Nee, Maar MarkusBil (Tesla Bjorn) wel (bij 3:00 minuten):Niemand die dit heeft aangeschaft???
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nee, Maar MarkusBil (Tesla Bjorn) wel (bij 3:00 minuten):Niemand die dit heeft aangeschaft???
Nee (nog) niet, maar ik ben ook wel benieuwd hoe ze bevallen en of je ze makkelijk kunt aanbrengen.Niemand die dit heeft aangeschaft???
Lijkt standaard op de YNee, Maar MarkusBil (Tesla Bjorn) wel (bij 3:00 minuten):
Deze week iets nieuws geprobeerd: met de Model 3 in de rechterbaan met de truckers mee rijden. Dan blijkt dat zelfs 500km prima te doen is met de 50kWh batterij van een M3SR+Lijkt standaard op de Y
wat is het verschil tussen net en gross consumption?Deze week iets nieuws geprobeerd: met de Model 3 in de rechterbaan met de truckers mee rijden. Dan blijkt dat zelfs 500km prima te doen is met de 50kWh batterij van een M3SR+
View attachment 721768
Adrian Kumpf van Teslamate legt het uit als:"The gross consumption describes how much energy is used in total (including sentry mode, vampire drain etc). The value is calculated based on the loss of range between charges i.e. it's an estimate."wat is het verschil tussen net en gross consumption?
Ook heel erg aan te raden bij tegenwind, met fietsen op de trekhaak, als je op een lange rit (retour) niet onnodig wilt laden. Heb ik een keer gedaan in het koude voorjaar (vertrekkend met 85%) op een rit naar Egmond. De aankomsttijd lag slechts 5 minuten na de bij aanvang geprognotiseerde tijd. Daar nog wat gereden. Terug (105 km/h) was inderdaad 5 minuten sneller (en zoals bedoeld met 5% over gearriveerd, zonder tussentijds laden) Verbruik heen was 145 Wh/km, terug met wind schuin achter 185 Wh/kmDeze week iets nieuws geprobeerd: met de Model 3 in de rechterbaan met de truckers mee rijden. Dan blijkt dat zelfs 500km prima te doen is met de 50kWh batterij van een M3SR+
Of alleen nog maar afdalingen nemenIs eigenlijk altijd aan te raden hoor. Denk dat de onze op een 110Wh/km uitkomt dan, zonder iets er aan hangen. Als je maximaal wil hypermilen is er niets beter dan achter een vrachtwagen plakken.
in Nederland?Of alleen nog maar afdalingen nemen
*sugar*in Nederland?
Blijft een beetje appels met peren vergelijken als je een EV en hybride test.Deze vergelijking zal Mercedes en BMW nerveus moeten maken, zeker in de UK:
3.000 kilometer over je garantie heen. Ik denk je upper control arms. Maar omdat dat (als dat het is tenminste) een bekend Tesla Model 3 probleem is bij de eerste reeks die in Nederland verkocht is zou ik het toch op een fabricage-fout gooien. (Ik heb nog net binnen garantie een date voor een vergelijkbaar issues volgende week donderdag. 76.000 km op het moment van melden)Hoi, hoor sinds gisteren krakend geluid bij rijden over drempel ..... Meer mensen deze ervaring bij een M3 (zie allen mensen met S/X)?
Heb auto nu 2,5 jaar, 83K op teller... Morgen naar Service Centre....
Op het Duitse TFF forum nu ook de bevestiging dat de M3LR in Q4 met 81 kWh LG batterij zal worden geleverd. De M3SR zou ook een grotere 60 kWh CATL batterij hebben meegekregen. In Duitsland worden de technische papieren (conformiteitsverklaring) vooruit gestuurd, dus vandaar dat men daar al weet welke varianten er worden geleverd.Er zijn overigens wel geruchten dat de LR binnenkort met een 81kWh batterij van LG wordt uitgevoerd.
dank je voor berichtje.3.000 kilometer over je garantie heen. Ik denk je upper control arms. Maar omdat dat (als dat het is tenminste) een bekend Tesla Model 3 probleem is bij de eerste reeks die in Nederland verkocht is zou ik het toch op een fabricage-fout gooien. (Ik heb nog net binnen garantie een date voor een vergelijkbaar issues volgende week donderdag. 76.000 km op het moment van melden)
Idem, iets nieuwer en minder km (juni 2019, 50k). Kijk ook even of er rechtsachter een scheurtje in je raam zit…bijna onzichtbaar, maar vlak voor mijn bezoek aan Service Center verder gescheurd. Onderweg ook nog melding veiligheidssysteem rechtsvoorgangers. Staat nu al meer dan 3 weken bij Service Center, wachtend op gordel bevestiging oid. Geen probleem, een leen-S. En wordt allemaal binnen garantie opgelost.Hoi, hoor sinds gisteren krakend geluid bij rijden over drempel ..... Meer mensen deze ervaring bij een M3 (zie allen mensen met S/X)?
Heb auto nu 2,5 jaar, 83K op teller... Morgen naar Service Centre....
Spannend!Op het Duitse TFF forum nu ook de bevestiging dat de M3LR in Q4 met 81 kWh LG batterij zal worden geleverd. De M3SR zou ook een grotere 60 kWh CATL batterij hebben meegekregen. In Duitsland worden de technische papieren (conformiteitsverklaring) vooruit gestuurd, dus vandaar dat men daar al weet welke varianten er worden geleverd.
Idd... kreeg netjes een factuur..... nog voorzichtig aangedrongen op coulance.... maar helaas.3.000 kilometer over je garantie heen. Ik denk je upper control arms. Maar omdat dat (als dat het is tenminste) een bekend Tesla Model 3 probleem is bij de eerste reeks die in Nederland verkocht is zou ik het toch op een fabricage-fout gooien. (Ik heb nog net binnen garantie een date voor een vergelijkbaar issues volgende week donderdag. 76.000 km op het moment van melden)