AlseT2014
Member
Zelf gedaan? Was het makkelijk? Foto's?
Ben wel benieuwd...
Ik heb ook zelf nieuwe lampjes geplaatst. Inderdaad erg éénvoudig te doen. Alleen het dashboardkastje moet nog. Ziet er echt geweldig uit als het donker is.
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Zelf gedaan? Was het makkelijk? Foto's?
Ben wel benieuwd...
Inmiddels al heel veel bekjjks gekregen, met name om zaterdag bij de hockey- en voetbalclubs. De hockeyteams van m'n dochters willen maar wat graag meerijden.
Inmiddels heb ik mij Sig. X nu 2,5 week. En tot volle tevredenheid!
Afgelopen week is de auto gewrapt (Dark Satin Grey van 3M). Ziet er echt fantastisch uit en ik ben er erg blij mee.
range 10-15% minder zijn dan de 20" wielen. Zou dit dan niet in de typical range meegenomen zijn?
Dank! Precies waarvoor dit topic is!
Ga zelf ook graag fietsen en heb dezelfde fietsendrager als jou en zometeen ook de X...maar als ik het zo hoor blijft de trekhaak uit staan en ga ik die niet telkens eraan en eraf halen...ben ook benieuwd hoe het eruit ziet zonder drager
Hogere onafgeveerde massa. Dit heeft met name een grote invloed tijdens optrekken. Een wiel van 100 kg is nu eenmaal veel moeilijker in beweging te krijgen dan een wiel van 1 kg. Dit verhoudt zich anders dan alleen het voertuiggewicht omdat je ook met rotatiekracht te maken hebt.Maar kan iemand mij eens uitleggen waarom grotere velgen meer energie verbruiken?
Hogere onafgeveerde massa. Dit heeft met name een grote invloed tijdens optrekken. Een wiel van 100 kg is nu eenmaal veel moeilijker in beweging te krijgen dan een wiel van 1 kg. Dit verhoudt zich anders dan alleen het voertuiggewicht omdat je ook met rotatiekracht te maken hebt.
Vergelijk het met een lichte pijp. Pak deze in het midden vast en draai hem rond (heen en weer, radiaal). Stel je voor dat het nu een zware loden pijp is. Kost veel meer energie (massatraagheid) om dezelfde beweging te geven.
Disclaimer: ben geen natuurkundige, maar gewoon een nerd
Qua geluid valt het wel mee is mijn indruk. Het verbruik van de X met 22" is toch wel substantieel meer dan ik met de P85D gewend was. Rustig op 80km weg is prima toe doen; zodra we op de snelweg doorrijden (130kmh) dan schieten de grafieken omhoog en ga ik richting 280-300wh/km.... Maar ik neem het graag op de koop toe... Topwagen!nou ik heb nu 21" op de S, ben benieuwd of de 22" op de X een groot verschil maken. Overigens vond ik het verschil tussen mijn winterbanden en zomerbanden wel heel groot. Die winterbanden waren aanzienlijk stiller
Range- enige minpuntje. Huidige stand 90% 361km, 100% 400km. Range mode on. Allereerst is het mij nog steeds onduidelijk waarom de USA MX eigenaren een 90% range van 234-235 miles(380 km) en een 100% range van 260-261 miles(420 km) voor een MX 90D rapporteren. Scheelt 5% en ik was er ook vanuit gegaan 420 km te zien bij een volle batterij. Ligt dit aan een lager default verbruik in de berekening van de USA MX? Ik heb Tesla gevraagd dit uit te leggen.Tevens kloppen de relatieve range verhoudingen niet. Die ligt voor een MS vs MX voor de 60D en 75D op rond de 92% en voor de 90D op 89%. Hierover is ook al veel op het forum geschreven maar niemand weet kennelijk de reden.
First world problems