Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 draadje

This site may earn commission on affiliate links.
dit is dus geen antwoord op mijn vraag, je laat 2 posts zien van 7 maanden geleden waar staat dat het TOEN niet kon en specifiek voor fastned en IONITY.

Ik vraag of het NU kan.

PS, Je hebt een vervelende manier van reageren, met verkeerde been uit bed gestapt?
Reageer dan in het topic waar de discussie reeds loopt of de situatie inmiddels veranderd is! Dan weet iedereen die dat topic volgt ook de stand van zaken!
 
die thread gaat over IONITY Charging netwerk, niet over model 3 navigatie.
in die thread van 21 paginas zijn 2 reakties over navigatie, lijkt mij dus niet dat die vraag daar thuis hoort.

Maar ik begrijp het al, je bent blijkbaar iemand die het fijn vindt om anderen terecht te wijzen , ga vooral zo door :rolleyes:
 
die thread gaat over IONITY Charging netwerk, niet over model 3 navigatie.
in die thread van 21 paginas zijn 2 reakties over navigatie, lijkt mij dus niet dat die vraag daar thuis hoort.
Dan zoek je met bovenstaande instructie in dit onderwerp op "navigatie" en dan komt je snel uit op deze vraag uit April :
Model 3 draadje

En als je wilt weten wat er allemaal veranderd in de huidige software versie :
Software versie 9.0

En als je wilt weten waar aan gewerkt wordt in de aankomende software versie:
Software 10

Maar ik begrijp het al, je bent blijkbaar iemand die het fijn vindt om anderen terecht te wijzen , ga vooral zo door :rolleyes:
Ik help jou graag door aan te geven hoe je snel het antwoord kan vinden op je vragen! Het forum bevat een schat aan informatie en niet iedereen weet hoe je dit nou snel kan vinden.
 
Insider Gives Some Battery Charging Tips For The Tesla Model 3

Interessante opmerkingen van de lezers onder het artikel. De meeste zijn het niet eens met de informatie van de (zogenaamde?) Tesla insider. Vooral de suggestie om wekelijks tot onder de 10% leeg te rijden en dan weer tot 100% te laden, vinden de meesten onzin.

Ik laad dagelijks meestal bij tot 80% en als ik wat verder weg moet naar 90%. Pas bij alleen een hele lange trip laad ik tot 100%, heb ik tot nu toe 2 keer gedaan. Ik heb de auto wel iedere dag aan de lader, zoals wordt geadviseerd in de Tesla manual.
 
  • Like
Reactions: Sj-trekhaak
Er lijken nu ook in NL M3 performance modellen met 18 en 19 inch wielen en ook met trekhaak beschikbaar te zijn.

Screenshot 2019-08-09 at 16.04.58.png

Screenshot 2019-08-09 at 16.08.41.png
 
  • Informative
Reactions: Kooky675