Ligt het aan mij of kan (moet) de communicatie van Tesla nog wel wat verbeterd worden....? Ik heb 21/9 een bestelling voor een X90D gedaan, verwachte levering 2/12. Eerste weken niets gehoord van mijn DS. Rond 20 oktober zelf contact gezocht om te vragen of er nieuwe AP2 hardware op zat. Was zo, maar ze zouden nog laten weten wat het kost. Geen antwoord meer op gehad...vorige week dinsdag via de mail een reminder gestuurd. Geen reactie. Afgelopen vrijdag 15:00 dus nog maar eens gebeld om te vragen of ze het al wisten (omdat ik het las dat mensen al mails kregen om te upgraden). Toen was het antwoord van een andere DS (mijn eigen DS was op vakantie): ja is gewoon verschil tussen AP1 en AP2. En oja, je auto staat op de trein, levering eerste helf December is zeker (exacte datum nog niet te noemen).
Vanochtend 11:00 mail van eigen DS: verwachte levering tussen 25 en 30 December. Bel ik op om te vragen wat er tussen vrijdagmiddag 15u en maandagochtend 11:00 gebeurt is dat er ineens 3 weken levertijd bij komt, krijg ik als antwoord: dan zal de trein in de VS wel vertraging hebben :S
En als klap op de vuurpijl kreeg ik als reactie op mijn vraag welke AP functies ik krijg bij het niet upgraden naar enhanced autopilot het antwoord: geen, dan krijg je alleen basisfuncties die iedereen krijgt. Bij mij vraag dat ik dan dus €3.300 voor iets heb betaald wat ik niet krijg bleef het stil en was de reactie: ik kom er nog even via de mail op terug.
Pff...ben echt pro-tesla, maar nu zakt mijn broek wel een beetje af....Ben ik de enige die zich aan de communicatie irriteert?