duidelijkheid over levering krijgt. Ik zit bij de eerste dertig bestellingen en het ligt momenteel bij tesla om de accounts uit te delen (ik sta bijvoorbeeld nog steeds op gereserveerd in plaats van Besteld bij tesla terwijl leaseplan al heeft betaald schijnbaar....). Heb geduld :)!
 
Waar vind je factuurnummer? Ik vind enkel order en RN nummer

Op de factuur :)
factuurTesla.JPG
 
@Odie gefeliciteerd! Je komt nu helaas wel in een ontzettend bureacratische rommel terecht tussen leaseplan en tesla. Kan wel even duren voordat je je user account en duidelijkheid over levering krijgt. Ik zit bij de eerste dertig bestellingen en het ligt momenteel bij tesla om de accounts uit te delen (ik sta bijvoorbeeld nog steeds op gereserveerd in plaats van Besteld bij tesla terwijl leaseplan al heeft betaald schijnbaar....). Heb geduld :)![/QUOTE]

Normaal heeft LeasePlan z’n ordening altijd wel redelijk op orde is mijn ervaring maar we zullen het zien. Ik had niet veel keus wat deze aanpak betreft. We gaan het meemaken. LeasePlan zelf voorspelde levering in April of Mei, wat me gek lijkt omdat nieuwe particuliere bestellingen nú in maart al geleverd krijgen. Dan moet een reservering van lang geleden (ik weet niet precies van wanneer) toch wel iets eerder dan dat geleverd kunnen worden?
 
Komt goed overeen met de 148 stuks die leaseplan twee weken terug heeft ingeschoten (ging per batches van 30, waarschijnlijk zat er al een batch bij de vorige update).

@Odie gefeliciteerd! Je komt nu helaas wel in een ontzettend bureacratische rommel terecht tussen leaseplan en tesla. Kan wel even duren voordat je je user account en duidelijkheid over levering krijgt. Ik zit bij de eerste dertig bestellingen en het ligt momenteel bij tesla om de accounts uit te delen (ik sta bijvoorbeeld nog steeds op gereserveerd in plaats van Besteld bij tesla terwijl leaseplan al heeft betaald schijnbaar....). Heb geduld :)!

Ik denk dat die 148 stuk er niet bij zitten anders zouden er in de afgelopen 2 weken nagenoeg geen andere model 3s in NL besteld zijn. Ws Staan die 148 leaseplan auto's (hoe kom je aan dat getal) op 1 factuur.
 
Krijg net SMS van Tesla om op 14-2 mijn VIN196xxx op te halen...Joehoe.....

@Right_Said_Fred, Ik heb mijn 2x M3's niet ingevuld, want heb ook geen factuur van aanbetaling. Het ziet er naar uit dat als je op 5-12(sinterklaas) hebt besteld, je aanbetaling niet is doorgekomen....lol, maakt btw toch niet uit, hoeft alleen 2,5 maand geen rente te betalen, scheelt € 96,44.....toch mooi meegenomen
 
  • Like
Reactions: ssdshirt