Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 draadje

This site may earn commission on affiliate links.
Ik denk niet dat ik ooit iets bij jou zou kopen als je er zo in staat :)

De “schade” valt overigens mee als ik de auto configureer want je hebt zowel AP als FSD nodig als je FSD aan vinkt. Dan komt de prijs weer aardig richting het eerder betaalde bedrag.

Maar dat tientje betaal ik dus wel degelijk terug, zelfs als ze de aanbieding gemist hebben. Maar dat betekent niet dat ik geen gevoelens mag hebben bij het dédain van mensen die menen overal maar recht op te hebben. Het is tegenwoordig zo vaak nemen en zo weinig geven.
 
Dinsdag geleverd, EAP willen nabestellen vanwege bijtelling. Nu dus 11700 voor EAP en FSD ipv 7400. Beetje zuur dit.

Screenshot_20190301-002919.png


Hopelijk komt hier nog iets moois uit.
 
  • Like
Reactions: Michel3
Voor mij balen. Ik heb al getekend bij Leaseplan voor een nonP zonder EAP met de intentie om EAP later bij te kopen en in de lease te financieren. Mijn lease per maand zal nu niet zakken, ik kan AP wel iets voordeliger bijkopen achteraf maar een aantal functies waar ik in EAP op rekende (navigate on AP en summon) krijg ik niet meer en daar moet ik alsnog voor lappen voor FSD. En aangezien het achteraf is ook nog eens twee keer de volle mep, meer dam 10k i.p.v. worst case 7400 in de oude situatie.

Geen idee wat dit precies onder de streep gaat kosten. Bijtelling gaat iets omlaag door lagere catalogus waarde maar eigen bijdrage blijft eigen hoog omdat ik niet verwacht dat LeasePlan het leasebedrag omlaag gaat bijstellen op een reeds getekend leasecontract. En omdat ik nu FSD erbij moet kopen (was ik niet van plan) en dit waarschijnlijk niet meer in het leasebedrag past moet ik dat privé gaan lappen. En omdat het achteraf is ook nog eens fórs.

Nee ik denk niet dat ik blijer ben geworden vandaag. De voordelen zijn marginaal, de financiële nadelen best fors.
 
Last edited: