Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
Ziet er leuk uit. Ben benieuwd hoe die er in het echt uit komt te zien voor wat betreft de naad in de breedte van de frunk en of die ook van die funky flippy doors krijgt als de X.
 
Dat ze eerst maar eens proberen hun M3 af te leveren bij alle klanten die al jaren wachten op hun auto.
Ze moeten nog hun vrachtwagens en roadsters bouwen ook.
Ipv aan 1001 projecten te beginnen dat ze eens iets op tijd afleveren en iets aan hun kwaliteitscontrole doen alvorens af te leveren bij de klant. Zal hen meer opbrengen op lange termijn.
 
  • Like
Reactions: robertvg and nervus
Dat ze eerst maar eens proberen hun M3 af te leveren bij alle klanten die al jaren wachten op hun auto.
Ze moeten nog hun vrachtwagens en roadsters bouwen ook.
Ipv aan 1001 projecten te beginnen dat ze eens iets op tijd afleveren en iets aan hun kwaliteitscontrole doen alvorens af te leveren bij de klant. Zal hen meer opbrengen op lange termijn.
Da's wel een echte brompot reactie he ;):p

Tesla moet zijn design, ontwerp en vehicle engineering afdeling wel bezig blijven houden natuurlijk, en er moet genoeg in de pijplijn blijven... Da's heel ander werk dan productielijnen opschalen en QA.
 
Da's wel een echte brompot reactie he ;):p

Tesla moet zijn design, ontwerp en vehicle engineering afdeling wel bezig blijven houden natuurlijk, en er moet genoeg in de pijplijn blijven... Da's heel ander werk dan productielijnen opschalen en QA.
Misschien wel maar het gevoel blijft dat ze achteraf pas beginnen denken hoe ze die dingen gaan bouwen en uitleveren.
Ik vind trouwens dat ze dringend eens de MS mogen hertekenen en upgraden want de facelift is nu toch ook al een tijdje uit.
 
  • Disagree
Reactions: FVO
Misschien wel maar het gevoel blijft dat ze achteraf pas beginnen denken hoe ze die dingen gaan bouwen en uitleveren.
Ik vind trouwens dat ze dringend eens de MS mogen hertekenen en upgraden want de facelift is nu toch ook al een tijdje uit.

Ik vind het een verademing dat met de S weer eens een auto te koop is die niet elke paar jaar wordt gerestyled. Zoals de Benzen in de jaren tachtig: gewoon tien jaar lang dezelfde auto bouwen.
 
Eens vwb het uiterlijk, dat mag beslist zo blijven. Maar ik zou graag profiteren van snellere ICT aan boord, indexering van de accucapaciteit (we zouden nu rond de 120kwh moeten zitten), en last but not least een 6% efficientere switched-reluctancy motor zoals die in de M3 schijnt te zitten.
 
  • Like
Reactions: Maurice1 and beJels
Eens vwb het uiterlijk, dat mag beslist zo blijven. Maar ik zou graag profiteren van snellere ICT aan boord, indexering van de accucapaciteit (we zouden nu rond de 120kwh moeten zitten), en last but not least een 6% efficientere switched-reluctancy motor zoals die in de M3 schijnt te zitten.
Komt er allemaal aan, maar je zult nog even geduld moeten hebben. Tesla heeft wat andere helse zaken aan het hoofd ;)
 
  • Like
Reactions: FVO and PaulusdB
Ik vind trouwens dat ze dringend eens de MS mogen hertekenen en upgraden want de facelift is nu toch ook al een tijdje uit
Totaal niet akkoord. Zoals @michelh al zei ben ik ook zeer blij dat we eindelijk nog eens met een "tijdloze" auto rondrijden. En daarenboven er identiek uitzien ongeacht welke opties je neemt. Zalig vind ik dat.

Trouwens, het design is grotendeels op aerodynamica gebaseerd. En die natuurwetten veranderen gelukkig niet bij elke nieuwemodegril.

Laat ze met de designafdeling dus nog maar rustig enkele jaren tekenen aan de Y, pick-up, ...