You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Steken je velgen dan niet nog meer uit t.o.v. je banden? Ben wel benieuw of iemand hier een foto van heeft.succes met zoeken. Niet te leveren in Nederland. Ik heb ze maar uit duitsland gehaald. morgen onder de auto.
Begreep dat er ook 245/40r20 onder kunnen.
Ik heb deze voor mijn Model Y besteld: Nokian WR SUV 4 255/40 R20 101V XL, 3PMSF (Off road winter).Ik heb de 20 inch velgen onder mijn Model Y die de 28e geleverd wordt. Nu wil ik daar zsm winterbanden onder hebben. Kwikfit vroeg welke bandenmaat dat moet zijn. Maar verder dan 20 inch kom ik niet.
Weet iemand de winterbandenmaat de standaard 20 inch velgen?
En weet iemand of het een ‘breedset’ betreft? Achterwielen breder dan voorwielen betekent dat geloof ik?
Ik ben benieuwd waar de Kwikfit mee komt (partner van Leaseplan)Ik heb deze voor mijn Model Y besteld: Nokian WR SUV 4 255/40 R20 101V XL, 3PMSF (Off road winter).
Enige reden nog een wagen te laten leveren in 2021?Ik heb de 20 inch velgen onder mijn Model Y die de 28e geleverd wordt.
bijtellingEnige reden nog een wagen te laten leveren in 2021?
Als je die binnen een aantal jaren doorverkoopt heb je een auto uit 2021 en iemand die 4 dagen wacht één van 2022 dat kan een enorm verschil zijn in doorverkoopwaarde.
Tenzij het om een leasing gaat en de leasingsmaatschappij zijn quota moet halen?
Ik vermoed dat de meeste mensen inmiddels wel het verschil zien tussen maand 12 jaar x n en maan d 1 jaar x+1. Spelenveel meer factoren mee: is er een significante update geweest, fiscale aspecten ectEnige reden nog een wagen te laten leveren in 2021?
Als je die binnen een aantal jaren doorverkoopt heb je een auto uit 2021 en iemand die 4 dagen wacht één van 2022 dat kan een enorm verschil zijn in doorverkoopwaarde.
Tenzij het om een leasing gaat en de leasingsmaatschappij zijn quota moet halen?
Is idd vanwege de bijtelling. Anders had ik nog een paar maanden gewacht op een Duitser.Enige reden nog een wagen te laten leveren in 2021?
Als je die binnen een aantal jaren doorverkoopt heb je een auto uit 2021 en iemand die 4 dagen wacht één van 2022 dat kan een enorm verschil zijn in doorverkoopwaarde.
Tenzij het om een leasing gaat en de leasingsmaatschappij zijn quota moet halen?
Ja er zijn meerdere draadjes over, onder andere deze:Ik zit erover na te denken om mijn witte MY van glascoating te voorzien. Iemand enig ervaring, tips, advies?
Is hier een draadje al over overigens? Ik zie dat nergens.
Haha wat goed dat je ook op het forum zit. Ik belde gisteren terug en toen zei de dame ook: Nouuuuu ik had twee minuten later iemand aan de telefoon met precies hetzelfde. Ik heb haar gewaarschuwd dat er nu een armada aan Ys aankomt.Dank voor het uitzoeken. Hier ook bij dezelfde Kwikfit een afspraak gemaakt. De dame vroeg nog had u net ook niet gebeld
![]()
Is idd vanwege de bijtelling. Anders had ik nog een paar maanden gewacht op een Duitser.
Ok duidelijk maar bijtelling kennen we hier niet in België.Ik vermoed dat de meeste mensen inmiddels wel het verschil zien tussen maand 12 jaar x n en maan d 1 jaar x+1. Spelenveel meer factoren mee: is er een significante update geweest, fiscale aspecten ect
Dat speelt dus in België, maar niet in Nederland omwille van de bijtelling.Nou daar ben ik niet zeker van, ik zie gemakkelijk meer dan 10% verschil tussen twee wagens met een maand verschil maar wel een ander jaartal van inschrijving nog altijd.
In Nederland is een oudere auto zelfs voordeliger als zakelijke rijder, en behoud dus zijn waarde beter. Per jaar gaat de belasting namelijk omhoog.Ok duidelijk maar bijtelling kennen we hier niet in België.
Nou daar ben ik niet zeker van, ik zie gemakkelijk meer dan 10% verschil tussen twee wagens met een maand verschil maar wel een ander jaartal van inschrijving nog altijd.
Vergelijk je wel correct? Heb je al met de laatste S gereden/vergeleken? Uiteraard zijn dit 2 verschillende wagens en ditto prijs. Persoonlijk zie ik eerder de X in de klasse van de S en de Y in de klasse van de 3.Wij hebben een model 3 (2020 ) en model S (2015 ) . Persoonlijk rijd ik veel liever met mijn model S , mijn vrouw en kinderen met de model 3. We hebben een testrit gedaan met model Y en iedereen is wel fan . In mijn geval kan ik de betere afwerking en hoge zitpositie wel smaken . Alleen ik heb het gevoel als ik terug in mijn model S stap, dat deze toch "anders" is , veel ruimer, breder, .. .
Zijn er forumleden die voorheen een model S hadden en nu met een model Y rijden ? Hebben jullie hier spijt van ?
Missen jullie de model S ?
Het liefst bestel ik de nieuwe S , maar levertijd totaal onbekend en bij Tesla kan dat soms "gerekt" worden ...:-(