Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3: Premium Connectivity niet langer "Meegeleverd Pakket" (leasecontract)

This site may earn commission on affiliate links.
ik lease bij Alphabet maar ook geen info van leasemaatschappij of Tesla ontvangen. Wel de aanduiding in de auto van eerst ‘meegeleverde pakket’ naar de melding van de einddatum morgen. Betaalmethode actief, app laatste versie dus morgen maar even zien…….
Dank! Bij mij staat ook alles juist ingesteld in de app (iOS) en ook de laatste versie. Afwachten dan maar…
 
Ik heb zojuist de Premium Connectiviteit geactiveerd.
Vorig jaar heb ik ooit mijn betaalgegevens ingevoerd in mijn online account, maar die heb ik enkele maanden geleden verwijderd. Bij het activeren van het Premium Account via de app werden mijn betaalgegevens zojuist echter wel herkend, ondanks dat ik ze maanden geleden al had verwijderd.
Op zich heel bijzonder dat Tesla dan alsnog mijn betaalgegevens weet ondanks dat ik ze maanden geleden heb verwijderd uit mijn account.
 
  • Informative
Reactions: Hbrink
Vaag. Ik heb in mijn eigen (hoofd)account geen mogelijkheid tot update. Maar in het 2e account (dus niet het hoofdaccount) staat wel de optie om premium connectivity te abonneren.

Net dus via dat 2e account mijn creditcard toegevoegd en het abonnement afgesloten.

Maandag maar eens met Tesla bellen, want dit klopt gewoon niet.

Maar tipje dus voor iedereen die nog niets heeft ontvangen: kijk ook eens in je sub-accounts.
 
Vaag. Ik heb in mijn eigen (hoofd)account geen mogelijkheid tot update. Maar in het 2e account (dus niet het hoofdaccount) staat wel de optie om premium connectivity te abonneren.

Net dus via dat 2e account mijn creditcard toegevoegd en het abonnement afgesloten.

Maandag maar eens met Tesla bellen, want dit klopt gewoon niet.

Maar tipje dus voor iedereen die nog niets heeft ontvangen: kijk ook eens in je sub-accounts.
Als je een hoofdaccount hebt kun je de Premium Connectiviteit via je Tesla account (dus niet via de app) activeren en betalen.
Als deze via het hoofdaccount is geactiveerd, zie je de optie ook niet meer in de app van het 2e account.
 
Helaas niet. Op mijn hoofdaccount is nergens iets te vinden. Alles via het sub-account moeten regelen. Ergens staat er in ieder geval bij mijn account iets niet goed bij Tesla.

Het is nu geregeld, dus dat is prima, maar ik zou wel graag mijn hoofdaccount volledig willen hebben :)
Als je een hoofdaccount hebt kun je de Premium Connectiviteit via je Tesla account (dus niet via de app) activeren en betalen.
Als deze via het hoofdaccount is geactiveerd, zie je de optie ook niet meer in de app van het 2e account.
 
Sinds vanmiddag geen Premium connectivity meer, maar ook geen mogelijkheid in de app om te abonneren. Is dit iets dat Tesla moet openzetten of de Leasemaatschappij? ( Leaseplan BE). Als er nog lotgenoten zijn hoor ik het graag hoe ze het opgelost hebben gekregen.
 
Sinds vandaag ook geen premium connectivity meer🤨 na 2 jaar en 7 maanden.
Ik zit bij ALD leasing. Iemand in dezelfde situatie ?
Op Tesla.com homepage zie ik onder mijn profiel geen opties om iets bij te bestellen.
Contact opnemen met Tesla of ALD ?
 
Hier bij Belfius Lease (BE) model Y, ook sinds vandaag geen premium connectivity meer en nergens de optie om het aan te schaffen. Persoonlijk heb ik ook geen probleem om het te moeten betalen
Vraag gelanceerd vorige week bij leasemaatschappij maar het blijft stil.
Bij mijn vorige BMW konden alle extra services direct en zonder problemen door de bestuurder worden aangeschaft bizar dat dit bij Tesla zo stroef verloopt.
Lease en Tesla het blijft een vervelende combinatie zo blijkt.
 
  • Like
Reactions: 3kin and Epyx