Gamechanger
Member
Sleep Modes vergeten aan te vinken? Staat standaard uit. Check Settings -> Sleep Modes.
Domme vraag misschien maar ik vind die setting nergens in de Model 3.
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Sleep Modes vergeten aan te vinken? Staat standaard uit. Check Settings -> Sleep Modes.
Domme vraag misschien maar ik vind die setting nergens in de Model 3.
Die staan in Teslafi.
Dit weekend teruggekomen van vakantie (met de Model S naar Noorwegen 4.000 km rondgetourd) en tijdens mijn vakantie is mijn model 3 geleverd. Een vriend heeft hem opgehaald want wachten tot na de vakantie wilde Tesla niet.
Dus de laatste dagen wat km's gemaakt met de drie en eigenlijk is het me nogal tegengevallen. Het belangrijkste vind ik dat de drie onvoorstelbaar veel meer herrie maakt dan mn oude S met 295.000 km op de teller. Bij de S is het vooral windgeruis dat je hoort en dat manifesteert zich pas bij wat hogere snelheid. Op een goed strak wegdek en lagere snelheid (< 50 km/u) hoor je met de S helemaal niets, terwijl de drie al bij 20 km/u herrie maakt. Ik ben er nog niet uit of het de aandrijving zelf is, of de banden. Het is een soort schurend geluid dat je ook hoort bij insturen bij parkeren en op een nat wegdek lijkt het wel minder. Dat wijst in de richting van de banden, maar het soort geluid lijkt wel op het cardan van mn MG-A. Zo'n tandwielkast met teveel ruimte.
Eerlijk gezegd: als ik hem nog kon teruggeven zou ik het doen en naar een jongere S (of X) kijken, maar omdat hij al twee weken geleden is geleverd heb ik die optie niet.
Zijn er meer mensen die dit ervaren?
Dit weekend teruggekomen van vakantie (met de Model S naar Noorwegen 4.000 km rondgetourd) en tijdens mijn vakantie is mijn model 3 geleverd. Een vriend heeft hem opgehaald want wachten tot na de vakantie wilde Tesla niet.
Dus de laatste dagen wat km's gemaakt met de drie en eigenlijk is het me nogal tegengevallen. Het belangrijkste vind ik dat de drie onvoorstelbaar veel meer herrie maakt dan mn oude S met 295.000 km op de teller. Bij de S is het vooral windgeruis dat je hoort en dat manifesteert zich pas bij wat hogere snelheid. Op een goed strak wegdek en lagere snelheid (< 50 km/u) hoor je met de S helemaal niets, terwijl de drie al bij 20 km/u herrie maakt. Ik ben er nog niet uit of het de aandrijving zelf is, of de banden. Het is een soort schurend geluid dat je ook hoort bij insturen bij parkeren en op een nat wegdek lijkt het wel minder. Dat wijst in de richting van de banden, maar het soort geluid lijkt wel op het cardan van mn MG-A. Zo'n tandwielkast met teveel ruimte.
Eerlijk gezegd: als ik hem nog kon teruggeven zou ik het doen en naar een jongere S (of X) kijken, maar omdat hij al twee weken geleden is geleverd heb ik die optie niet.
Zijn er meer mensen die dit ervaren?
Hi,
heeft iemand een makkelijke manier gevonden om de charge port te 'unlocken'? Ik heb een new motion paal, met plug & charge. Hoef dus alleen de vaste kabel erin te steken, en hij gaat laden. Ideaal. Alleen ik zou willen dat als ik de auto openmaak hij de charge port ook unlockt, en dat gebeurt nu niet. Ongeacht of hij nog aan het laden is of niet, en ongeacht of ik de voordeur van de auto nou eerst open doe of niet.
Past prima, wij hebben de gordel-fix versie erin gehad.Toevallig iemand die weet of de kinderstoel maxi cosi axiss goed past?
Nee dat is om het klepje los te laten komen. Hij bedoelt de kabel er uit kunnen trekken.Als de auto niet op slot is hoef je enkel even op de onderkant van het klepje te duwen.
Hier hetzelfde en ik ontgrendel altijd onderweg als ik naar de auto loop via de app. Wel overweeg ik nog steeds om deze stekker te kopen:Hi,
heeft iemand een makkelijke manier gevonden om de charge port te 'unlocken'? Ik heb een new motion paal, met plug & charge. Hoef dus alleen de vaste kabel erin te steken, en hij gaat laden. Ideaal. Alleen ik zou willen dat als ik de auto openmaak hij de charge port ook unlockt, en dat gebeurt nu niet. Ongeacht of hij nog aan het laden is of niet, en ongeacht of ik de voordeur van de auto nou eerst open doe of niet.
Is er ergens een instelling te vinden die de charge port unlockt, op het moment dat de auto van het slot gaat? Ik weet dat ik op het scherm dat kan doen, maar dat is niet handig want moet ik in & uit de auto stappen. Kan ook op mijn app, maar dat is gefriemel en niet snel. Zou het liefst een knopje hebben bij de klep, of bv een transponder die ik op mijn laadkabel kan plakken die het signaal 'unlock' stuurt naar de auto, net zoals een Tesla laadkabel.
Heb je een weblink?Lees zojuist om een Duits forum dat de LR RWD niet meer te bestellen is. Ik mijn ogen een 'schot in eigen voet' van Tesla, zeker nu er het komende jaar er zoveel nieuwe BEV's op de markt komen.
Ah -- de kabel er uittrekken? Neen, inderdaad, het is voor mij ook de app even aanklikken of even de deur opendoen en op het scherm klikken.Nee dat is om het klepje los te laten komen. Hij bedoelt de kabel er uit kunnen trekken.
Ik heb het zelfde “probleem”. Erg omslachtig allemaal
Dit herken ik niet. In het geval van de banden: Met de 18"/aero met Michelin Pilot sport 4 hoor ik de banden niet, eerder windgeruis. Ik vind mijn auto behoorlijk stil, een stuk stiller dan mijn vorige auto, maar ik heb nog nooit in een S gereden. Maar mij klinkt het alsof er wat anders aan de hand zou kunnen zijn. Ik zou er even mee naar langs een Service Center rijden.Dit weekend teruggekomen van vakantie (met de Model S naar Noorwegen 4.000 km rondgetourd) en tijdens mijn vakantie is mijn model 3 geleverd. Een vriend heeft hem opgehaald want wachten tot na de vakantie wilde Tesla niet.
Dus de laatste dagen wat km's gemaakt met de drie en eigenlijk is het me nogal tegengevallen. Het belangrijkste vind ik dat de drie onvoorstelbaar veel meer herrie maakt dan mn oude S met 295.000 km op de teller. Bij de S is het vooral windgeruis dat je hoort en dat manifesteert zich pas bij wat hogere snelheid. Op een goed strak wegdek en lagere snelheid (< 50 km/u) hoor je met de S helemaal niets, terwijl de drie al bij 20 km/u herrie maakt. Ik ben er nog niet uit of het de aandrijving zelf is, of de banden. Het is een soort schurend geluid dat je ook hoort bij insturen bij parkeren en op een nat wegdek lijkt het wel minder. Dat wijst in de richting van de banden, maar het soort geluid lijkt wel op het cardan van mn MG-A. Zo'n tandwielkast met teveel ruimte.
Eerlijk gezegd: als ik hem nog kon teruggeven zou ik het doen en naar een jongere S (of X) kijken, maar omdat hij al twee weken geleden is geleverd heb ik die optie niet.
Zijn er meer mensen die dit ervaren?