Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 draadje

This site may earn commission on affiliate links.
Dus diegene die zonder "identificatie" van het voertuig op de achterklep rondrijden hebben dat met vis- of flosdraad gedaan? Ik dacht dat ik iets vergeten aan te vinken was… een wereld gaat hier voor me open! Ben wel als de dood om heel de boel te bekrassen op die manier. Twijfel twijfel.

Bij mijn huidige auto (PHEV) ook zo gedaan geen enkel krasje. En die auto zat toch standaard vol met chroom emblemen.
 
Dus diegene die zonder "identificatie" van het voertuig op de achterklep rondrijden hebben dat met vis- of flosdraad gedaan? Ik dacht dat ik iets vergeten aan te vinken was… een wereld gaat hier voor me open! Ben wel als de dood om heel de boel te bekrassen op die manier. Twijfel twijfel.
Een alternatief is de letters warm te maken met een föhn. Niet gloeiend heet natuurlijk. Je pakt de letters er dan zo vanaf.
Met wasbenzine eventuele lijmresten verwijderen.
De methode met een dun draadje kan ook. Maar zit daar een korrel zand tussen, dan heb je krasjes. Deze kun je overigens met Commandant polijstpasta wel wegpoetsen.
 
Gisteren stond mijn eindfactuur op mijn account. Gelijk betaald en nu staat er een credit note. Enig idee wat dat precies is?
Ook een mail naar delivery gestuurd met mijn VIN maar ik kreeg als antwoord dat er is nog geen kenteken gekoppeld. Wordt ook zichtbaar op mijn account.
 
michelin pilot sport als ik de fotos van @Merijn en @Jooop bekijk. Zomerbanden zo te zien?

Ik had All Weather banden verwacht maar dat zal aan mij liggen. Dus áls ik m nog krijg voor de wintersport, moet ik nog een setje winterbanden regelen.

Of lees ik het niet goed?
Winterbanden zijn voor echte winterse omstandigheden sowieso beter dan compromis-producten als all weather.
 
Last edited:
Een alternatief is de letters warm te maken met een föhn. Niet gloeiend heet natuurlijk. Je pakt de letters er dan zo vanaf.
Met wasbenzine eventuele lijmresten verwijderen.
De methode met een dun draadje kan ook. Maar zit daar een korrel zand tussen, dan heb je krasjes. Deze kun je overigens met Commandant polijstpasta wel wegpoetsen.
Mag ik zeggen dat ik het een rare gewoonte vind om badges te verwijderen? Waarom doen mensen dat? Zijn ze niet trots om aan anderen te tonen wat voor auto ze rijden, of willen ze zich anders (duurder/goedkoper) voordoen? Ik begrijp het echt niet, vind het juist leuk om dergelijke dingen uit te dragen. Heb al meer dan een jaar een Model3 Long Range logo klaar liggen.
Gelukkig zijn we verschillend.

EDIT: Dit is niet tegen Wim S. gericht, maar algemeen.
 
Last edited:
  • Like
Reactions: JeroenNL and Annor
Iemand enig idee of de telefoon vandaag bemand wordt (013 799 88 84, Model 3 afleveringen)? Sta al 1 uur en 35 min in de wacht...
En/of er leveringen gedaan worden op zaterdag?
Ik moest gister last minute mijn levering afbellen i.v.m. een fout bij de kentekenregistratie (cataloguswaarde was te hoog), maar dat is gelukkig dezelfde dag nog gefixt, en nu alles ok staat bij de RDW wil ik 'm wel graag ophalen :)
 
Iemand enig idee of de telefoon vandaag bemand wordt (013 799 88 84, Model 3 afleveringen)? Sta al 1 uur en 35 min in de wacht...
En/of er leveringen gedaan worden op zaterdag?
Ik moest gister last minute mijn levering afbellen i.v.m. een fout bij de kentekenregistratie (cataloguswaarde was te hoog), maar dat is gelukkig dezelfde dag nog gefixt, en nu alles ok staat bij de RDW wil ik 'm wel graag ophalen :)
Zit in hetzelfde bootje. Aflevering zou de 14e zijn, maar heb nog steeds geen factuur. Hang al 1u 40m in de wacht ...
 
Mag ik zeggen dat ik het een rare gewoonte vind om badges te verwijderen? Waarom doen mensen dat?...
De teksten hebben hetzelfde effect als ondertiteling van films. Het menselijk oog concentreert zich op de tekst, in plaats van op het totale beeld. Ik probeer films dan ook zoveel als mogelijk zonder ondertiteling te kijken en stoor me niet eens zo heel erg aan in het Duits nagesynchroniseerde films.

Maar de badges eraf (laten) halen doe ik dus al decennia.
IMG_3199.jpg IMG_3237.jpg IMG_3303.jpg
Of in de zwarte carrosseriekleur spuiten als ze met gaatjes vastzitten.
 
Iemand enig idee of de telefoon vandaag bemand wordt (013 799 88 84, Model 3 afleveringen)? Sta al 1 uur en 35 min in de wacht...
En/of er leveringen gedaan worden op zaterdag?
Ik moest gister last minute mijn levering afbellen i.v.m. een fout bij de kentekenregistratie (cataloguswaarde was te hoog), maar dat is gelukkig dezelfde dag nog gefixt, en nu alles ok staat bij de RDW wil ik 'm wel graag ophalen :)

Er worden vandaag als het goed is wel afleveringen gedaan. Ben vandaag om 11.00 uur gebeld dat de auto om 16.00 uur opgehaald kan worden. (Na eerder gecancelde afspraken op woensdagavond en donderdag)