Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model S 2019 update (raven) leveringen

This site may earn commission on affiliate links.
De opleg voor de long range naar P was een 8000 euro.
Hierbij moest je de Ludricous mode bijbetalen (~13K) tenzij je eerder al een Tesla had.

Nu is de opleg naar de P (incl Ludricous) 16900 EUR.... ok - Ludricous is iets goedkoper (voor non-Tesla owners) - maar voor wel tesla owners idd een verschil...
 
Vraagje; ik ben vandaag m'n nieuwe tesla model s in ontvangst gaan nemen... hoe zie ik of ik echt wel de Raven versie heb gekregen?? Er staat 100D op vanachter, maar als ik de Vin nummer opzoek staat er wel degelijk Dual Motor, als ik inlog bij tesla staat er ook Long Range... ben een beetje ongerust maar misschien hebben jullie wel zaken waar ik het aan kan zien?
Bedankt!
 
Er is ook een vermoeden dat de Raven versies voorzien zijn van een nieuwe versie van het batterijpack.
Als je het stuur volledig naar links draait, kan je achter het rechter voorwiel normaal gezien het label zien van je batterijpack.
Als de code daarvan eindigt op "- E", dan zou dit ook een indicatie zijn van de raven update.
 
Vraagje; ik ben vandaag m'n nieuwe tesla model s in ontvangst gaan nemen... hoe zie ik of ik echt wel de Raven versie heb gekregen?? Er staat 100D op vanachter, maar als ik de Vin nummer opzoek staat er wel degelijk Dual Motor, als ik inlog bij tesla staat er ook Long Range... ben een beetje ongerust maar misschien hebben jullie wel zaken waar ik het aan kan zien?
Bedankt!
Wanneer heb je besteld?
 
inderdaad een stockwagen, laadt op tot 620km zag ik, maar dat heeft er wss niets mee te maken... ik heb al gemaild naar de garage omdat er op de factuur wel degelijk "long range" staat en in de tesla account ook en ik had er ook specifiek naar gevraagd... dit lijkt me toch echt niet correct... niet dat het een ramp is lijkt me maar toch...
 
  • Like
Reactions: job-lek
Een auto met 100D achterop is geen Raven. Heb je de auto zelf samengesteld via de site en full price betaald? Dat is nodig bij bestelling van een nieuwe Raven-uitvoering. Als je een auto uit voorraad hebt besteld, mogelijk met korting, dan gaat het om een ouder pre-Raven model.

Kijk effe naar bjorn nyland op you tube. Hij zegt er iets over in z'n laatste Raven test videos (idem voor battery pack revision E)