Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model S 2019 update (raven) leveringen

This site may earn commission on affiliate links.
Verschil is dat er nu (goedkopere) alternatieven zijn. En hoewel de aandrijving van de anderen nog niet op niveau is kan ik mij goed voorstellen dat men eerder voor een gerenomeerd (ICE) merk gaat voor 20k minder en meer status en bouwkwaliteit. In deze prijsklasse is het simpelweg een status symbool en een elektrische Audi/Mercedes landt op de golfclub veel beter.

Overigens kan ik mij niet vinden in bovenstaande keuzes maar helaas werkt het wel zo.
 
Lees zojuist dat mijn bestelde S in Tilburg is aangekomen voor de eindmontage :). Bij jullie ook al?
Nog geen leveringsdatum. Iemand enig idee hoe lang het nu nog duurt tot daadwerkelijke aflevering?
Interessant...
En waar lees je dat?
Wanneer heb je besteld? Wanneer Vin ontvangen?
Had je ondertussen nog updates gehad?
Tnx

Ik heb deze ochtend gebeld met Tesla delivery in België en ze zagen ook mijn VIN maar zagen het dat mijn auto al gebouwd was.
Dat zou wel een bummer zijn.
 
Interessant...
En waar lees je dat?
Wanneer heb je besteld? Wanneer Vin ontvangen?
Had je ondertussen nog updates gehad?
Tnx

Ik heb deze ochtend gebeld met Tesla delivery in België en ze zagen ook mijn VIN maar zagen het dat mijn auto al gebouwd was.
Dat zou wel een bummer zijn.

Antwoord op je vragen, Amar. 1) Gewoon inloggen bij je Tesla-account. 2) Besteld op 19 maart jl. en geen idee wanneer ik mijn ViN heb ontvangen, maar al even. 3) Updates?

Ben heel benieuwd naar de Raven-specs en naar de Tesla!
 
  • Informative
Reactions: Amar
Antwoord op je vragen, Amar. 1) Gewoon inloggen bij je Tesla-account. 2) Besteld op 19 maart jl. en geen idee wanneer ik mijn ViN heb ontvangen, maar al even. 3) Updates?

Ben heel benieuwd naar de Raven-specs en naar de Tesla!
Voor de zekerheid dan toch nog even vragen... Heb je in de tussentijd je bestelling kunnen opvolgen met alle statussen zoals: in production, on route to harbour, etc? Of was je ook vooral " in het donker" zoals de meesten die een Raven hebben besteld?
 
Mijn model S is sinds vandaag ook aangekomen in Tilburg, en ondertussen is de levering al gepland op 24/06 :)
Besteld op 16/3, bevestigd op 24/3. Redelijk snel een VIN ontvangen (dacht een paar dagen na 24/3) en de hele tijd de bestelling kunnen volgen. Nuja, volgen, in grote lijnen toch ;)
 
Mijn model S is sinds vandaag ook aangekomen in Tilburg, en ondertussen is de levering al gepland op 24/06 :)
Besteld op 16/3, bevestigd op 24/3. Redelijk snel een VIN ontvangen (dacht een paar dagen na 24/3) en de hele tijd de bestelling kunnen volgen. Nuja, volgen, in grote lijnen toch ;)
Maar heb je dan een Raven?
In elk geval goed nieuws... Nog even wachten en dan... :D
 
Last edited:
Bij mij hebben ze (bestelling 19 maart) zwart op wit aangegeven dat het een 'Raven' betreft, althans dat alle updates erop zitten.
En als bonus ook nog de geventileerde stoelen.

Geventileerde stoelen bestaan toch niet bij de Ravens?
De in april bestelde mx P110D ludicrous heb ik geannuleerd om op 6 mei een Raven te bestellen. En bij deze laatste waren geen geventileerde zetels mogelijk.
 
Klopt Oeleboele. Sinds de Raven zijn de geventileerde stoelen uit het gamma. Heb meteen in de eerste prijsverlaging in maart de P100DL besteld. En later bleek pas dat er een update kwam. Schijnbaar maken ze de geventileerde stoelen in de performance 'op' voordat ze er mee stoppen.
In ieder geval heeft Tesla het zo naar mij bevestigd.
 
Mijn model S is sinds vandaag ook aangekomen in Tilburg, en ondertussen is de levering al gepland op 24/06 :)
Besteld op 16/3, bevestigd op 24/3. Redelijk snel een VIN ontvangen (dacht een paar dagen na 24/3) en de hele tijd de bestelling kunnen volgen. Nuja, volgen, in grote lijnen toch ;)
Well straf. Je bent de eerste waar ik van lees dat de statusupdates bleven bij een Raven.
Vermoedelijk net dat kantelmoment van bestellen voor de officiële aankondiging.
Handig wel want iedereen voor de rest tast in het duister. :)
Er zijn zelf mensen die ineens telefoontje kregen dat hun auto kon geleverd worden, weliswaar in Amerika.