You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ook na veel zoeken vond ik geen antwoord op de volgende toch simpele vraag:
Wat heb je nodig om met een Model 3 (CCS) te kunnen laden op een laadstation waar ze Chademo connector aanbieden.
In Frankrijk zie ik nog veel laadstations die alleen een 50 kW Chademo aansluiting hebben.
Kan ik daar gebruik van maken met de model 3 ?
Dat is dan jammer.Met geen mogelijkheid @Ger356
Dat is dan jammer.
Het verbaast me wel, want die stations geven toch DC spanning (500 V als ik het goed heb) en daarmee kun je wel een Model S/X laden.
Dus de S/X kan op de een of andere manier die 500V gebruiken om z'n 400V batterij te laden, dan zou de Model 3 dat toch ook moeten kunnen?
Nou ja, dat wordt misschien te technisch voor dit draadje.
Jazeker, wacht ook nog steeds en dat al sinds eind maart..Zijn er eigenlijk nog mensen die wachten op de spoiler (M3P)?
Mijn auto heb ik sinds april. Bij Tesla Hasselt kunnen ze niets beloven, volgens hen komen de spoilers maar mondjesmaat binnen...
Dan moet je ze even laten afstellen bij een SeC. Ik (en meerderen) hebben ook gehad dat ze te hoog stonden. Omdat ik een paar weken moest wachten op de afspraak bij het SeC heb ik ze zelf via het menu wat naar beneden bijgesteld.Ik heb in het donker dat tegenliggers wel eens seinen naar mij.. Ik vind de M3 koplampen ook best fel. Wat zijn jullie ervaringen?
Dan moet je ze even laten afstellen bij een SeC. Ik (en meerderen) hebben ook gehad dat ze te hoog stonden. Omdat ik een paar weken moest wachten op de afspraak bij het SeC heb ik ze zelf via het menu wat naar beneden bijgesteld.
Ik heb dat toen ook geprobeerd op een vlak stuk asfalt en je zag ze op en neer gaan maar ik bleef tegenliggers houden die er last van hadden. In Duiven gaven ze aan dat het een bekend dingetje was waar meer mensen voor langs kwamen.Als je zorgt dat de auto op vlak terrein staat, in P(ark) even naar koplampen verstellen in servicemenu en dan zie je ze al vanzelf calibreren.
Ik hoef daarna nooit zelf meer wat bij te stellen.
Mijn oprit is wat schuin omhoog, ik heb de indruk dat hij soms na een software update hij ze calibreert en dat ze dan veel te hoog staan.
Krijg dan ook altijd hoop commentaar van tegenliggers, maar bovengenoemde aktie fixt dat dus.
Echt totaal niet nodig om langs SeC te gaan daarvoor.
Dat is simpel: als ik een grotere afstand moet rijden op de snelweg de Model S en als ik de stad in moet, de Model 3.Vraagje voor degene die zowel een S als een 3 hebben.
Wanneer beide auto's voor de deur staan.
Welke pak je liever?
Het is bij mij een beetje afhankelijk van de gemoedstoestand, ik kan moeilijk rustig rijden met de model 3.Vraagje voor degene die zowel een S als een 3 hebben.
Wanneer beide auto's voor de deur staan.
Welke pak je liever?
Heb ik ook gehad.. 2 knopjes op het stuur indrukken. Doet dan een reset. Daarna werkte het bij mij weerIemand een idee waarom bij telefoneren je wel de stem van degene die je belt hoort, maar zij horen geen geluid. Is een iPhone, hebben de koppeling al een keer opnieuw gemaakt.