Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model S 2019 update (raven) leveringen

This site may earn commission on affiliate links.
Neen, enkel de Raven rijdt verder. De benaming Long Range was al enige tijd ingevoerd voordat de nieuwe Raven versie bekend was. Vandaar misschien de verwarring? Maar inderdaad, geen correctie informatie van je verkoper. Je bent daarin helaas geen uitzondering.
 
bij mij dus ook... bedrog? ik ga dit wel aankaarten...

Tesla heeft al lang voor de komst van de Raven update de accuformaten als benaming laten vallen in ruil voor generieke termen als 'long range' en 'standard range' en wat voor onzin nog meer.

De Raven update heeft verder geen echte naam. De naam 'Raven update' is bedacht door Tesla fans, niet door Tesla. De termen 'Raven' en 'Long Range' staan dan ook volledig los van elkaar.

Tenzij je expliciet hebt gevraagd om een 'Raven auto' heb je gewoon gekregen wat je besteld hebt. Als je de indruk had dat 'Long range' benaming identiek is aan de Raven update, dan heb je dat - hoe vervelend dan ook - gewoon verkeerd begrepen.
 
  • Like
Reactions: widodh
Afgelopen vrijdag is de Triumph Ace aangekomen in Zeebrugge, vanuit San Fransisco. Volgens Delivery (F.T.) staat hier mijn aankoop op. (MX) 17 juni 2019 besteld. Ook veel M3 staan hier op. Zie topic "Europe SR+ bestellingen" In dit topic wordt uitvoerig de leveringen beschreven.
 
In verband met free superchargen voor auto's in bestelling...
Ergens hier op het forum gezien (Engelstalig)
 

Attachments

  • Screenshot_20190806-123113.jpg
    Screenshot_20190806-123113.jpg
    146.4 KB · Views: 60
  • Informative
Reactions: HansBe and pvkeep
Er staan aardig wat Model S als “showroom model” in de inventory. Daarbij ook exemplaren met 5 of 11 km op de teller. Het lijkt me dat de “Standard Range” sowieso pre-raven zijn? Kan je bij de “long range” modellen herkennen of het raven versies zijn? Als WLTP bereik staat er 610 km, waren de pre-raven 100D niet 590 km WLTP?

Update: ik zie de showroom modellen nu niet meer staan, maar mijn vraagt blijft: zijn de raven modellen te herkennen aan de specs?