Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 draadje

This site may earn commission on affiliate links.
Thanks, zondag en maandag vrijhouden Overigens nog geen eindfactuur of ophaalafspraak gepland staan. Besteld 6 dec 2018, reservering nov 2018, LR AWD

reservering november 2018? Dan misschien toch uitkijken naar de derde boot,;) AURORA die aankomt op 15/2 om 5:00uur
upload_2019-2-6_14-1-8.png
 
Hier ook via leasemaatschappij besteld. wel een account inlog ontvangen maar daar staat nog niets in. Verwachte levering 1e week maart. reservering okt 2016 en de LR AWD Blue besteld op 2 jan 2019. Ik heb vrede met levering begin maart maar als ik gebeld wordt dat ik hem vandaag op kan halen laat ik alles uit mijn handen vallen en scheur ik naar Tilburg!

dit is het bewijs dat Einstein ongelijk heeft... die laatste paar weken duren veel langer dan de 2 jaar hiervoor!
 
  • Funny
  • Like
Reactions: Michel3 and Tozz
Net belangrijke en geruststellende info gekregen.
de eerste lading die nu aan wal is zou enkel performance versies zijn.
de LR AWD zit op de volgende boot, en daar zou ik bij de eersten zijn.

er is me ook gezegd dat ik deze info mocht delen.

dus was ik de verkeerde boot aan het volgen.:rolleyes:

View attachment 374914

Mijn vrouw haalt vanavond haar model 3 op...geen P...
 
Same here...

Reservering 1 april 2016, besteld op 6 december 2018.
Ooit moet dat verlossende SMSje toch komen.. ;)

Hier hetzelfde verhaal:
Reservering 31 maart 2016, besteld op 6 december 2018.
LR AWD. Nog geen SMS-je gehad.

Meerdere keren gebeld.Helaas vaak tegenstrijdige info.
De ene keer vertraagd een inruil auto het leveringsproces niet (dus in gang gezet). De andere Tesla medewerker zegt later (nadat ik het in gang had gezet) van wel. En bedankt.

Per mail het inruil bod geaccepteerd. Bel je een week later, verteld de Tesla medewerker dat ik in de loop van deze dag het inruilbod mag verwachten. ??? Dat heb ik al geaccepteerd. --> Blijkt het bij de verkeerde afdeling terecht gekomen te zijn.

De ene dag bel je: "Nee meneer, al uw gegevens staan goed. Gewoon geduldig blijven wachten.
Bel ik een dag later naar aanleiding van berichten op dit forum: "Goed dat u belt. Er staat iets nog niet helemaal goed. Ik pas het voor u aan."

De ene keer vertelt de Tesla medewerker dat mijn auto zeker op de eerste boot staat, De andere medewerker zegt later dat niemand dat bij hun op de afdeling nog kan weten.

De ene medewerker zegt dat ik uberhaupt geen drie maanden gratis Supercharging krijg, omdat ik ooit al een keer in een Tesla model S heb proefgereden. Dus naar aanleiding daarvan dan maar een proefritje ingepland. Zijn we aan het rijden vertelt de medewerker die er naast zit, dat een model S niet telt, maar de proefrit die ik nu maak wel. En bedankt...

Vooral jammer dat je er niet van op aan kunt wat je door Tesla medewerkers verteld wordt. Voor hetzelfde geldt kan ik de auto nog deze week ophalen, of duurt het echt nog tot eind maart (wat de officiële tijdlijn is). Vooral onjuiste info of niet weten is in dit stadium frustrerend.

Verder blijf ik enthousiast over de auto en moet ik nog even geduldig zijn. De Performance reed in ieder geval fantastisch, dus ik heb zeker geen spijt. Als de auto straks thuis staat, zijn we dit allemaal weer vergeten ;-)

Have fun voor iedereen die hem deze week / spoedig mag ophalen. Ik kijk uit naar de posts.