Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 draadje

This site may earn commission on affiliate links.
ben nu ook gebeld dat de referral goed gekoppeld staat. alleen staat mijn auto pas op boot 7... vroeg reserveren en bestellen heeft dus echt geen zin gehad. als je nu besteld zou hij nog steeds in maart geleverd moeten worden. verder nog geen VIN. is een auto via Lease. zonder EAP hoop dat die trial dan meteen kan bestellen. Ik hoop stiekem nog op eerder omdat ik mijn oude auto net heb verkocht... Rij nu ook Electrisch maar dan wel met de electrische bus naar Amsterdam...
 
Ik kon het niet laten om even langs te scheuren. Er stonden er heel wat buiten.

Ben benieuwd of het me straks net zoveel rijplezier gaat geven :D
71CFAB97-33A8-4FB0-BF4D-64CF82257DB2.jpeg
51490EF1-14E9-4797-AFD4-6DE2ED92903F.jpeg
 
ben nu ook gebeld dat de referral goed gekoppeld staat. alleen staat mijn auto pas op boot 7... vroeg reserveren en bestellen heeft dus echt geen zin gehad. als je nu besteld zou hij nog steeds in maart geleverd moeten worden. verder nog geen VIN. is een auto via Lease. zonder EAP hoop dat die trial dan meteen kan bestellen. Ik hoop stiekem nog op eerder omdat ik mijn oude auto net heb verkocht... Rij nu ook Electrisch maar dan wel met de electrische bus naar Amsterdam...
Boot nr 7?? Die gaat naar China:
Tesla Carriers
 
Zijn er mensen die overwegen de ramen van hun M3 te laten tinten (folie)?
Ik hou niet zo van een doorzon-auto. Jammer dat er geen privacy glas optie is. Ik heb ook wel eens de sunniboy zonwering gebruikt. Ik heb echter geen ervaring met folie. Iemand ervaring ermee? Kosten? Duurzaamheid? Verwijderbaar na leaseperiode?
 
Ik koop de auto zelf (zakelijk) en moet dus zelf alle gegevens invoeren. Waarna het overzicht aangepast wordt.
Leaserijders kunnen niet zelf aanpassen, maar dat gebeurt als de leasemaatschappij en Tesla zaken geregeld hebben.
Als voor een leaserijder dus 3 vinkjes in het overzicht staan, is de volgende stap levering van de auto. Maar wanneer aflevering plaatsvindt is afwachten.
Ik heb afgelopen woensdag betaald en vrijdag kreeg ik een 3e vinkje. Levering was gepland voor donderdag, maar gebeurt dinsdag,

Hmm.. mijn eindfactuur is nog niet opgemaakt, geen VIN, maar wel een vinkje bij betaald. Na navragen zei de telefoniste ook dat alles in orde is en ik enkel nog wacht op levering (boot 8), ben benieuwd.
 
Zijn er mensen die overwegen de ramen van hun M3 te laten tinten (folie)?
Ik hou niet zo van een doorzon-auto. Jammer dat er geen privacy glas optie is. Ik heb ook wel eens de sunniboy zonwering gebruikt. Ik heb echter geen ervaring met folie. Iemand ervaring ermee? Kosten? Duurzaamheid? Verwijderbaar na leaseperiode?
Nee, ik heb een hekel aan auto's waarvan je niet kunt zien wie er in zit.
 
  • Like
Reactions: Merijn and Ipe