MauriceTheBoss
Member
Ik heb h'm ook eerst besteld en toen een proefrit gemaaktnee niet meer gedaan, ik heb hem 'gewoon' besteld
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb h'm ook eerst besteld en toen een proefrit gemaaktnee niet meer gedaan, ik heb hem 'gewoon' besteld
Niet zelf gaan stellen dit is een probleem dat vaker voorkomt, de nulinstelling zijn ze vergeten in te stellen, langs Service center gaan en laten instellen.Toen Ik mijn m3 de vorige week opgehaald had, leek het erop dat mijn voorverlichting te hoog stond. Ik reeg continu signalen van tegen liggers, ik heb dit naar beneden bijgesteld. Hadden jullie er ook last van met de standaard instellingen? Ik weet nu niet wat de optimale stand is omdat ik het helemaal naar beneden heb versteld.
Ik heb dezelfde HBM set gekocht. De pins waar er 10 van in het doosje zitten (8mm geloof ik) passen perfect in de wielkasten achter...
Ik heb dat na de meeste updates . Zag het bij aflevering al, maar “de stand was gewoon goed” aldus delivery Guy, eerste avond was duidelijk dat dit onzin was. Remedie: in het donker op vlakke weg of parkeerplaats de auto in P. Service pagina “koplampen verstellen” (of zoiets) activeren. Even wachten. En de koplampen gaan eerst omlaag en dan, wonder boven wonder, vanzelf in de goede stand. Ik hoef niks zelf te regelen. Bij mijn zwager werkte dat ook zo. Dus t is geen glitch.Toen Ik mijn m3 de vorige week opgehaald had, leek het erop dat mijn voorverlichting te hoog stond. Ik reeg continu signalen van tegen liggers, ik heb dit naar beneden bijgesteld. Hadden jullie er ook last van met de standaard instellingen? Ik weet nu niet wat de optimale stand is omdat ik het helemaal naar beneden heb versteld.
sec: denk dat dat niet nodig is maar zelf stellen zou ik niet doen inderdaad.Niet zelf gaan stellen dit is een probleem dat vaker voorkomt, de nulinstelling zijn ze vergeten in te stellen, langs Service center gaan en laten instellen.
Er zijn mensen die de remmen van een LR-AWD al te mager vinden.
Volgens mij mag je een auto niet meer dan 10% boven wat op je kenteken staat 'tunen'. Dus zou deze upgrade van ca. 30% illegaal zijn?Maar een Performance heeft toch niet voor niets grotere en zwaardere remmen ? Die betere remmen komen niet via software lijkt me, dus de auto wordt misschien wel sneller, maar niet veiliger. Er zijn mensen die de remmen van een LR-AWD al te mager vinden.
ik vind ze inderdaad in verhouding tot de power niet echt geweldig krachtig
Andere pads erop kan al heel veel uitmaken, deed ik bij mijn ICE's ook altijd (scheelde veel en stuk minder fading)..... street-legal track pads (weet alleen niet of die er zijn voor de model 3).
Edit: ze zijn er dus.... Unplugged Performance Street & Track Brake Pad Set for Tesla Model 3
Brian van i1 Tesla (YouTube) heeft ze ook ergens getest dacht ik.Andere pads erop kan al heel veel uitmaken, deed ik bij mijn ICE's ook altijd (scheelde veel en stuk minder fading)..... street-legal track pads (weet alleen niet of die er zijn voor de model 3).
Edit: ze zijn er dus.... Unplugged Performance Street & Track Brake Pad Set for Tesla Model 3
poets jij die onderweg?
Glascoating is the magic word
Ik hoef auto ook bijna niet meer te wassen. Met vochtig microvezeldoekje hoef je maar over de bumper te wapperen en alle insecten-splut valt er gewoon af... Auto lijkt altijd 'net gepoetst'
Is dat eigenlijk kostelijk zo'n glas coating? Vind het wel interessant maar is een bedrijfswagen dus ja, steek er ook niet graag al te veel geld in....
ja, emmers, jerrycan met water en kuisproducten behoren tot mijn standaard roadtrip uitrusting.
maar met de M3 is het wat lastiger omdat het laden aan de SuC veel te snel gaat.
View attachment 433303 View attachment 433306
View attachment 433308 View attachment 433312 View attachment 433313 View attachment 433319
één keer moesten we in allerheil over en weer naar Turijn en dan zag hij er zo uit
View attachment 433314
Andere pads erop kan al heel veel uitmaken, deed ik bij mijn ICE's ook altijd (scheelde veel en stuk minder fading)..... street-legal track pads (weet alleen niet of die er zijn voor de model 3).
Edit: ze zijn er dus.... Unplugged Performance Street & Track Brake Pad Set for Tesla Model 3
wel ironic dat je bij een EV waar je dus zelden de remmen zou moeten vervangen al direct betere rempads zou moeten kopen
Nieuwe Tesla M3 LR AWD
Volgens ev-database.nl
Vermogen 258 kW (351 pk)
Koppel 527 Nm
Hetzelfde model in Duitsland:
340 kW (462 pk)
355 kW (483 pk)
Weten jullie misschien waar de vermogens verschillen vandaan komen ?