Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 draadje

This site may earn commission on affiliate links.
Ja ik. Geen idee hoe het komt. Heb t idee dat Mn auto ook minder snel is dan toen ik m kreeg maar kan ook gewenning zijn..

Ook wacht ik al een maand op Mn beloofde autopilot activatie en werd verontrust door onderstaand bericht:

Boze hesjes tegen Tesla


Iemand van dit forum bij?

Ja, allemaal mensen van dit forum. Als je in hetzelfde schuitje zit als deze mensen kun je aanmelden bij de groep via een PM aan @SparkyM3LR4WD
 
  • Helpful
Reactions: Koetje
Ik reed in een vreselijke stortbui over de A20 thv nieuwerkerk(onder viaduct)in een enorme bak water. Denk zeker 20 cm water. Zag een seconde of 4 helemaal niets meer. Ik vroeg mij af hoe goed de aandrijflijn en batterij tegen water kunnen.
Auto(M3P) deed het verder perfect in de regen. Waanzinnig wat hij kan accelereren bij een zeer nat weg dek.
 
Ik reed in een vreselijke stortbui over de A20 thv nieuwerkerk(onder viaduct)in een enorme bak water. Denk zeker 20 cm water. Zag een seconde of 4 helemaal niets meer. Ik vroeg mij af hoe goed de aandrijflijn en batterij tegen water kunnen.
Auto(M3P) deed het verder perfect in de regen. Waanzinnig wat hij kan accelereren bij een zeer nat weg dek.

No worries mate.

Watch This Tesla Model 3 Fly Down A Flooded Road: Video
 
Niet zeker of dit software gerelateerd of telefoon gerelateerd is, maar de laatste paar weken bij het instappen (met bluetooth) krijg ik soms alsnog de melding om het pasje te gebruiken om te starten ipv de pincode.

En soms als ik de pincode heb ingegeven, reageert de PRND stalk niet, terwijl ik wel de rem in druk. Na een keer of 5 springt hij wel in R of D. Herkennen jullie dat?
 
Niet zeker of dit software gerelateerd of telefoon gerelateerd is, maar de laatste paar weken bij het instappen (met bluetooth) krijg ik soms alsnog de melding om het pasje te gebruiken om te starten ipv de pincode.

En soms als ik de pincode heb ingegeven, reageert de PRND stalk niet, terwijl ik wel de rem in druk. Na een keer of 5 springt hij wel in R of D. Herkennen jullie dat?

Ik heb in het begin ook wel eens zoiets meegemaakt. Kwam waarschijnlijk door mijn telefoon in spaarstand (telefoon accu <20%). Sinds ik mijn mobiel 's nachts tot 100% vul is het niet meer voorgekomen. In zelfde periode overigens ook wat software update van Model 3 -> kan dus ook daardoor komen......:)

Soms wel nodig om de deurhendel ca. 2 seconden open te houden totdat Model 3 reageert. :rolleyes:

Anders een keer een harde reset van Model 3 (beide knopjes op stuur en rem indrukken)
 
Misschien niet het juiste topic, maar toch.. Dat soort mensen kan ik mij echt boos om maken! :mad: Mensen die niet met respect met andermans spullen omgaan... Wat ze met hun eigen spullen doen moeten ze zelf weten... Auto is 1 week oud ook nog eens :( Gelukkig deze keer geen schade te bekeken...

Daarna weet ze ook niet hoe laadpaal werkt, rijdt ze weg en parkeert ze de auto tegenover mij. Daar drukt ze de deur weer in de volgende auto... Verschrikkelijk! :mad:


Bedankt dat ik hier even mijn agressie kwijt mocht ;)
 
Qua remmen heb je

1. Remmen met rempedaal
2. Rempedaal diep intrappen, hold brake (H, op dashboard)
3. In P zetten, zijkant indrukken van rechter aanwijzer op het stuur.
4. Handmatig op parkeerrem zetten, 3 seconden zijkant indrukken van rechter aanwijzer op het stuur.

Nu was mijn vraag: is 3 voldoende om op helling te parkeren of moet je hier voor handeling 4 uitvoeren?
Die vierde mogelijkheid is nieuw voor mij en ik denk dat die gewoon hetzelfde is als nummer 3. Ik zou niet weten wat er technisch extra gebeurt als je de P langere tijd (3 sec) indrukt en ik vind er ook niets over in de handleiding.
@frankspin waar heb je die informatie gevonden?
 
Misschien niet het juiste topic, maar toch.. Dat soort mensen kan ik mij echt boos om maken! :mad: Mensen die niet met respect met andermans spullen omgaan... Wat ze met hun eigen spullen doen moeten ze zelf weten... Auto is 1 week oud ook nog eens :( Gelukkig deze keer geen schade te bekeken...

Daarna weet ze ook niet hoe laadpaal werkt, rijdt ze weg en parkeert ze de auto tegenover mij. Daar drukt ze de deur weer in de volgende auto... Verschrikkelijk! :mad:


Bedankt dat ik hier even mijn agressie kwijt mocht ;)
Filmpje is bij mij maar 2sec
 
Die vierde mogelijkheid is nieuw voor mij en ik denk dat die gewoon hetzelfde is als nummer 3. Ik zou niet weten wat er technisch extra gebeurt als je de P langere tijd (3 sec) indrukt en ik vind er ook niets over in de handleiding.
@frankspin waar heb je die informatie gevonden?
Als je stil staat hoor je nog een extra klik als je 4 doet.

Ik vermoed dat 3 hetzelfde is als "in de versnelling zetten bij een ICE" en 4 hetzelfde als de handrem bij een ICE.