TMC is an independent, primarily volunteer organization that relies on ad revenue to cover its operating costs. Please consider whitelisting TMC on your ad blocker and becoming a Supporting Member. For more info: Support TMC

Model Y draad(je)

Discussion in 'Belgium and the Netherlands' started by BobbyKings, Mar 28, 2017.

1. CJA Hulskamp

CJA Hulskamp Active Member

Mischien een van de model 3 reserveringen door schuiven naar de Y

2. HWS

HWS Supporting Member

Ik vind die Y er ook zeker niet verkeerd uitzien:)

• Funny x 1
  3. Sjoester

Sjoester Member

jahoor een model 3 cross-over, dat is beter voor mijn vrouw dan een model 3, ze wilt nl wel eens een stukje berm meepakken tijdens haar ritten.. ;) . Hij ziet er (ook weer) gaaf uit.

4. ErwinL

ErwinL Member

Op April Fool's Day gok ik...

5. Klaas

Klaas Member

• Funny x 1
  6. Faiz71

Faiz71 Member

Ziet er leuk uit. Ben benieuwd hoe die er in het echt uit komt te zien voor wat betreft de naad in de breedte van de frunk en of die ook van die funky flippy doors krijgt als de X.

7. Klaas

Klaas Member

Het moet niet een al te realistische optie/alternatief gaan worden, die MY, dan overwegen veel M3 reserveerders nog een overstap..:rolleyes:.

8. Hayden

Hayden Member

Dat ze eerst maar eens proberen hun M3 af te leveren bij alle klanten die al jaren wachten op hun auto.
    Ze moeten nog hun vrachtwagens en roadsters bouwen ook.
    Ipv aan 1001 projecten te beginnen dat ze eens iets op tijd afleveren en iets aan hun kwaliteitscontrole doen alvorens af te leveren bij de klant. Zal hen meer opbrengen op lange termijn.

• Like x 2
  9. basvk

basvk Supporting Member

Da's wel een echte brompot reactie he ;):p

Tesla moet zijn design, ontwerp en vehicle engineering afdeling wel bezig blijven houden natuurlijk, en er moet genoeg in de pijplijn blijven... Da's heel ander werk dan productielijnen opschalen en QA.

• Like x 6
  10. Hayden

Hayden Member

Misschien wel maar het gevoel blijft dat ze achteraf pas beginnen denken hoe ze die dingen gaan bouwen en uitleveren.
    Ik vind trouwens dat ze dringend eens de MS mogen hertekenen en upgraden want de facelift is nu toch ook al een tijdje uit.

• Disagree x 1
  11. basvk

basvk Supporting Member

Laat ze eerst maar eens wat aan de kwaliteitscontrole doen en op tijd afleveren! :p:D

• Like x 1
    • Funny x 1
  12. Robster

Robster Member

Mijn MS loopt eind volgend jaar uit de lease. Zou wel een Y willen, maar ik vrees nog een gaatje te moeten overbruggen...(van een jaar of twee..:))

13. michelh

michelh Member

Ik vind het een verademing dat met de S weer eens een auto te koop is die niet elke paar jaar wordt gerestyled. Zoals de Benzen in de jaren tachtig: gewoon tien jaar lang dezelfde auto bouwen.

• Like x 6
  14. Ipe

Ipe Member

Eens vwb het uiterlijk, dat mag beslist zo blijven. Maar ik zou graag profiteren van snellere ICT aan boord, indexering van de accucapaciteit (we zouden nu rond de 120kwh moeten zitten), en last but not least een 6% efficientere switched-reluctancy motor zoals die in de M3 schijnt te zitten.

15. Wim S.

Wim S. Supporting Member

Komt er allemaal aan, maar je zult nog even geduld moeten hebben. Tesla heeft wat andere helse zaken aan het hoofd ;)

• Like x 2
  16. Klaas

Klaas Member

• Like x 1
  17. FVO

FVO Active Member

Totaal niet akkoord. Zoals @michelh al zei ben ik ook zeer blij dat we eindelijk nog eens met een "tijdloze" auto rondrijden. En daarenboven er identiek uitzien ongeacht welke opties je neemt. Zalig vind ik dat.

Trouwens, het design is grotendeels op aerodynamica gebaseerd. En die natuurwetten veranderen gelukkig niet bij elke nieuwemodegril.

Laat ze met de designafdeling dus nog maar rustig enkele jaren tekenen aan de Y, pick-up, ...

• Like x 4
    • Love x 1
  18. Phil_BE

Phil_BE Active Member

EST => Elon standerd time :)

• Funny x 4

Share This Page

• About Us

Formed in 2006, Tesla Motors Club (TMC) was the first independent online Tesla community. Today it remains the largest and most dynamic community of Tesla enthusiasts. Learn more.
  • Do you value your experience at TMC? Consider becoming a Supporting Member of Tesla Motors Club. As a thank you for your contribution, you'll get nearly no ads in the Community and Groups sections. Additional perks are available depending on the level of contribution. Please visit the Account Upgrades page for more details.

SUPPORT TMC