TMC is an independent, primarily volunteer organization that relies on ad revenue to cover its operating costs. Please consider whitelisting TMC on your ad blocker and becoming a Supporting Member. For more info: Support TMC

Model Y draad(je)

Discussion in 'Belgium and the Netherlands' started by BobbyKings, Mar 28, 2017.

  1. CJA Hulskamp

    CJA Hulskamp Active Member

    Joined:
    Jan 30, 2016
    Messages:
    2,130
    Location:
    Westzaan
    Mischien een van de model 3 reserveringen door schuiven naar de Y
     
  2. HWS

    HWS Supporting Member

    Joined:
    Mar 16, 2013
    Messages:
    6,701
    Location:
    Zoetermeer, Netherlands
    Ik vind die Y er ook zeker niet verkeerd uitzien:)
     
    • Funny x 1
  3. Sjoester

    Sjoester Member

    Joined:
    Nov 9, 2016
    Messages:
    144
    Location:
    Sweikhuizen, Nederland
    jahoor een model 3 cross-over, dat is beter voor mijn vrouw dan een model 3, ze wilt nl wel eens een stukje berm meepakken tijdens haar ritten.. ;) . Hij ziet er (ook weer) gaaf uit.
     
  4. ErwinL

    ErwinL Member

    Joined:
    May 29, 2016
    Messages:
    129
    Location:
    Rotterdam
    Op April Fool's Day gok ik...
     
  5. Klaas

    Klaas Member

    Joined:
    Mar 15, 2016
    Messages:
    351
    Location:
    nederland
    • Funny x 1
  6. Faiz71

    Faiz71 Member

    Joined:
    Jul 16, 2017
    Messages:
    721
    Location:
    Amersfoort NL
    Ziet er leuk uit. Ben benieuwd hoe die er in het echt uit komt te zien voor wat betreft de naad in de breedte van de frunk en of die ook van die funky flippy doors krijgt als de X.
     
  7. Klaas

    Klaas Member

    Joined:
    Mar 15, 2016
    Messages:
    351
    Location:
    nederland
    Het moet niet een al te realistische optie/alternatief gaan worden, die MY, dan overwegen veel M3 reserveerders nog een overstap..:rolleyes:.
     
  8. Hayden

    Hayden Member

    Joined:
    Apr 12, 2016
    Messages:
    322
    Location:
    Belgium
    Dat ze eerst maar eens proberen hun M3 af te leveren bij alle klanten die al jaren wachten op hun auto.
    Ze moeten nog hun vrachtwagens en roadsters bouwen ook.
    Ipv aan 1001 projecten te beginnen dat ze eens iets op tijd afleveren en iets aan hun kwaliteitscontrole doen alvorens af te leveren bij de klant. Zal hen meer opbrengen op lange termijn.
     
    • Like x 2
  9. basvk

    basvk Supporting Member

    Joined:
    Dec 27, 2013
    Messages:
    2,793
    Location:
    Eindhoven
    Da's wel een echte brompot reactie he ;):p

    Tesla moet zijn design, ontwerp en vehicle engineering afdeling wel bezig blijven houden natuurlijk, en er moet genoeg in de pijplijn blijven... Da's heel ander werk dan productielijnen opschalen en QA.
     
    • Like x 6
  10. Hayden

    Hayden Member

    Joined:
    Apr 12, 2016
    Messages:
    322
    Location:
    Belgium
    Misschien wel maar het gevoel blijft dat ze achteraf pas beginnen denken hoe ze die dingen gaan bouwen en uitleveren.
    Ik vind trouwens dat ze dringend eens de MS mogen hertekenen en upgraden want de facelift is nu toch ook al een tijdje uit.
     
    • Disagree x 1
  11. basvk

    basvk Supporting Member

    Joined:
    Dec 27, 2013
    Messages:
    2,793
    Location:
    Eindhoven
    Laat ze eerst maar eens wat aan de kwaliteitscontrole doen en op tijd afleveren! :p:D
     
    • Like x 1
    • Funny x 1
  12. Robster

    Robster Member

    Joined:
    Nov 26, 2012
    Messages:
    166
    Location:
    Zeist
    Mijn MS loopt eind volgend jaar uit de lease. Zou wel een Y willen, maar ik vrees nog een gaatje te moeten overbruggen...(van een jaar of twee..:))
     
  13. michelh

    michelh Member

    Joined:
    Jan 22, 2018
    Messages:
    355
    Location:
    Arnhem
    Ik vind het een verademing dat met de S weer eens een auto te koop is die niet elke paar jaar wordt gerestyled. Zoals de Benzen in de jaren tachtig: gewoon tien jaar lang dezelfde auto bouwen.
     
    • Like x 6
  14. Ipe

    Ipe Member

    Joined:
    Jan 2, 2011
    Messages:
    401
    Location:
    Winkel (NH), Netherlands
    Eens vwb het uiterlijk, dat mag beslist zo blijven. Maar ik zou graag profiteren van snellere ICT aan boord, indexering van de accucapaciteit (we zouden nu rond de 120kwh moeten zitten), en last but not least een 6% efficientere switched-reluctancy motor zoals die in de M3 schijnt te zitten.
     
  15. Wim S.

    Wim S. Supporting Member

    Joined:
    Apr 11, 2013
    Messages:
    3,545
    Location:
    De Woude NL
    Komt er allemaal aan, maar je zult nog even geduld moeten hebben. Tesla heeft wat andere helse zaken aan het hoofd ;)
     
    • Like x 2
  16. Klaas

    Klaas Member

    Joined:
    Mar 15, 2016
    Messages:
    351
    Location:
    nederland
    • Like x 1
  17. FVO

    FVO Active Member

    Joined:
    Nov 26, 2011
    Messages:
    3,492
    Totaal niet akkoord. Zoals @michelh al zei ben ik ook zeer blij dat we eindelijk nog eens met een "tijdloze" auto rondrijden. En daarenboven er identiek uitzien ongeacht welke opties je neemt. Zalig vind ik dat.

    Trouwens, het design is grotendeels op aerodynamica gebaseerd. En die natuurwetten veranderen gelukkig niet bij elke nieuwemodegril.

    Laat ze met de designafdeling dus nog maar rustig enkele jaren tekenen aan de Y, pick-up, ...
     
    • Like x 4
    • Love x 1
  18. Phil_BE

    Phil_BE Active Member

    Joined:
    Aug 14, 2015
    Messages:
    1,118
    Location:
    Strombeek Bever,Belgium
    EST => Elon standerd time :)
     
    • Funny x 4

Share This Page

  • About Us

    Formed in 2006, Tesla Motors Club (TMC) was the first independent online Tesla community. Today it remains the largest and most dynamic community of Tesla enthusiasts. Learn more.
  • Do you value your experience at TMC? Consider becoming a Supporting Member of Tesla Motors Club. As a thank you for your contribution, you'll get nearly no ads in the Community and Groups sections. Additional perks are available depending on the level of contribution. Please visit the Account Upgrades page for more details.


    SUPPORT TMC